Ford Fiesta

1.4 96CP Titanium

Interior

4.0
Designerii Ford au avut in cap designul unui telefon mobil atunci cand s-au pus pe trasat linii pe bordul noului Fiesta. A rezultat o masina plina de fantezie, cu o consola centrala care pare decupata din filmele cu nave spatiale. Totusi, in ciuda formei sale invazive, tabloul instrumentelor de bord isi pastreaza simtul practic. Trebuie doar sa te obisnuiesti cu ideea ca butoanele au forme pana nu demult inabordabile pe o masina din aceasta clasa. Un punct in plus pentru originalitate. In prima faza, impins de la spate de modelele de clasa superioara pe care le-am testat in ultimul timp, am vrut sa abordez critic subiectul "calitate perceputa". Totusi, avand in vedere ca bordul lui Fiesta este inconjurat de spuma poliuretanica - un element regasit in procent redus la astfel de modele - nu e cazul sa ne ambalam prea tare. Un alt punct forte al lui Ford Fiesta este multitudinea de spatii de depozitare. Pe consola centrala sunt decupate suporturi pentru pahare si sticle de toate marimile, avantajul faptului ca vorbim de un model mic fiind faptul ca, in eventualitatea foarte probabila in care nu aveti de mers des cu cineva in spate, puteti utiliza foarte usor si spatiile oferite pasagerilor de pe bancheta. Mi-a placut textura tapiteriei de pe scaune si forma sportiva a volanului, care dispunea si de comenzi incastrate in coroana. Portbagajul este unul de volum mediu, cu 295 de litri disponibili fara rabatarea banchetei. Una peste alta, Fiesta te face sa te simti bine.
  • xxx, marţi, 31.03.2009 08:19
    motor de 1600

    Cel mai puternic motor pe benzina la Fiesta este cel de 1.6 si are vreo 120 cp.

  • adry2486, marţi, 31.03.2009 09:05
    misto tare masina

    BRAVO FORD.AM VAZUT-O IN REALITATE SI E SUPERBA SI MARE .MULT PREA MARE DECAT MODELUL ANTERIOR.BRAVO

  • Bogdan, marţi, 31.03.2009 09:52
    SCUMP

    "pretul de pornire al acesteia este de 11.360 de euro fara taxe," daca e adevarat ce scrie mai sus mie unul mi se pare ff scump, 1.4 benzina la 13.500 cu TVA. Gusturi si preturi pt toti.

  • Alex, marţi, 31.03.2009 11:18

    Da, intradevar, e foarte frumoasa, dar nu mai reprezinta numele de Fiesta. Modelul precedent, MK5 Facelift a fost cel mai potrivit cu numele si sincer am crezut ca cei de la Ford vor pastra designul "distractiv" al Fiestei precedente. Acum, mai mult sau mai putin, este un Focus mai mic. Dar sa nu ma inteleaga lumea gresit, este foarte reusita, arata mortal, doar ca, trebuiau cei de la Ford sa o scoata sub alt nume, sa creeze o linie noua, iar Fiesta sa ramana Fiesta. Parerea mea.

  • andrei, marţi, 31.03.2009 11:19
    ce notare

    sa mai spun ca data trecuta cand ati testat fiesta ati dat alte note la tehnologie si design? nu mai spun

  • Claudiu, marţi, 31.03.2009 11:25
    concurs fara premii

    "Nu ne-a placut: Performante limitate" Numiti o masina(una, 1) care nu are performante limitate.

  • mircea, marţi, 31.03.2009 11:25
    @andrei

    Fiecare versiune testata este notata in functie de dotarile tehnologice si estetice pe care le detine. Versiunea diesel fusese notata cu un punct mai jos din cauza faptului ca avea jante cu diametru redus. Aici nu e cazul. In plus, varianta testat acum avea eleron posterior, un boost puternic de imagine. La capitolul tehnologie, Fiesta 1.4 pe benzina in echipare Titanium bate clar dieselul de intrare in gama testat anterior. Am enumerat in test avantajele tehnologice. Sper ca te-ai lamurit :)

  • john q, marţi, 31.03.2009 11:52
    poze

    Articolul - bunicel... dar aveti un fotograf de toata jena!

  • mihai_sim23, marţi, 31.03.2009 12:22

    stilul kinetic i se potriveste micutei fiesta care ii confera un aer tineresc si vesel...arata mult mai bine fata de precedenta versiune.

  • gabi, marţi, 31.03.2009 13:00
    Fraier tre sa fii

    sa dai atatia bani pe masina asta. A piece of shit. Oare are si tamburi pe spate???:->

  • cosmo, marţi, 31.03.2009 13:07
    f tare masina

    buna prezentarea, poze suficiente, informatii detaliate. ati facut treaba buna! bv baieti! cat despre masina, mi se pare f frumoasa si cu un raport pret/calitate f bun.

  • Florin, marţi, 31.03.2009 14:16

    13.500 E o fiesta?Doamne fereste,cand putem alege la 16600 o honda civic sedan,care rupe multe masini la orice capitol,de fiesta nu mai zic nimic ,este enorm pt o asa masina mai bine iau Logan la 8600 motor 1.6 .

  • Alex, marţi, 31.03.2009 14:23

    Am condus un Fiesta 1.4 cand au fost porti deschise la Ford, mi-a placut mult cum se conduce si senzatia data de motor, era destul de puternic pentru un test drive in oras; dar ceea ce mi s-a parut cam mare si nu am vazut aici mentionat in mod special, este zgomotul in interiorul masinii, chiar si la turatii mici mi s-a parut destul de mare si, la turatii de peste 3000 devenea chiar deranjant. Cat despre tinuta de drum, mi-ar fi placut ca masina de test sa fi avut volan imbracat in piele, cel de plastic mai mult iti strica placerea de a conduce aceasta masinuta micuta decat sa o amplifice.

  • Flaviu C, marţi, 31.03.2009 16:42
    fiesta

    se vede calitatea proasta a materialelor din poze.....ce mai in realitate...luati-va masini premium second hand....pana ne permitem noi;)

  • Gaby, luni, 28.09.2009 18:32
    Yeah

    Dap, am dat comanda :) 1.6 titanium squeeze. 2 luni pana vine :X abia astept. Cea mai tare masina a secolului