Interior
Designerii Ford au avut in cap designul unui telefon mobil atunci cand s-au pus pe trasat linii pe bordul noului Fiesta. A rezultat o masina plina de fantezie, cu o consola centrala care pare decupata din filmele cu nave spatiale. Totusi, in ciuda formei sale invazive, tabloul instrumentelor de bord isi pastreaza simtul practic. Trebuie doar sa te obisnuiesti cu ideea ca butoanele au forme pana nu demult inabordabile pe o masina din aceasta clasa. Un punct in plus pentru originalitate. In prima faza, impins de la spate de modelele de clasa superioara pe care le-am testat in ultimul timp, am vrut sa abordez critic subiectul "calitate perceputa". Totusi, avand in vedere ca bordul lui Fiesta este inconjurat de spuma poliuretanica - un element regasit in procent redus la astfel de modele - nu e cazul sa ne ambalam prea tare. Un alt punct forte al lui Ford Fiesta este multitudinea de spatii de depozitare. Pe consola centrala sunt decupate suporturi pentru pahare si sticle de toate marimile, avantajul faptului ca vorbim de un model mic fiind faptul ca, in eventualitatea foarte probabila in care nu aveti de mers des cu cineva in spate, puteti utiliza foarte usor si spatiile oferite pasagerilor de pe bancheta. Mi-a placut textura tapiteriei de pe scaune si forma sportiva a volanului, care dispunea si de comenzi incastrate in coroana. Portbagajul este unul de volum mediu, cu 295 de litri disponibili fara rabatarea banchetei. Una peste alta, Fiesta te face sa te simti bine.
Cel mai puternic motor pe benzina la Fiesta este cel de 1.6 si are vreo 120 cp.