Tinuta de drum
La acest capitol, mărturisim că am avut o mică surpriză. C-Max prezintă un comportament dinamic impresionant pentru un monovolum, fie el unul compact. În comparaţie cu oferta rivalilor, C-Max iti dă senzaţia că e ceva mai sportiv, iar faptul că inginerii Ford au preluat suspensiile lui Focus şi au întărit amortizoarele nu poate fi decât un lucru bun. Suspensia spate este de tip Multilink, în timp ce suspensia faţă este independentă McPherson. Toate componentele suspensiei au masa mai scăzută, iar ţinuta de drum este caracterizată prin stabilitate chiar şi la viteze mari. Pe viraje, ruliul modelului este minim pentru acest segment, dar în situaţii limită acesta este sesizabil, fără dificultăţi. Sistemul inteligent de control al tracţiunii şi aderenţei ajută la reducerea dramatică a subvirării, până aproape de eliminare. Direcţia electrică a lui C-Max a fost calibrată prin monitorizarea a 250 de parametri înainte ca prototipurile de test să iasă pe şosea. Rezultatul este un feeling surprinzător de bun, care va fi apreciat în Europa, dar nu la fel de mult pe pieţe precum Japonia, unde clienţii nu vor să depună efort pentru manevrarea volanului.
destul de ok ford-urile in general, sa speram ca si fiabilitatea la noua platforma sa tina pasul cu vremurile... asteptam update-ul cu preturile si un versus in clasa MPV