Fiat Punto Evo

Vizibilitate

4.5
Noul design frontal si posterior nu a atentat la suprafetele vitrate ale modelului italian, care au ramas in aceleasi limite atinse de Grande Punto. In aceste conditii, nu exista mari probleme la acest capitol, mai ales in conditiile in care Fiat a preferat - inspirat - sa nu renunte la oglinzile laterale de dimensiuni peste medie. La nota finala de la acest capitol a contribuit si sistemul cornering al proiectoarelor de ceata, un element de mare ajutor in conditiile virajelor inchise abordate la viteza redusa sau atunci cand rulezi pe aleile cartierului.
  • Fiat Bravo, luni, 05.10.2009 20:34
    My Fiat is fantastic!

    acum cu articolul asta ati creat un nou mit, si anume ca fiat punto are euro 5. In realitate doar noua motorizare de 1.4 are euro 5 dar romanul cand va intreba pe automarket baaa ce sa imi cumpar sandero sau punto lumea o sa raspunda, baaaaa am auzit ca are euro 5 si e foarte buna, ca la noi la romani miturile apar peste noapte..

  • Fraieruș, luni, 05.10.2009 20:49

    Evident e mai calitativ decat putreziciunea de Renault Clio!

  • enoeht, luni, 05.10.2009 21:58
    Sunt curios

    1. Cum ajuta sistemul StartStop la micsorarea consumului extraurban? 2. Cum mergeti voi "supersport" cu motorul de 1.4?

  • Andrei, luni, 05.10.2009 22:57

    Foarte frumos ;) !

  • tzenu_bmw, luni, 05.10.2009 23:57
    Fiat

    chiar imi place firma asta.

  • Fiat, marţi, 06.10.2009 09:04
    fiatul nu e masina, e doar o gluma proasta

    Ce ar fi sa-ti placa la fiat ? produce numai ciudatenii... pe langa asta, nu degeaba se spune ca daca iti iei fiat service scrie pe tine! panda, sedici, doblo, multipla, qubo, idea sunt ori banale,terne, ori urate cu spume! ( ultimele 3 nu sunt pentru Romania, dar sunt facute de fiat )

  • gtr, marţi, 06.10.2009 09:07
    gresit

    @Fiat Bravo In realitate euro 5 pe Punto Evo: 1.4 77cp, 1.3 75cp, 1.3 95cp , 1.6 120 cp + 1.4 Natural Power - sunt cam 5 motorizari care indeplinesc normele de poluare euro 5

  • crick, marţi, 06.10.2009 09:28
    alt motor

    E un face lift si cam atat. Ca sa fie mai interesant ar fi trebuit sa testati si voi o motorizare 1.4 T-Jet de exemplu. Atunci nu ar fi fost asa lenes si ati fi putu merge si mai sport sa nu mai comenteze cate un retras ca nu se poate merge mai "vesel" cu un motor 1.4. Fiat face masini care un trec prin service daca ai grija de ele la fel ca la orice masina.

  • catalinB, marţi, 06.10.2009 10:14
    eu chiar am grande punto 1.4 77cp

    Asa ca nu vorbesc aiurea ca altii. In doi ani jumatate nu am trecut pe la service decat la revizie. Asa ca nu va luati dupa povestile de adormit copii. Cad despre condus sportiv cu 77 de cai... doar daca sunt singur in masina si nu am nevoie de aer conditionat :)) Despre facelift pot sa spun ca nu imi place botul. In rest are + la taote capitolele.

  • Andrei.P, marţi, 06.10.2009 10:35

    Si totusi a luat nota mai buna decat Polo 1.6 tdi :>

  • Aditza, marţi, 06.10.2009 10:54

    Automarket nu mai bine reorganizati ameteala care arata viitoarele masini testate numita "IN CURAND". Ca vad un model despre despre care cred ca as putea citi maine (9 ore ramase) iar a doua zi a trecut pe locul 2 sau 3 (mai sunt 2-3zile). Daca ar fi lucruri izolate as zice ca se mai intampla, dar asa e apropate la fiecare model. Reorganizati putin prezentarea ca nu e credibil ce se scrie acolo. Ca sa nu mai zic ca sunt masini pe care te bucuri ca le vei vedea si dispar. ne mai aparand niciodata - imi aduc aminte ca la un moment dat era vorba sa fie in test un VW Tiguan. Iar in privinta testului de fata mi se par asa scolaresti aprecierile negative gen motor 1.4-77cp lenes. Dar cum se vroia sa fie, ca un Tjet de 120cp care e cu 1400 de euro mai scump ?? Vrei putere, umbli la buzunar. Iar cu performantele limitate, normal (revin iar la bani) la 11-12.000 de cocos e o masina normala de oras, nu trebuie sa intri la limita cu viteza maxima in curba si sa zici uite ce masina tare am scapat teafar. Orice masina are minusuri, dar ele trebuie sa fie prezentate ca atare, nu 2 vorbe cosmetizate. Oricum din cate vad in general presa auto nu e foarte acida asata probabil ca sunt in intelegere cu producatorii de automobile. Probabil de asta si emisiuni ca TopGear sau FifthGear au succesul pe care-l au datorita verdelui in fata pe care-l spun.

  • nik, marţi, 06.10.2009 12:30
    Mini Bravo, maxi 500

    La exterior aduce a fiat 500 supradimensionat probabil din cauza ornamentului cromat iar al interior plansa de bord si volanul aduc a Bravo in miniatura. Este un pas inainte fata de vechiul interior care era destul de simplist si anost. Am Bravo si nu am ales Grande Punto din acest motiv, am preferat sa fac un efort financiar si sa ma bucur de estetica interiorului de fiecare data cand ma asez la volan. E binevenita schimbarea si cum multi cumparatori le folosesc la drumuri in oras si plimbari usoare afara e bine ca se ofera si un motor mai calm cum e cel de 1.4, 77 de cai, solutie de buget. Eu nu m-am multumit la Bravo nici cu 1.4, 90 de cai si am ales T-Jet-ul de 120 cai care e mai mult decat distractiv. Pentru cei mai tineri si carora le place sa mai plece ca din pusca uneori recomand motorasul turbo benzina.

  • eu, marţi, 06.10.2009 18:09
    fiat

    Am mers cu fiat grande punto 1.4 77cp si cu golf 1.4 80 cp dar pot spune ca fiatul e mult mai sprinten.

  • on1x1, marţi, 06.10.2009 19:58
    Nota motorizare

    De ce o nota asa mica la motor pentru masina? Nu uitati ca ati testat o masina si nu o anumita motorizare.

  • Maka, marţi, 06.10.2009 21:40

    Fiat nu ar fi o masina rea ca multe din piese sunt facute tot de Bosch care produce acelasi fel de reper pentru VW sau BMW. problema e la finisaje si caroseriipentru muncitorii sunt tipic italieni: entuziasti la "Dolce vita" si "frugali" la degustarea muncii. La cate tentatii sunt in tara aia e de inteles ca nu se pot concentra prea mult la o chestie si in exuberanta lor mai uita sa puna cate ceva. Daca reusesti sa depasesti asta ai putea fi entuziasmat de vreun motor, cutrie sau tinuta de drum geniala (dar nu la vreun Fiat ci la Afla sau sportivele pursange de mare nume italian).

  • Je, marţi, 06.10.2009 22:23
    Sa nu uitam

    Bosch face piese si pentru Logan, inclusiv ABS-ul. Ce ti-e si cu globalizarea asta, nici nu ma stii ce sa cumperi.

  • vlad, miercuri, 07.10.2009 03:02
    ciudat mod de testare aveti

    @automarket: luam cel mai slab motor din gama si ii dam nota 5... de ce nu ati asteptat pana prindeati un multi air de 105cp, ar fi fost interesant de vazut nota finala; polo va avea si un tsi de 105cp, iar pt unii fani ai motorizarilor pe benzina aceste motoare par a fi cele mai atractive! daca tot va apucati de un test drive, macar sa l faceti " ca la carte", nu doar ca sa umpleti pagimile cu vb in vant!

  • picture guy, joi, 08.10.2009 11:32
    poze

    cred ca pozele le-ati facut cu un telefon mobil :))

  • macaronaru, vineri, 09.10.2009 17:11
    A MEA e cea mai TARE

    io am un fiat tipo din89 si prinde suta in 9 sec.;zau nu mint.

  • andrei, joi, 05.11.2009 11:02
    FIAT

    nu imi place botul la masina, preferam vechea fata a la maserati, in rest foarte reusit faceliftúl. plus ca motoarele noi multiair sunt exceptionale. pt carcotasi...de cand nu ati mers cu un fiat nou?

  • nodirips, marţi, 21.06.2011 15:38
    prea-judecată

    man! e greu de batut maşina asta. motorul 1.2 tsi de la volks e mult mai gălăgios şi are o plajă de cuplu mult, mult mai mică decât 1,4 multiair, cât despre comparatia dintre un Punto Anarth şi o Skoda RS, sau Polo Gti... jurnaliştii au o părere mult mai bună despre maşina italiană. Preturile pentru maşinile de serie sunt mai mici, concurenţa asiatică e destul de... surprinsă. rămâne numai prejudecata adesea nejustificată că maşinile nemţeşti au o calitate superioară, că mai frumoase n-au fost niciodată şi concurenţa franceză serioasă şi în expansiune, care la anul va aduce în ring şi noul peugeot 208, nepotul campionului 206. Matematic vorbind, Punto Evo cu al său 1.4 multiair, 105 c.p. e cea mai bună ofertă din segment. Părerea mea !

  • fantasmefiat, joi, 29.12.2011 20:39
    idei preconcepute

    nu poti judeca o masina dupa motorizarea baza .....cel mai bun mod este un test de fiabilitate facut pe minimum 50.000 km , ceea ce cred ca nu vom vedea prea curand in romania...am un fiat grande punto , nu e nici mai bun nici mai rau ca alte masini din aceeasi clasa . eu maine as lua evo , credeti ca un clio sau un logan e mai bun ? cu siguranta nu , incercati un logan cu motorizare 1,2 .75 cai ....e un dezastru .

  • lica, miercuri, 10.10.2012 12:10

    ia un fiat grande punto 1,4 8v 77cai il am si e foarte bun ,benzina si drum atat.

  • boss, sâmbătă, 20.10.2012 21:16

    pt FIAT: .apropo!!!! ai cumva bicicleta?

  • Gabi, vineri, 23.08.2013 04:27

    Prefer 1.3 multijet de la Fiat si Opel, fata de 1.6 tdci de la Ford, Peugeot, Citroen si Volvo, pentru consumul urban si amplasarea normala a filtrului de ulei si a filtrului de polen. La 1.6 tdci filtrul de ulei se schimba greu, cu ridicare pe elevator si slabire conducte... se pere de la turbo. 1.3 multijet are un consum urban mai bun, nu consuma ulei, distributie pe lant si ca posesor de 1.3 multijet si 1.6 tdci tind sa cred ca este cel mai bun diesel. Sa nu mai spun ca la Ford si Opel tabla e mai proasta ca la Fiat iar la Focus apa din precipitatii se duce direct in usi ceea ce face sa nu poti folosi functia de stergere a chederului , pt a vedea in oglinda retrovizoare laterala. Oricum cred ca orice diesel este bun in oras daca nu este prea herculian, daca nu are FAP si turbina cu GV.