Interior
Interiorul reprezinta marea realizare a designerilor si inginerilor italieni. Adio, materiale idioate si plastice cu care poti sa tai perfect felii de paine! De acum, Punto Evo vine cu material moale pe panourile usilor si pe bord, acolo unde placa din plastic de odinioara a fost inlocuita de piele perforata in culori asortate cu cea a exteriorului. E laudabil faptul ca Fiat a tinut sa nu aduca in prim plan aceeasi spuma poliuretanica regasita in ultima perioada peste tot in segment, reusind sa dezvolte astfel o calitate perceputa de nivel inalt. Iar vestea buna e ca plansa de bord din piele perforata va fi regasita pe toate versiunile de echipare, indiferent de motorizare. Habitaclul lui Punto Evo a evoluat si la capitolul ergonomie si plasare a comenzilor pe bord, acestea fiind preluate partial de la fratele premium MiTo. Cadranele din spatele volanului au primit si ele o imagine noua si tanara, in nota interiorului. Butoanele sunt imbracate intr-un material cauciucat placut la atingere, indiferent daca vorbim de cele mici sau de cele rotative ale instalatiei de climatizare, iar ledurile subtile care indica cuplarea/decuplarea modului City al directiei, a ASR-ului sau a inchiderii centralizate inspira o senzatie de calitate pe care nu am regasit-o in generatia anterioara. Exemplarul testat beneficia de o tapiterie textila cu insertii din piele si cu design atragator, aceasta fiind insa doar una dintre cele cateva versiuni de "imbracare" a scaunelor disponibile pe modelul italian. Particula Evo nu caracterizeaza doar masina cu totul, ci si sistemul multimedia Blue&Me, dezvoltat in colaborare cu Microsoft. Acesta trece la nivelul urmator si beneficiaza de ajutorul celor de la TomTom. "Panoul de comanda" al noului Blue&Me TomTom este un display demontabil amplasat in varful plansei de bord. In sfarsit, una dintre cele mai evidente schimbari se regaseste la capitolul insonorizare. Inginerii italieni au lucrat atent la izolarea fonica a modelului, care a ramas insa la aceeasi masa proprie regasita in cazul aceleiasi motorizari Grande Punto. Panourile filtrante montate de italieni pe plafon, sub habitaclu si la nivelul capotei reusesc sa coboare nivelul zgmotului resimtit la rulare si la functionarea motorului la regim coborat pana la un nivel confortabil din toate punctele de vedere.
acum cu articolul asta ati creat un nou mit, si anume ca fiat punto are euro 5. In realitate doar noua motorizare de 1.4 are euro 5 dar romanul cand va intreba pe automarket baaa ce sa imi cumpar sandero sau punto lumea o sa raspunda, baaaaa am auzit ca are euro 5 si e foarte buna, ca la noi la romani miturile apar peste noapte..