Fiat Panda

Interior

3.5

Fiat Panda are un interior oarecum spartan, în care italienii au încercat să facă minuni cu forme şi culori. Pe unele suprafeţe, italienii au scris Panda cu un font foarte mic, de foarte multe ori. Ne-a plăcut acest mic artificiu, dar ne-ar fi cucerit de tot dacă ar fi dus mai departe ideea şi il aplicau pe mai multe suprafeţe din plastic, nu doar pe feţele de uşi.

Interiorul încearcă să fie vesel, dar am trăit cu senzaţia că echipa care a lucrat la el era nehotărâtă în privinţa a cât de tare trebuie să se strduiască să-l facă "vesel". Am fi vrut ca ideea cu inscripţiile cu Panda să fie dusă mai departe, sau să se concentreze mai mult pe pătratele rotunjite care par să-i obsedeze pe designerii lui Panda, care au sărit să le şi dea un nume - "squircle".

La nivelul scaunelor, suportul lateral nu este tocmai generos, iar tetierele sunt prea ferme. Însă, spătarul şi şezutul sunt potrivite în materie de fermitate. Ne-au plăcut suporturile de pahar şi levierul frânei de parcare, cel puţin la nivel conceptual, nu neapărat şi la nivel de finisaje. Spaţiul oferit pasagerilor din faţă este potrivit, în timp ce pasagerii din spate nu se bucură întotdeauna de acelaşi tratament, mai ales dacă scaunele din faţă sunt reglate într-o poziţie îndepărtată de bord.

Panda are un portbagaj de 225 de litri, suficient pentru cumpărături, dar mai mic decât al unor rivali. De apreciat existenţa unui torpedou închis în dreapta alături de un spaţiu de depozitare generos, acompaniat de două buzunare mari integrate în feţele de uşi din faţă.

  • Andy, luni, 03.09.2012 13:31

    O buburuza draguta care insa are un pret foarte ridicat o mini (mai ales ca versiunea de echipare nu e top-ul). De alfel s-au prezentat si-n test alternative mai viabile. As adauga UP! cu tot familionul din curtea VAG si Smart.

  • slVW_83, luni, 03.09.2012 14:01

    Varianta 4x4 este mult mai interesanta, tehnic si optic!

  • Alex, luni, 03.09.2012 14:30

    Este prea scumpa masinuta asta pentru ceea ce ofera. Nu stiu cine a gandit pozitionarea asta si ce argumente a avut. Posibil sa fie ceva aparte dar e greu de observat la prima vedere. Poate or fi avand pe stoc Panda-uri vechi si sa doreasca sa scape de ele altfel nu inteleg pretul asta. Per total masina e ok (poate mai ok decat Aygo, C1 si 107 din anumite puncte de vedere) dar sigur pretul e gresit.

  • lord, luni, 03.09.2012 17:45

    Bai automarket pai daca dati atatea variante la capitolul pret de ce nu ati punctat masina asta cu ......vreo 2 stele???? Ca vad 3.5.

  • Samba, luni, 03.09.2012 21:16

    Pot spune fara probleme ca este cea mai fiabila marca europeana.Desi mai are mici probleme de fiabilitate,insa Fiat nu a uitat de fosta traditie si istorie pe care a avut-o.Pentru asta are un mare plus de la mine,iar cei care au lucrat la motoare Fiat stiu foarte bine de ce eu i-am acordat acest ''plus'' .Sper sa o tina tot asa italienii de la Fiat.Iar eu cred despre aceasta marca ca se vrea a fi respectata.Cei care se respecta si care se tin de seriozitate produc in continuare motoare fiabile (exact ca asiaticiii) .Numai ca motoare asiaticilor (japonezii si coreenii) nu au emotii,cand se vorbeste de acest capitol.

  • Marian, marţi, 04.09.2012 10:56

    Eu nu ii vad prea bine pe astia de la Fiat cu acest "squircle". O sa vina Apple peste ei si o sa le ceara 1 mld de dolari pentru ca ei au inventat patratul cu colturi rotunjite. Si asta o sa ii ingroape de tot pe cei de la Fiat. Plus ca vor trebui sa faca repede un facelift in care sa renunte la aceste artificii estetice furate de la inventatorii de fapt a "squircle"-ului.

  • dan_grc, luni, 11.03.2013 14:58

    ...

  • boss, vineri, 22.11.2013 22:28

    daca nu le desena giorgetto giugiaro la germani masinile(golfuri,passaturi etc) se afundau in mocirla de tot.

  • Grigore, sâmbătă, 23.05.2015 11:48

    Intr-adevar,s-a dovedit a fi o masina fiabila !