Interior
Fiat Panda are un interior oarecum spartan, în care italienii au încercat să facă minuni cu forme şi culori. Pe unele suprafeţe, italienii au scris Panda cu un font foarte mic, de foarte multe ori. Ne-a plăcut acest mic artificiu, dar ne-ar fi cucerit de tot dacă ar fi dus mai departe ideea şi il aplicau pe mai multe suprafeţe din plastic, nu doar pe feţele de uşi.
Interiorul încearcă să fie vesel, dar am trăit cu senzaţia că echipa care a lucrat la el era nehotărâtă în privinţa a cât de tare trebuie să se strduiască să-l facă "vesel". Am fi vrut ca ideea cu inscripţiile cu Panda să fie dusă mai departe, sau să se concentreze mai mult pe pătratele rotunjite care par să-i obsedeze pe designerii lui Panda, care au sărit să le şi dea un nume - "squircle".
La nivelul scaunelor, suportul lateral nu este tocmai generos, iar tetierele sunt prea ferme. Însă, spătarul şi şezutul sunt potrivite în materie de fermitate. Ne-au plăcut suporturile de pahar şi levierul frânei de parcare, cel puţin la nivel conceptual, nu neapărat şi la nivel de finisaje. Spaţiul oferit pasagerilor din faţă este potrivit, în timp ce pasagerii din spate nu se bucură întotdeauna de acelaşi tratament, mai ales dacă scaunele din faţă sunt reglate într-o poziţie îndepărtată de bord.
Panda are un portbagaj de 225 de litri, suficient pentru cumpărături, dar mai mic decât al unor rivali. De apreciat existenţa unui torpedou închis în dreapta alături de un spaţiu de depozitare generos, acompaniat de două buzunare mari integrate în feţele de uşi din faţă.
O buburuza draguta care insa are un pret foarte ridicat o mini (mai ales ca versiunea de echipare nu e top-ul). De alfel s-au prezentat si-n test alternative mai viabile. As adauga UP! cu tot familionul din curtea VAG si Smart.