Calitate / Pret

4.0

În România, prețurile pentru Fiat 500e încep de la 27.200 de euro, însă vorbim despre versiunea hatchback, cu motor de 95 de cai putere. Dacă vrei o versiune cu motorul de 118 CP și acoperiș fix, va trebui să plătești cel puțin 32.000 de euro. Pentru versiunea cabrio, precum cea testată de noi, prețul crește până la un minim de 35.000 de euro. Din fericire, această versiune vine doar în echipare Icon, iar aceasta include mult echipament standard, așa că nu va trebui să mai cheltui foarte mult pe opționale.

Printre acestea vei regăsi aer condiționat automat, instrumentarul de bord digital de 7 inch, sistemul multimedia cu ecran de 10.25 inch, Apple CarPlay/Android Auto incluse, încărcare rapidă de 85 kW, geamuri electrice, acces fără cheie, faruri full LED automate, jante pe 16 inch și multe sisteme de siguranță active.

Prețurile rivalilor nu se lasă mai prejos. MINI Cooper SE începe de la 34.300 euro și vine foarte bine echipat în standard, în timp ce Honda e urmează același model, cu un preț de aproape 40.000 de euro în versiunea Advance.

  • Seriff, luni, 27.12.2021 15:34

    Masina de oras care costa aproape 30.000 euro, cu o autonomie de 200 si ceva de km, asta e progresul, evident, penibil, un Matiz sh de 1000 de euro e de 10 ori mai rentabil si mai practic.

  • dCi, luni, 27.12.2021 15:46

    Eu zic de 30 de ori

  • PMC, luni, 27.12.2021 18:38

    Minunea roz nu va merge nici 200 de km iarna cu bateria de 37. Asta pot sa pun pariu cu oricine. Nici macar daca esti dispus sa iti clantzane dintii in gura in timpul distractiei. Este incredibila incapatanarea cu care promovati si laudati asemenea contra-produse. O asemenea achizitie e o tzeapa fenomenala.

  • @Seriff, PMC, luni, 27.12.2021 20:24

    Doar că producătorii se cam iau după cum folosesc oamenii cu adevărat mașinile, mai ales mașinile mici, de oraș, nu după cum comentează unii pe Automarket. Și realitatea e că, pentru o astfel de mașină, e mai degrabă irelevant dacă are autonomie de 200, deși are mai mult, sau 2000 de km.

  • Seriff, marţi, 28.12.2021 08:45

    @PMC, cam orice electrica e o teapa fenomenala, s-au facut 1000 de teste, autonomia din acte nu e valabila in realitatate, mai ales la drum lung si la frig, sunt strict niste masini de oras ideale pentru cine sta la casa si mai are o masina cu motor termic pentru drum lung. Altfel nu renteaza. Dar nici asa nu renteaza din cauza pretului, daca tot vrei o masina de oras iti iei ceva ieftin cu care sa iti faci treaba si aia e.

  • PMC, marţi, 28.12.2021 10:49

    @Seriff: asa e... din pacate... Bine-ar fi sa fie cum spun ei, ca totul e pe roze. In aceeasi ordine de idei, cu masina ieftina de oras, si mica eventual, acum regret eu ca nu mi-am luat un UP! pe benzina, strict pentru oras. Acum nu mai sunt... Cred ca masina aia a fost mult subestimata...

  • Kirotractor, marţi, 28.12.2021 11:11

    @PMC: Up-ul n-a fost o mașinuță 100% rea, dar păcătuia din păcate :-) cu cutia de viteze. Știu pe cineva căruia i-au crăpat două (!!!) în 60.000 km - norocul lui că-n garanție prima și-n ”culanță VW” a doua (a plătit doar 20%)... dar tot a stat 3-4 luni pe bară-n servis. Excepție: versiunea 1.0 TSI de 90 CP, cu c.v. de Polo... dar și hibe relativ frecvente cu turbina. Japo-coreencele rămân deci piua-ntâi în segm. A-B -- cât or mai exista și astea fără ștechere... Ontopic, n-are rost să mai caut/postez deja celebrul test al youtuber-ului nevoit să se târâie pe A2 la max. 80 km/h cu 500e-ul 42 kWh (în modul ”Sherpa” mai șerpilian, așa...) ca să poată ajunge la mare de la București. Strămoșul lui de 13 CP din 1957 ajungea deci mai repede - deși p-atunci nu-l fugărea Greta călare p-un urs bipolar.

  • Seriff, marţi, 28.12.2021 11:27

    https://www.youtube.com/watch?v=_n7YyuqY_uU @ Kirotractor :)) Pentru cei de la AM, sa va fie rusine ca promovati astfel de masini, sunt o bataie de joc asupra oamenilor care poate chiar cred vrajelille astea eco.

  • Kirotractor, marţi, 28.12.2021 12:06

    @PMC/Seriff - Nu-s vreun BEV-dujmănos (am condus 500e-ul și-i plăcut ca fiță trendy), darrr... https://www.hdmotori.it/fiat/recensioni/n533643/nuova-500-elettrica-prezzo-recensione-autonomia/#CONSUMI%20REALI%20500%20ELETTRICA ...e un test interesant pentru unii ”normalos” tentați să se îndatoreze pt. e-Ficățelul ăsta -- ca singură mașină, subliniez -- fiindcă-i făcut în februarie, la temperaturi de max. 5-7 grade Celsius. Autonomia reală autostradală e așadar de numai 140 km la viteza legală, cu un consum specific de 26 kWh/100 km !!! (sau 155 km dacă o lași mai moale, pe la 120 km/h.) Nasol e și dacă stai în buburuză cu căldura pornită-n timp ce încarci, că din fiecare 10 kWh contorizați doar max. 8,9 kWh intră-n baterie. La fel de interesantă e însă și întinderea pe jumate din articol a diverselor calcule / artificii / inginerii / șmecherii ca să profiți la maxim de e-bogdaprostea macaronară. Asta spune cam totul despre forțarea notei întru așa-zisa ”alegere eco-responsabilă, conștient-sustenabilă etc” a electro-mobilității.

  • Seriff, marţi, 28.12.2021 12:17

    Pai asta e viitorul , masina de 30.000 euro cu care parcurgi maxim 140 km, asta e realitatea. Mai grav e ca se face atata propaganda de zici ca cine stie ce progres e, cand de fapt e un mare regres.

  • Gabriel.Nica, marţi, 28.12.2021 12:49

    Mai oameni buni, de obicei nu raspund comentariilor vadit rau-voitoare, dar nu vreau sa credeti ca noi nu citim ce scrieti voi aici si nu stim ce parere aveti. Vreau sa fac cateva lamuriri: 1. Aici nu e vorba despre promovarea masinilor electrice. Nu le facem sa para ceea ce nu sunt. Incercam sa va aratam toate partile lor, atat bune cat si rele. De asta la fiecare test, va aratam cifrele reale de consum si de autonomie, nu cele oferite de producator. Altfel, am fi trecut doar datele oficiale, care fac toate masinile electrice sa arate bine, si gata. Credeti-ma, ca as economisi cel putin 10 ore din viata, la fiecare test. DAR, nu facem asta, pentru ca incercam sa creionam un portret cat mai obiectiv pentru fiecare masina, astfel incat cei ce vor sa isi ia una, sa aiba date reale la indemana. 2. Noi suntem o publicatie ce se ocupa de cele mai noi modele lansate. Sigur, de la distanta, pare ca scriem aproape exclusiv despre modele electrificate intr-un fel sau altul. Ca sunt hibride, PHEV, EV, etc. Dar v-ati gandit vreodata de ce stirile si recenziile sunt dominate de astfel de masini? Pentru ca asta se lanseaza! Daca ar fi sa scriem doar ce doresc anumiti cititori, mai ales cei care comenteaza destul de des pe aici, am avea 2 stiri pe zi, 1 test pe luna, si cam atat. Asta e tendinta, astea sunt modelele noi lansate, asta trebuie sa abordam in articolele noastre. Noi reflectam doar ce se cumpara de catre clienti. Producatorii auto produc doar ce se cumpara, si lanseaza modele noi in consecinta. Sigur, pentru multi, pare ca lumea a luat-o razna. Altii nu pot sa creada ca masinile electrice sunt din ce in ce mai cautate, dar adevarul asta e, indiferent cat de mult dam noi din picioare si nu vrem sa credem. 3. Masinile trebuie puse si intelese in anumite contexte. Faptul ca unii nu au inteles cum se foloseste un model definit de producator drept 'masina de oras' in toate comunicatele de presa, si care nu e recomandabil pentru calatorii lungi (si merge pe autostrada de parca ar avea un diesel sub capota), nu inseamna ca o masina este proasta. Daca iti cumperi o masina sport, iesi cu ea in off-road si ramai cu ea suspendata pe camp, nu inseamna ca masina aia e proasta, ci ca tu nu intelegi cum a fost facuta, pentru ce a fost facuta si cum sa o folosesti. Stiu, pentru unii ideea ca masinile au anumite scopuri sau ca sunt facute pentru anumite scenarii de exploatare, pare utopica, dar exista de cand s-a inventat acest mod de a calatori. Nu exista masina universala, si buna la toate, ca altfel ne luam toti Corolla si gata. E bine ca exista diversitate, e bine ca unele masini sunt facute pentru anumite lucruri si e bine ca putem sa ne alegem in consecinta.

  • Kap, marţi, 28.12.2021 14:29

    Ce diversitate avem în Europa? Este o diversitate șchioapă, afectată de boala măsurilor exagerate de pe bătrânul (și se pare senilul) continent? Unde dispar unul câte unul segmente întregi de mașini: monovolume, vehicule din clasa medie sau mare, sport sau de teren veritabile? Care ori sunt sugrumate de interzicerea motorizărilor adecvate ori sunt omorâte de un marketing diabolic de eficient, care a bombardat mintea (din ce în ce mai) necunoscătoare a clientelei cu o armată de SUV-uri de toate mărimile. Aceasta este "mașina universală", ”diversitatea” matrioska, mașini teoretic bune la orice, practic bune cu nimic mai mult față de modelele dedicate pe care le-au înlocuit: cocoțate, mai grele și mai instabile, mai mici la interior, o idee mai bune în afara asfaltului dar evident mai scumpe. De electricele cu baterie ce-ar fi de spus, să ne bucurăm că există mașini utile DOAR în oraș? Să sărbătorim congestia în orașe cu mașini dedicate? De oraș, de concediu....poate câte una de mers la mall sau restaurant? Oricine a deschis anterior ochii un pic vede regresul evident și nu poate aplauda ca foca mult lăudata (degeaba) ”electromobilitate”. Cam ăsta ar fi contextul general, nu că ar avea unul de-ăsta ”cârcotaș și retrograd” pretenții de autonomie de la fița asta de Fiat inutilă.

  • Johnny, marţi, 28.12.2021 18:55

    @Gabriel Nica. Te- as contrazice putin legat de ideea ca se produce ce se cere. In ultimii ani lucrurile stau pe dos, corporatiile ne baga pe gat , creaza trenduri cu ceea ce vor ei sa vanda. E o falsa idee ca decidem obiectiv ce sa cumparam, ci facem ceea ce ni se sugereaza si pare a fi cea mai buna achizitie. Cu electricele insa nu vine de la Corporatii, ci de la guverne care promoveaza agresiv aceste masini si pun piedici celorlalte. In China e mai simplu, se merge pe interzicere si obligativitate, nu marketing. Uitandu- te la poluarea din orase, poti ajunge si la concluzia ca un astfel de fiat poate fi o achizitie buna, altfel e o tampenie...lol

  • PMC, marţi, 28.12.2021 23:06

    @Gabriel Nica: doar 2 chestii. 1. Masinile electrice sunt cautate pentru ca europenii sunt speriati intr-una cu "normele euro" si pentru ca exista subventii si avantaje pentru EVuri si penalitati tot mai mari pentru ICuri. Daca nu ar fi astea, doar cei cu posibilitati considerabile ar lua asa ceva, vanzarile s-ar duce in cap. 2. De ce spuneti ca suntem unii rau-intentionati? Ne spunem o parere, care din pacate e bazata pe cifre reci, nu pe impresii, nu parerologie. Exista teste corecte, cum e cel italian pus de Kiro. De ce e rea-intentie sa afirimi evidentza ca 30.000 de eur pentru o masinutza de oras care merge 150 de km e o suma absurda? Indiferent cum vrei sa folosesti acea masina. Eu nu ma duc in offroad cu un fiat 500. Bine, ok, fie... acceptam si povestea cu autonomia restransa si marketarea ca "masina de oras", dar atunci de ce sa coste 30.000????? Inteleg perfect ce spuneti ca asta e ce scoate acum industria auto europeana: masini cu baterii. INSA, dvs, ca publicatie de profil, puteti afirma adevaruri si evidentze asa cum spunem noi in comentarii, chiar daca sunt incomode. Eu asta as vrea sa vad. Nu e usor sa fii contra curentului, dar adevarul e mai important si mai respectabil decat conformismul. Daca ati face asta, sunt convins ca ati avea infinit mai multi cititori si mai multa credibilitate. PS: eu tot astept initiativa lui Kiro. Cred ca ar avea succes o publicatie auto de partea clientului, cu prezentarea adevarului rece.

  • PMC, miercuri, 29.12.2021 09:48

    @ziaristii de la Automarket: vis a vis de ce spuneam in comentariul anterior, despre adevar si cata nevoie e de o publicatie sincera, de partea clientului, si subliniez asta: de partea clientului. Va propun un exercitiu: uitati-va la recenzia youtube facuta de Dan, de la ZonaIT, postata de Seriff, si apoi cititi comentariile. Se pare ca sunt f multi rau-intentionati in lumea asta... :)

  • Kirotractor, miercuri, 29.12.2021 10:10

    @PMC: E-n suspensie din păcate proiectatul proiect :-) până s-or normaliza (poate) vremile d-acu, în care n-ar putea subzista economicește vorbind. Clar c-aș putea scrie pe orice platformă actuală, dar n-are rost să-ți explic de ce prefer să NU. @GabrielNica: Logice argumentele, fie și doar în contextul limitărilor inerente oricărui gen de presă. Puțini știu că, de ex., nu testați mașinile dorite ci doar pe cele puse la dispoziție de importatori / producători, conform unor algoritmi doar aparent obscuri. Aici intră și cvasi-obligativitatea informării despre lansările de noi modele, majoritatea ”electrificate” dacă nu pur electrice -- fenomen care nici el nu ține de fapt de producători, ci de multiple constrângeri eco-politice. Și cu știrile stă cam la fel treaba, practic niciuna din publicațiile auto-moto online neputând fi ”news content creators”. Everybadea apelează deci volens-nolens la sursele ”centralizate” -- și atent controlate. De apreciat totuși puținele site-uri, printre care și AM, care (încă ;-)) au comentarii în schemă.

  • Gabriel.Nica, miercuri, 29.12.2021 11:25

    Daca tot m-am pus pe comentat, mai dau o replica si atat, ca am de scris recenzii partinitoare cu masini electrice :) Am zis 'rau-voitoare' pentru ca suntem acuzati, pe nedrept, ca am lua partea masinilor electrice sau ca le-am lauda fara motiv, sugerand ceva intelegeri oneroase ascunse. Cred ca in fiecare recenzie veti gasi adevarul gol golut despre masinile testate, cu bune si cu rele. De la cifrele reale de autonomie (care isca de multe ori discutii aprinse cu producatorii) pana la problemele dese vazute pe parte de suspensie, etc. Cat despre preturi, din fericire, nu e nimeni obligat sa cumpere masini electrice, inca. Deocamdata exista multe alternative, atat noi cat si second hand. O discutie despre ce pret pune un producator pe masinile sale, e o discutie inutila. Fiecare decide cat o sa coste produsul dupa anumite calcule. Noi nu avem niciun cuvant de spus in acest sens, si nu vad de ce ni se reproseaza noua, ca mentionam preturile in articole. Sunt masini scumpe pentru ca asa e cu orice tehnologie noua la inceput. In timp se vor ieftini. Dar nu uitati ca si masinile cu motoare termice sunt din ce in ce mai scumpe. Cat despre recenzia lui Dan, atat de sus tinuta de scepticii anti electrice, nu pot sa zic decat ca este gresita de la inceput, pentru ca omul nu a inteles cu ce masina mergea. Sigur, e usor sa consideri ca daca stii sa faci recenzii la telefoane si televizoare, poti sa faci acelasi lucru si la masini electrice, acum ca folosesc amandoua curent, nu? Dar adevarul este ca, anumite masini au un tipar de folosire diferit fata de altele, asa cum am dat exemplul cu masinile off-road si cele sport mai sus. Nu vreau sa apar Fiat aici, dar principiul per total din spatele acelei 'recenzii' este gresit. Si mai frustrant este dublul standard acolo. Pentru ca in cazul multor echipamente IT, Dan intelege ca unele sunt mai 'universale' si altele mai 'aplicate'. El explica in multe clipuri ca exista telefoane care fac de toate, si altele care sunt dedicate unor utilizatori ce nu au nevoie de toate functiile. Acelasi principiu insa nu e aplicat si in cazul masinilor. Iar daca ne uitam la comentarii, e normal ca ele sa fie aprobatoare, daca stai sa te gandesti un pic. Pana la urma, vorbim de oamenii ce il urmaresc si rezoneaza cu opiniile lui.

  • mip, miercuri, 29.12.2021 19:52

    @Gabriel.Nica ... nu astept sa imi raspunzi ... traiesc peste ocean, Canada, de 21 de ani ... sunt si aci publicatii despre domeniul auto ... car and driver motor trend driving.ca edmunds.com etc-etc-etc ... io ma uit la ce ziceti voi pe aci si ma uit si la ei ... inclusiv unele publicatii franceze sau belgiene (de limba franceza) ... dar ... sa sti ca cei care aci v-au tot criticat au dreptate ! la voi -de vreo 3 ani incoace- e o ofensiva pro-ev de zici ca cineva s-a pus cu bazuka in spatele vostru si va impune sa ne zapaciti doar cu stiri despre si cu EV-uri ... arunca si tu un ochi pe unde ti-am sugerat ... daca vrei ... nu cred ca baietii astia de mai inaintea mea bat din gura numa sa te sicaneze pe tine sau altcineva, dar -vorba aia- le-a intrat cutitul la os ! si asta pentru toti o zic, aci in provincia Quebec EV-urile sunt f mult promovate, ajutate cu bani de guvern, unde pui ca energia electrica e cea mai ieftina din America de Nord !!! cam 10 centi/kwh !!! asta in RON e 33 de bani ! si astia aci nu au salariile romanilor ... si totusi, desi se vind electricele binisor, (datorita subventiilor !!!) poporul de venit mediu, se cam uita daca sa scoata 70 de miare la bataie ! sunt f multi cei care nu le pasa de mediu, le pasa de contul ce-l au in banca !!!!! CONTUL DIN BANCA !!! personal, sunt relativ interesat sa imi iau tesla, dar la ce cheltuieli implica ... o rata lunara de aproape 1500$+asigurare de 2000$/an ... pai ca sa iti faci o idee, am acu 3 masini la casa si la toate 3 platesc 1400$/an !!! atita vreme cit sunt scumpe masinile, deja incarcarea la superchargere mi se pare scumpa si astia inca nu au bagat din accizele din benzina in pretul kwh !!! ce-o fi atunci ?!? ia intreaba-i pe aia fff multi cu pick-up-uri cu 6 sau 8 cilindrii cit le pasa de mediu ??? ma refer la f150, silverado, ram, tundra, titan, etc ... huidume cu care se plimba prin oras, cu care 80 % din proprietari nu prea muncesc ci se folosesc de ele ca de orice masina de zi-cu-zi ... nimeni nu le sare in cap !!! guvernul e multumit ca-si ia taxele !!! (BA LEGEA E FACUTA ASA CA DACA AI O FIRMA, SA ITI POTI PUNE PE FIRMA MASINA, DAR NU ORICE, CI UN "MITITEL" PICK-UP !!!) ce taxe ? pai taxa de vinzare a masinii noi (tva-ul de la romani), taxele din benzina, si altele ... sti ca aci platesti ceva in plus daca ai motor de 4000 cmc si mai mare ? 4000 cmc !!! sunt intre proprietarii de pick-up "sustinatori" ai EV-urilor !!! ei indeamna pe altii sa cumpere ev-uri ! cind ii intrebi de ce nu iau ei asa ceva ca doar un pick-up e cit o tesla de scump, iti spun ca le e frica de accidente !!! sa nu pateasca oarice !!! sa fim seriosi ... in Europa guvernele pe baze politice vor introducerea fortata a masinilor electrice si nu mi sa pare corect ... aci, ofensiva nu e chiar asa absurda, dar pina la urma se va ajunge ca acolo ... ce va fi in Africa, Asia, America de Sud ? si aia polueaza ! in fine ... nu mai continui, dar daca aveti o tzira de coloana vertebrala, de minte-n capatzini, faceti treaba cum sa cade nu mai exagerati cu ev-urile astea ca chiar nu e cazul ! o sa obtineti efectul contrar si chiar aia care ar avea posibilitati au sa se dezica de EV-uri, numa asa, de ciuda ! vedeti si voi ca cititorii vostri sunt satui de propaganda asta !!! am zis mai sus ca chiar eu mi-as lua una ... si chiar imi permit ! nu-mi permit sa fiu luat de bou fara minte si sa arunc cu banii mei, munciti cu greu, in curtea unor "jmecheri/baieti dashtepti" care in mod artificial tin preturile la EV-uri exagerat de mari !!! se vede clar ca se pot reduce preturile f mult de la nivelul la care sunt acum ... de ex. Chevrolet a redus pretul la Bolt EV cu 7.000 $ CAN inainte de tva ! Nissan a redus pretul la Leaf cu 7.000 $, tot inainte de tva !!! tva de 15% la 7000 $ e 1050 $ !!! deci cumparatorul plateste 8050$ mai putin pe aceeasi belita de masina electrica !!! ((sa stiti ca in Canada 8.000 e o suma frumoasa si cu banii aia iti poti lua o masina la mina a doua in stare f buna !!!)) sa poate - dar din pacate - nu sa vrea ! daca mie -clientul potential- nu mi sa pare cit-de-cit corect financiar, poate sa astepte guvernul mult si bine pina m-oi gindi sa iau EV !!! drumuri bune tuturor si multumesc ca v-ati facut vreme sa cetiti ce v-am zis mai sus !

  • Seriff, joi, 30.12.2021 09:09

    @Gabriel Nica, cu tot respectul, presa e corupta, voi sunteti la fel, nu imi spune ca nu sunteti platiti sa faceti propaganda pro EV, ca pe asta nu o crede nimeni, bate la ochi, e prea clar, doar de asta vorbiti de 3 ani, in rest, ce sa zic, daca tu esti dispus sa dai 30.000 de euro pe un Matiz nou cu un range de 150 km real, ce sa zic, mult succes.

  • PMC, joi, 30.12.2021 13:04

    @mip: ma bucur intotdeauna sa citesc ganduri sincere de la romanii nostri dragi de departe. Asa e, ai dreptate in absolut tot ce ai scris. Sinceritatea si deschiderea omului se citesc printre randuri intotdeauna. Sunt convins ca tot ce ai transmis e 100% corect. Stiu ca mai sunt multi cititori care intervin rar sau prefera sa-si pastreze opiniile. Eu ii incurajez pe toti sa isi faca auzita vocea. Revenind la comentariul tau, e foarte bine sa primim o imagine a ceea ce se intampla in alte zari, si cred ca e total edificator ce ai scris tu: nu e justificata si nici de inteles promovarea isterica a EVurilor. 100% de acord, e si parerea mea deja de ani de zile. @redactia: in continuare ma mir ca nu stergeti comentariile si pastrati rubrica. Asta e singurul detaliu la care nu ma asteptam.

  • mip, joi, 30.12.2021 23:46

    @PMC ... dragule, chiar daca nu prea iti raspund, sa sti ca pe tine si pe seriff plus inca vreo citiva, va urmaresc cu mult drag ... aveti opiniile care le aveti, chiar daca nu-s totdeauna cu voi de acord 100%, totusi, imi place ca sunteti civilizati, ceea ce eu consider ca e esential !!! pot fi un milion de pareri diferite, toate trebuie respectate si prezentate in mod civilizat ! iti multumesc pt aprecieri, te asigur ca chiar daca nu raspund la fiece comentariu al tau, asta nu inseamna ca nu va/te citesc ... pur si simplu, nu am totdeauna chef sa intru in "polemici" si prefer sa stau la margine ... acu, am mai scris ca am fo obligat sa stau la birlog ca m-am pomenit cu covidul pe capatina si am avut mai mult timp la indemina ... drumuri bune sa ai si un An Nou binecuvintat, luminat si spornic !

  • GabiA, luni, 03.01.2022 16:13

    V-a explicat domnul Gabriel Nica motivele pentru care in ultima perioada sunt mai multe teste cu masini electrice, dar voi continuati sa debitati prostii cum ca ar fi platiti?! sa promoveze astfel de masini, de cine stie ce oculta mondiala. Sunteti penibili.