Interior
Am pornit cu premisa unei note maxime la interior, insa turnul de fildes al lui Infiniti EX37 s-a clatinat putin cate putin odata cu analiza fiecarui element in parte. Chiar daca scaunele iti ofera intregul suport de care ai nevoie in virajele abordate cu mult curaj, se incalzesc cand ai nevoie de ele si pot fi setate pe o mie de axe, pe inaltime si pe adancime, amestecul de materiale de la interior te face sa te gandesti ca designerii Infiniti au dorit cu tot dinadinsul sa transpuna atmosfera de pe FX pe fratele sau mai mic, chiar daca targetul celor doua modele este diferit. A iesit un amestec de lemn, piele si ornamente care nu-si prea au locul pe un SUV compact sportiv cu alura de coupe care dezvolta 320 de cai. Trecem peste clasicul buton al computerului de bord Infiniti, amplasat langa geamul care desparte soferul de cadranele de bord si destul de dificil de accesat, si ajungem la spatiul de incarcare pentru bagaje. Acesta are cel mai mic volum din segment, desi lungimea modelului este cea mai mare din clasa. Explicatia: Infiniti a jucat totul pe cartea designului, iar acest lucru a facut ca spatele de coupe sa nu lase multe solutii practice in partea posterioara. EX37 se ravanseaza la capitolul materiale, asamblare si calitate perceputa, toate de un inalt nivel. De asemenea, pentru ca pasagerii sa nu simta lipsa volumului de incarcare, scaunele din spate pot fi rabatate in cateva secunde, fara efort, facand loc unui spatiu de depozitare plat si incapator.
urata masina