Interior
Lumină. Aer. Liniște. Trei coordonate pe care le cauți de obicei atunci când pleci în concediu. Pentru suma potrivită, le poți avea în fiecare zi. Renault ți le promite dacă te decizi să-l alegi pe Zoe.
Habitaclul este luminos și creează o impresie de spațiu de relaxare, capabil să te binedispună. Mai ales în versiunea pe alb. Materialele nu sunt moi, dar răsfață simțul tactil cu o textură plăcută. Francezii au reușit să cosmetizeze bine un plastic dur, condimentat pe alocuri cu inserții cromate și finisaje bune. Îmi place însă pielea de pe volan. Pare de calitate.
Mai sunt și zone unde s-au făcut compromisuri în ceea ce privește materialele, dar sunt cu greu descoperite de cei de la interior.
Scaunele sunt destul de confortabile și sunt îmbrăcate într-o tapițerie Teflon, tratată special pentru a rezista la murdărie și alte elemente ce pot fi vărsate accidental.
Spațiul interior este similar celui unui autoturism din clasa mică. Va fi totuși ciudat să vedeți o podea normală pentru pasagerii din față și una ceva mai înălțată pentru cei de pe locurile din spate. Amplasarea pachetului de baterii face ca cei de pe al doilea rând de scaune să stea cu picioarele ceva mai sus decât cei din față.
Spațiul pentru cap rămâne acceptabil pentru cei care nu depășesc 1.80 de metri înălțime.
Surprize, surprize în portbagaj. Recunosc că am exclamat atunci când am ridicat hayonul lui Zoe. Un asistent Renault s-a uitat uimit și nu a înțeles nimic. Nici eu nu înțelegeam cum au reușit francezii să ofere nu mai puțin de 338 de litri. E chiar mai mult decât ce oferă portbagajul noului Dacia Sandero.
Haaa.... puiul de foca obez isi face din nou aparitia.