Volkswagen Polo

1.2 TSI 105CP Highline DSG

Consum

3.5
Consumul este principalul argument pentru care Volkswagen a ales solutia 1.2 in locul motorului pe benzina de 1.6 litri de pe generatia anterioara. Cifrele din cartea tehnica anunta 5.5 litri/100 km in regim mediu mixt, ceea ce inseamna automat o scadere cu 1.2 litri fata de motorul de cilindree ridicata inlocuit. In testul pe care l-am realizat in Sardinia, computerul de bord s-a oprit la 8.0 litri/100 km in conditiile unei rulari alerte pe relieful valurit al insulei italiene. Este foarte interesant de urmarit comportamentul motorului TSI de 105 CP intr-un trafic aglomerat, cum este cel al oraselor mari de la noi. Probabil insa ca cifrele de consum nu trec de 9.0 litri in regim urban, indiferent de conditiile de rulare. Iar cei 105 CP dezvaluie un raport putere/consum foarte bun. Nivelul de emisii de dioxid de carbon ale propulsorului testat se ridica la 129 grame CO2/km, fiind vorba de cel mai “verde” motor pe benzina de peste 100 CP de pe piata. Nota acordata la aceasta categorie de notare plateste insa tribut faptului ca motoarele TDI reusesc cifre de consum mult mai scazute.
  • Adimo, duminică, 24.05.2009 22:23
    Polo e off-road??

    ESP (‚ asistenta la pornirea din panta)???????????.............eu stiam ca inseamna Electronic Stability Position...adica mai pe romaneste controlul stabilitatii. Ce naiba, lucruri elementare.

  • jiji, duminică, 24.05.2009 22:52

    Flicitari Vw pentru model o sa vanda ceva cu noul model!!

  • cinva, duminică, 24.05.2009 23:32
    Adimo

    informatia e foarte corecta , problema e ca esti paralel cu asha ceva , o sa fie cineva pe aici sa-ti explice ca sunt cam ocupat

  • thenuts, duminică, 24.05.2009 23:37
    @Adimo

    Vroia sa zica ESP cu Hill Holder (asistenta la pornire din panta)

  • Laur, luni, 25.05.2009 08:49

    ESP CU asistenta la pornirea din panta, un ESP inbunatatit

  • mihai, luni, 25.05.2009 09:28

    Arata bine masina, dar totusi fata de design-erii de la alte concerne cu renume le lipseste imaginatia, dupa parerea mea este o trecere cam nereusita pt modelele care vor urma.........

  • cristian, luni, 25.05.2009 10:07
    slabut

    Masina are servo-directie doar hidraulica. Au cam tras de costuri. Slabut !!

  • swq1, luni, 25.05.2009 10:18
    extrem de scump!

    8 in afara => proabil 9 in oras? pai ori publicati consumul efectiv ori nu mai ziceti nimic ... sa fim seriosi, la vw consumul din carte e tot timpul departe de cel real. iar pretul de pornire 12 000? pun pariu ca la banii astia e chel, si te intinzi lejer la 15 000, ca oricum la vechiul polo, cu o motorizare decenta, ajungeai la 14 000, fara diesel, cu dotari decente, nu extravangante ... si asta in plina criza??? mai vedeti concurenta, fratilor, meganu' al nou e 12900 si are dotari de moare lumea la banii astia, si motor de 1.6 16v sa nu mai zic de fiabilitate, ca daca e la fel de penal ca golf5, la care se sparge cutia de viteze, eu ii zic pas ... vw-uri supraevaluate ...

  • george becali, luni, 25.05.2009 10:39
    @swq1

    Prietene tu compari meganu care e un kkt pe langa vw atunci e grav.Daca compari pretul atunci e altceva(poti compara Loganu sa stii cu vw ).Se pare ca tu nu esti lecuit de magan' nu ai patit ca mine sa nu iti mai porneasca, pompa de motorina schimbata pana in 20000km,pe la 50000 usile ziceai ca or sa cada, etc dar nu vreau sa imi mai aduc aminte.Am vandut cotetul de gaini si mi-am luat Astra care iar este net superioara lu renault cel putin astora facute in Turcia.Am auzit legente ca alea facute in franta ar fi o idee mai bune cel putin la termen de fiabilitate.

  • RolerBlader, luni, 25.05.2009 10:53
    hotie

    asa e swq1 vw mint cand vine vorba de consum, daca zic ca e 8 in oras probabil ca e in jur de 25-30 la zece kilometrii si pretul probabil ( full option ) o sa fie in jur de 65.000 de lire sterline doar vopseaua. Si cand vine vorba de putere mint, daca zic ca are 80 cp cel mai probabil are 8-10 cp maxim ( Passat 2L TDI 140CP are de fapt 35 de cp, de aia il depasesc si cu rolele eu ) E HOTIE.

  • eu, luni, 25.05.2009 10:56
    calitate pret 8/10 ???

    de ce nu spuneti cat costa versiunea testata in Italia ? In Germania nici nu exista in oferta aceasta combinatie 1.2 TSI cu DSG; aceasta varianta va costa minim 19.000 euro in Germania, iar la noi peste 17.500. Voi spuneti ca pretul pleaca de la 12.000; pai nu e o mica mare diferenta??? in Romania peste 70% din vanzarile de Polo sunt reprezentate de motorul de 1.2 cu variantele 60 si 70 cai. asa ca noul motor nu cred ca va reprezenta mai mult de 5-10% din vanzari

  • mAru, luni, 25.05.2009 11:05
    scump d-ne.....

    scump,scump neica'.Pe paraful asta vii cu preturi corecte adaos decent ....anyway vrei mandrie de VW in bot la masina ta PLATESTE,PLATESTE, PLATESTE (vrei si intertinere autorizata VW...PLATESTE )

  • mircea, luni, 25.05.2009 11:41
    @eu

    Modelul nu este inca lansat pe pietele europene, asa cum scrie mai sus. In momentul in care vom afla pretul versiunii testate o vom compara cu cel al versiunilor comparabile ale concurentei si vom repuncta la aceasta categorie modelul. Asa cum - ai ghicit - scrie mai sus. Deocamdata, primul pret pe care il avem este cel de pornire. L-am comparat cu cel al concurentei. @swq1 Nu e deloc chel. Ai mai sus insirate dotarile de care va dispune in standard. Cititi mai atent inainte sa ocupati sectiunea de comentarii cu pareri personale care contrazic informatiile deja expuse. Multumesc.

  • IDS+, luni, 25.05.2009 12:11
    vag e pe duca

    asta e o cratita de masina ca toate de la vag. CORSA e la ani lumina in fatza la chestia asta . adica daca vrei masina de femei de ce nuti iei CORSA sau TIGRA ca sunt alceva nici nu se conpara.

  • prudentul, luni, 25.05.2009 13:17
    întrebări existenţiale

    1) De ce, la prezentări, toate maşinile au jante turnate de diametru mare si pneuri cu talon jos, iar la cumpărare oferta standard are doar jante mai mici, din tablă ambutisată plus capace din plastic? 2)De ce naiba foloseşte VW acelaşi tip oribil de volan pe toate modelele sale de oraş? Regăsim volanul de Polo şi pe Passat şi pe Passat CC şi pe Golf. Cel de Jetta/Bora, foarte asemănător cu primul, este şi pe Scirocco. De acord că e o chestie de gust personal, dar mi se par a veni din anii '80. Aspectul acestor volane dau un aer de ieftin întregului interior.

  • sergiu, luni, 25.05.2009 13:31
    fRUMOS

    masina de femei sau nu, dar cu 1.4-160 de cai....treci pe langa multe masini, costuri mai mici in intretinere-asigurare, alea alea...ii dragutz noul polo. Asteptam si pretul real, de varianta GTI ce stiti?

  • george becali, luni, 25.05.2009 13:41
    @IDS+

    Eu am Astra si in 35000 de km pot spune ca e sub golf 5 si am condus ceva masini mai ales ca la firma avem si un parc auto cu diverse masini inclusiv kia.Nu cred ca polo e sub corsa tinad cont ca abia este lansat.Tigra nu cunosc dar pare masina de GAY.Era unu pe aici care zicea ca daca te-ai urcat doar intr-un model de masina asta nu inseamna ca e cea mai buna!

  • Flaviu C, luni, 25.05.2009 13:57
    mda..

    numa 9.7 consum...o nimica toata... doar ii masina de clasa...'mare' :)))

  • Gina Kent, luni, 25.05.2009 14:20
    aaaah

    Doamne ce sexy este masina asta! O cumpar!

  • bogdan, luni, 25.05.2009 14:43
    polo

    1,2 TSI ARE 4 CILINDRI?

  • Paul, luni, 25.05.2009 15:58

    Da, noul 1.2 TSI este in 4 cilindrii, pentru ca deriva din 1.4 TSI, si nu din 1.2 HTP (ultimul fiind un vechi 1.6 MPI caruia i s-a taiat un cilindru). Ma bucur ca, in sfarsit, VW a inceput o noua serie de motoare, deja erau mult prea depasite 1.6 MPI sau 1.9 TDI, vechi de zeci de ani, si toate derivatele lor.

  • vv, luni, 25.05.2009 16:48
    golf

    bai fratilor, asta e golf restilizat :)))))

  • Alex, luni, 25.05.2009 18:33
    mda

    O alta furaciune germana dupa Renault. Numai ca nu vor ajunge niciodata la acelasi nivel.

  • alex, luni, 25.05.2009 18:58

    1.2 TSI ????:O:O...si intr-o depasire ce faci??, k motorasu ala de 1.2 nu are putere asa mare sa bage aer in turbina aia nenorocita k un motor de 2.0 sau 3.0 ....ce draq incep sa faca scootere astia de la Volksvagin:):))

  • aditza, luni, 25.05.2009 18:59
    iarasi tu

    bai alexe trebuia sa zici tu ceva, ce furaciune dupa kkt ala vezi tu ?

  • Peni din Bucuresti, luni, 25.05.2009 19:42
    swe

    Mi se pare mie sau copiaza BMW-ul?

  • andrei, luni, 25.05.2009 21:12
    @ alex

    alex, esti din ce in ce mai haios. keep up the good work. stiu ca n-are legatura cu postul, dar "producatorii" de ras merita incurajati

  • ludovic, luni, 25.05.2009 22:08
    polo vs megan

    bai,megan este din clasa superioara deci implicit este mai buna.cine habar nu are sa nu mai comenteze.in legatura cu polo.nu e atat de buna dupa parerea mea,motorul consuma mult,si hyundai cred ca are motorul de 1.4 mai bun decat asta de 1.2 de pe polo(tot atati cai ,consum mai mic chiar!!!) .deci sunt pe piata 5 constructori cel putin cu motoare mai bune.iar pretul!! dumnezeule mare! nu are un interior mai bun decat concurenta,nici suspensiile spate nu sa spus de ce tip sunt asa ca nu prea cred ca are o tinuta buna.

  • andrei, luni, 25.05.2009 23:50
    intrebare

    ciudat..si site=ul stiriauto exact cu voi s-a gandit sa faca acest test ..dubios ? e real testul? sau este doar o postare pe net..copy/paste..

  • ioi, marţi, 26.05.2009 14:57

    @ prudentul volanul nu e acelasi de pe passat; e volanul de pe Golf si CC, iar daca e sa fiu uimit de vreun detaliu interior al lui Polo este intr-adevar volanul si calitatea materialelor. Am o rugaminte, incercati si voi sa fiti obiectivi! Astept intr-adevar sa vad pretul. la 12k cu inchidere, geamuri, esp, 6 airgbaguri nu pare o oferta rea

  • Masina Poporului revizuita, joi, 28.05.2009 17:25
    foarte misto, Bravo VW!

    Interior - Dupa ultimul polo pe care l-am condus si in care aveam impresia ca stau intr-un tractor de tuns iarba sunt convins ca aceasta masina, care vad ca ia note mari, a primit antifonare, amortizoare si butoane de cauciuc pe bordul acela de IAR din 1966. Exterior - De asemenea nu pot sa nu apreciez ca cei de la VW au facut un exercitiu de imaginatie extraordinar pentru a veni cu aceasta caroserie. Sunt curios daca dupa Golf 4 a urmat 5 si 6 care din punct de vedere design sunt Golf 4,5 si Golf 4,6 la fel se va intampla si cu Polo. De acum, popoarele roman si german - prieten, vor putea cumpara acest Polo timp de inca 20 de ani. Bravo, iar au reusit! Designer - Walter de Silva pare ca a fost castrat in Germania. De ingineri? De marketing? De toti? Inca o data, felicitari. O sa se vanda foarte bine.

  • ludovic, joi, 28.05.2009 22:10
    @masina poporului revizuita

    ai in mare parte dreptate.uitate terog la comentul meu anterior (am minus 8 la ea)si nu prea cred ca gresesc. in legatura cu da sylva ,ai dreptate la a4 si a5 a avut un design foarte bun,insa aici la polo "lipseste cu desavarsire".repet inca o data sunt cel putin 5 constructori auto in lume care scot 105 cp cu motoare de 1.4 si consum mai mic.(citroen,hyundai,kia,renault,fiat,toyota,mazda) deci tot acolo esti,iar in legatura cu tinuta de drum nu prea cred ca polo sta mai bine ca ceilalti.ce suspensii spate are?sa imi explice cineva si apoi cred.

  • Florin Pop, duminică, 31.05.2009 08:56
    Comparativ

    Pe cand un comparativ cu Fiesta? Dar unul cu surorile Ibiza si Fabia din care sa rezulte asemanarile si deosebirile?

  • costy, sâmbătă, 06.06.2009 13:10
    vw

    e tare masina 1.2 105 cai ce mai vrei si arata si ok si int si ext si apropo de megan si reno in general sunt carute

  • Alpine, miercuri, 01.07.2009 20:38
    consuma mult polo !

    aha... sa vezi ce-ti behaie la 140-150 km/h motorul 1.2 de polo cu toti astia 105 cp ai tai...

  • Riddler, marţi, 21.07.2009 04:39
    LoL

    Bah nene, toti sunteti experit aici in comenta motorul asta nou 1.2 TSI. Vad comparatii cu Megane si cu altele... domnilor, polo e in ALTA CLASA decat ce ati enumerat aici. Polo rivalizeaza cu Ibiza, Fabia, si viitorului A1. Asta din grup, dar daca e sa luam si celelaltele marci, putem zice ca Toyota Yaris cu al sau 1.0 haleste 15l/100km de mers urban. Am la munca o masina de genu' si odata pe luna cel putin sunt nevoit sa plec cu ea pe ruta Brasov - Fagaras si ma usuca la pretul benzinei :( Deci, reveniti-va si nu mai acuzati atat noul polo, sau pretul. Teoria e simpla, NU-ti place nu cumperi si NU acuzi si blamezi ca doar nu e fabrica dvs. :) Oricum acum in weekend la VW Fest s-a vazut cati pasionati ai acestei marci exista in Ro, ceea ce alte cluburi abia viseaza ;)

  • sandu, duminică, 25.10.2009 14:38
    polo

    o masina din clasa mica adevarata. nu stiu daca o sa aiba concurenti. motorul e bestial. o sa se vanda ca painea calda. impozit mic, asigurare mica, consum redus, putere mare, pret ok.

  • bantina, marţi, 19.01.2010 14:07
    polo

    Eu am impresia ca HABAR NU AVETI DE MASINI. A condus cineva tsi-ul de 105 cp pe polo? STITI CUM MERGE? am condus si fiesta ,si clio ,si 207,si yaris. TOATE AU MOTOARE DEPASITE PE LANGA TSI , SPRINTEN,ECONOM(am reusit un consum mixt de 5.4, fara 'FORJA') si cireasa de pe tort era cutia dsg. ASA CA IN MOMENTUL CIND O SA O CONDUCETI SA VA DATI CU PAREREA.

  • Mihai, sâmbătă, 03.04.2010 03:39
    Catre REDACTIE

    Corectura in material : dgs-ul are 7 rapoarte, si nu 6 cum ati scris. Cel putin, in toate prezentarile tehnice ale acestui motor ( 1.2 dsg 105 cp ) dsg-ul are 7 rapoarte.