Honda Civic facelift

1.8 i-VTEC 142CP Man Elegance

Performante

3.5

Civic nu impresionează pe hârtie nici la capitolul performanțe în raport cu principalii săi concurenți pe această motorizare. Echipat cu motorul de 1.8 litri și 142 CP, modelul japonez reușește 0-100 km/h în 9.4 secunde, fiind devansat de concurenți care ajung în unele cazuri (cum este cel al lui Leon 1.4 TSI de 150 CP) la 8.0 secunde. La fel de adevărat că Auris 1.6 este ceva mai lent, atingând o sută de kilometri pe oră în 10 secunde.

în cazul Mazda3, avem fie 8.2 secunde (2.0 165 CP), fie 8.9 secunde (2.0 120 CP), ambele valori mai bune decât ale concurentului Honda.

La capitolul viteză maximă, Civic reușește să recupereze din handicap, anunțând 215 km/h. O valoare egală cu cele ale lui Opel Astra 1.4 Turbo și Seat Leon TSI, dar mai bună decât cea a lui Focus 1.5 EcoBoost de 150 CP sau Auris. Singurul model superior: VW Golf 1.4 TSI de 150 CP, care reușește să-și depășească adversarii la mustață: 216 km/h.

  • Bun, joi, 10.03.2016 00:52

    O nota maricica pt chestia asta. Ch-rul toyotoi (alta minunatie) a luat spatele de la aceasta honda. Designerul de la honda ar trebui legat la ochi si pus sa dea cu spatele, poate poate.

  • misu, joi, 10.03.2016 03:13

    sa nu uitam de mazda care foloseste de asemenea benzinare aspirate

  • Calingura, joi, 10.03.2016 08:46

    Inteleg ca aveti constrangeri de ordin material dar ceva totusi trebuie facut. Testele facute de voi au marea calitate de a fi uneori opere literare foarte interesante. Din pacate nu sunt deloc precise: - la unele modele apar concurentii in dreapta, la altele nu, sau in cel mai bun caz apar doar anumite masini - nota 3,8 nu inseamna nimic in contextul in care Dacia Logan are tot nota 3,8. Oricum ai masura, nu au cum sa primeasca aceesi nota. De ce nu va ganditi la un sistem mai cuantificabil? Pe de alta parte revin la prima afirmatie: lipsa echipamentelor de masura. Daca ma gandesc mai bine, nu este o scuza buna. Nu sunt atat de scumpe si de multe: o ruleta (de la 5 lei), o ruleta mai mare pentru distanta de franare (de la 50) si un decibel metru (de la 200 lei). Ar mai lipsi rabdarea si o metodologie eficienta. Ceea ce, din nou, cred ca v-ar sta la indemana.

  • @Calingura, joi, 10.03.2016 08:52

    Dacia e in alta clasa decat civic; asa ca pt clasa ei poate avea 3.8

  • Calingura, joi, 10.03.2016 08:53

    + un cronometru sport (sigur s-ar inghesui TagHeuer sa va ofere unul, sau macar sa vi-l imprumute)

  • Calingura, joi, 10.03.2016 09:00

    @@Calingura - teoreric ai avea dreptate. Practic nu: daca ei pun Octavia la compacte, in clasa cu Golf (eu personal mor cand vad asta) atunci pun si eu Logan in aceeasi clasa). - apoi daca ar face test la Sandero sigur ar lua macar 3,8 - sau alege tu ce clasa vrei si o sa observi singur ca sistemul de notare nu este consecvent.

  • @Calingura, joi, 10.03.2016 09:36

    Pai Octavia este in clasa cu Golf-ul, este produs pe aceeasi platforma tehnica. La fel si Skoda Superb, chiar daca are spatiu interior peste Bmw seria 5 sau Mercedes E classe, e o masina realizata pe platforma Passat-ului. Nu ai de ce sa mori, fiecare producator isi face calculele lui in functie de cum percepe piata pentru dimensiunile masinilor din fiecare clasa. Si in plus, dimensiunile exterioare generoase nu garanteaza spatiu interior suficient. De ex. Ford Focus este mai mare decat Golf-ul la dimensiuni exterioare, dar inauntru este invers.

  • mircea, joi, 10.03.2016 09:37

    @Calingura Fiecare segment cu reperele sale. Ca la EuroNCAP. Notele modelelor unui segment nu trebuie comparate cu cele ale altuia. E ok sa nu consideri ca Octavia nu e in segment cu Golf, ci cu Jetta. Dar altii iau ca reper platforma identica sau deschiderea portbagajului, care la Octavia e cu hayon, ca la orice alta compacta hatch. In principiu, pentru orice abordare exista o explicatie. Ai insa dreptate cu afisarea modelelor concurente in dreapta. Se va rezolva, e o problema tehnica. Pentru ca afisarea masinilor de acolo se face automat. In rest, nu ne intereseaza masuratori detaliate pentru modelele testate, pentru ca detaliile astea sunt importante pentru un numar extrem de restrans de cititori. Au fost reviste mari care au renuntat la asta din cauza ca miscarea asta necesita nu atat scule scumpe - nu asta e neaparat problema - cat foarte mult timp. Iar timpul asta e cu atat mai valoros pentru un site auto care "apare" pe piata zilnic, nu lunar :) Multumim pentru aprecieri si idei.

  • Calingura, joi, 10.03.2016 09:43

    Evident ca eu nu contest nimanui dreptul de a le organiza in ce clase vrea si dupa ce criterii pofteste. In ce ma priveste Octavia este 1) berlina si 2) o uriasa balena. Nu are ce sa caute in clasa cu Golful. Degeaba sunt construite pe platforma MQB. Cine cauta Golf sau Focus, nu se uita la Octavia decat pentru pret. Dar pe logica asta se poate uita si la Clio RS sau la un A1 chel (tot cam pe acolo ajungi cu bugetul). Lasand asta deoparte, punctajele sunt subiective si inconstante. Sa pun subiectul in alta lumina: daca chiar vreau sa imi fac o lista scurta de masini, in vederea achizitionarii, voi citi AutoBild. Acolo am masuratori concrete, mai ales pe cea a zgomotului in interior (pentru mine este factor eliminatoriu).

  • Calingura, joi, 10.03.2016 09:48

    @Mircea Tin sa precizez din start ca sunt un mare fan automarket. Tot ce scriu acum scriu practic in interesul meu - ca sa imi faca placere si mai mare sa vizitez situl. Cu clasele am lamurit-o. Problema ramane aceeasi. Notele sunt destul de subiective in lipsa unui sistem de calcul mai matematic. Putem alege orice clasa. De exemplu Mazda CX3. Nu poti varia o nota atat de mult doar pentru ca schimbi motorul. Sau daca o faci atunci chiar ca dai de o problema pentru coloana din dreapta. Ma rog, e doar parerea mea, nu vreau sa ma cert cu nimeni azi :)

  • Kirotractor, joi, 10.03.2016 09:49

    Subscriu @Calingura - cu precizarea ca un "simplu" iPhone poate fi utilizat, cu ajutorul citorva aplicatii, ca instrument de testare... si mai complet decit ruleta si cronometrul (acceleratii, timpi de repriza, ba chiar si valorile "g"-urilor suportate-n viraje pot fi masurate lejer.) In rest, testul e obiectiv (si.... mesterit scris :-)), chiar daca meritau poate atinse si statisticile priivnd fiabilitatea - in care Honda ocupa constant primele pozitii in Europa, dar si peste Marea Baltoaca. ...Poate si datorita "caposeniei" lor de-a nu renunta la motoarele "aspirate"?! - chestie care reduce clar shansele defectiunilor legate de complexele, dar si sensibilele sisteme de supraalimentare (waste-gates electrice, senzori, ungere uneori problematica, rulmenti incinsi rotindu-se la jdemii rpm etc.) Personal, prefer "atmosfericele" clasice noilor turbo-downsized, fie si doar din considerente de economie - ultimele fiind se pare concepute special pentru testele de consum "pe role". Ca sa nu mai vb. de placerea turarii - si chiar a schimbarii manuale a rapoartelor, fiindca nici "macinarea-n cutia de viteze" nu-mi pare vreo corvoada, mai ales cind respectiva cutie e precisa si rapida ca la Honda. P.S. Vitezometrul digital e singurul minus al Civic-ului - doar parerea mea subiectiva, evident, ca altora le poate placea. Si designul e reusit, desi nu mai socheaza ca la precedenta generatie, aparuta insa-ntr-un "peisaj" mai banal al concurentzei.

  • Andy, joi, 10.03.2016 10:28

    @Calingura In mare parte ai dreptate in ceea ce zici, insa vezi ca Octavia e mai scumpa ca Focus, deci povestea ca-ti iei Octavia ca e mai ieftina nu tine. Ford de altfel e printre cele mai ieftine marci, alaturi de Kia si Renault. Skoda, la fel ca VW au tot marit preturile considerabil in ultimii 5-6 ani. Personal nu ma omor cu Civic-ul respectiv. Modelul anterior a fost mai reusit. Urmatorul le va bate pe ambele.

  • ha, joi, 10.03.2016 10:29

    Civic 1.8 142CP 0-100 in 9,4 sec / viteza max - 215km/h Golf 1.4 TSI 140HP 0-100 in 9,9sec ( 10,4) / viteza max -205km/h Performant Golful nu gluma :))))) De altfel Honda Civic 1.5 turbo 180HP 0-100 in 6,9sec Skoda Octavia 1.8 TSI 180HP 0-100 in 8 sec Skoda Octavia RS 2.0 TSI 230HP cu DSG-ul ala ''jmeker''' 0-100 in 7,4sec

  • Calingura, joi, 10.03.2016 10:49

    Andy: Acum daca e sa fiu cinstit mie nu imi place deloc Civicul curent. Plasticele tari si urate, dezlanat la exterior, pret mare, optionale batute in cuie; o involutie fata de OZNul superb din anii trecuti.

  • LauCalin, joi, 10.03.2016 10:50

    Sa nu uitam ca este un model care are la baza o platforma de peste 10 ani vechime. Nici un concurent nu mai are asa ceva. Deci slabiciunile sunt oarecum justificate. Trebuie precizat si ca este un model cam la sfarsit de cariera. Deja Honda lucreaza de zori la un inlocuitor. Pe de alta parte mi se pare cam aiurea sa-i dai un plus pentru ca are 5 stele EuroNCAP. E cumva una dintre putinele compacte cu acest scor? Adica nu zic ca nu e bine, dar nu mi se pare un mare avantaj cand mai toata concurenta are tot 5 stele. Oricum masina asta are capitole la care inca mai puncteaza f bine precum tehnica solida si fiabilitatea de top. Plus ca poti sa o iei la un pret bun. Stiu pe cineva care a dat pe un Civic sedan 14-14 500 de euro anul trecut. Ceva semanator de la VW era aproape 17000, de la Ford si Skoda cam 16000.

  • mircea, joi, 10.03.2016 10:56

    @Calingura Păi stai așa puțin. Farmecul unei redacții - auto sau nu - constă tocmai in amestecul de opinii. In plus, insasi relatarea sau reportajul, genuri jurnalistice din care s-a desprins testul auto, se bazeaza pe opinia celui care face materialul. Pe ce simte, pe ce traieste, pe ce vede. In toate criteriile din lumea asta vorbim, deci, de subiectivitate. Hot tip: obiectivitatea e o himera, nu exista decat teoretic. Nu doar in presa, ci si in viata. Totul e subiectiv, de la alegerea testului pana la alegerea locului pentru sedinta foto si la cum incepi textul. E una dintre primele chestii pe care le inveti la scoala de jurnalism :) Nu vei putea sa fii niciodata obiectiv. Dar trebuie sa fii integru. Mai jos detaliez :) Uite un exemplu relevant: exista pe Automarket un test cu Civic Break 1.8 aspirat in versiunea de dupa primul facelift. Nu a fost extrem de apreciat de autor, pentru ca criteriile lui sunt altele. Asta nu inseamna ca testul meu este mai relevant. Poti sa intalnesti opinii cu care te identifici in text sau nu. Cert e ca trebuie ca la final sa existe integritate. Iar integritatea asta nu e cuantificabila, ci exersata si girata in ani de teste. Imi place sa cred ca de afara se vede asta la Automarket. In rest, te asigur ca absolut nicio publicatie din Romania nu-si masoara in detaliu testele. In cazul unor licente exista masuratori de afara, de la "revista-mama", care sunt traduse si reambalate. Ceea ce e foarte ok. Dar acolo lucreaza cateva sute de oameni pentru un titlu, aici e o mana de oameni care-si urmeaza pasiunea. Pana la urma, filosofia noastra e usor diferita. Un text bun nu poate fi egalat de un tabel cu cifre. Dar un tabel cu cifre poate fi mai bun decat un text. Caz in care ceva nu e deloc in regula :)

  • Andy, joi, 10.03.2016 10:58

    @Lau In SUA a aparut deja generatia noua sub forma sedan-ului. Hb-ul se lanseaza anul asta. Testele de peste ocean il lauda chiar si in varianta de baza. Personal sunt curios daca modelul nou va aparea si sedan in Europa, ca generatia actuala. Sedan-ul european e facut in Turcia oricum.

  • LauCalin, joi, 10.03.2016 11:08

    Sincer sa fiu nu stiam ca in SUA ar fi aparut o noua generatie. Stiam doar ca la Geneva a fost prezentat un concept care prefigura urmatoarea generatie. Iar faptul ca americanii o lauda... americanii in general lauda mai mult masinile japoneze decat pe cele americane. :)))

  • Calingura, joi, 10.03.2016 11:25

    Mircea: Datorita stilurilor jurnalistice diferite si savuroase aveti atati vizitatori fideli. Nu pot sa ma supar pe site in ansamblu, chiar daca ma enerveaza notele pe care le dati :) Ce nu gasesc la voi, iau de la respectiva revista. Alte surse nu frecventez. Sunt loial (pana cand reclamele invazive imi vor distruge creierii de tot si renunt si la AM)

  • Radu, joi, 10.03.2016 11:29

    @Automarket mai exista motor aspirat si pe hyundai i30 1.6 137 cp , Multumesc frumos

  • @ha, joi, 10.03.2016 12:07

    @ha- Eu vad asa: Golf 7, 1.4 TSI ACT 0-100km/h-8.2 sec Vmax- 216 km/h Despre ce vorbim aici?

  • LauCalin, joi, 10.03.2016 12:25

    @ha, vreau si eu sursa de unde te-ai inspirat. Multumesc!

  • ha, joi, 10.03.2016 12:44

    @@ha Golf 1.4 TSI ACT 140HP facea 8,4sec ( nu 8,2) cu norma de poluare Euro4 ...stiii tu cu softul ala meserias ca masina sa para performanta ca si cum ar fi avut norma Euro 6 fara investitii . Cu noua norma Euro6 , asa cum s-a zis si in presa , masinile lor vor avea o viteza maxima mai mica cu 10-15 km/h , va accelera in aproape o secunda mai lent si va scade si cuplul. Specificatiile care le stii tu sunt cele vechi inaintea scandalului.

  • ha, joi, 10.03.2016 12:51

    Interesant: Toyota Auris 1.2 116CP 0-100 > 10,1sec VW Golf 1.0 TSI 115CP 0-100 > 10,7 sec

  • ha, joi, 10.03.2016 12:57

    De asemenea in testul facut de americani cu Golf 1.8 TSI 170HP inainte de scandalul VW , s-a scos 0-60Mph in 7,7sec , asta in cazul in care pe hartie se spune 6,8sec , daca mai punem si secunda intarziere a motorului adaptat la normalitatea normelor de poluare Euro6 , nu Euro4 trunchiate drept Euro6 atunci saracul Golf va accelera in 8,7sec si asta cu 170HP ....... DAS AUTO.

  • @ha, joi, 10.03.2016 13:03

    Ti-ai luat pastilele astazi? In alta ordine de idei, Civic cu motorul asta consuma 10 litri in traficul din Bucuresti, nu 8,5. Poate ati facut testul in week-end. O spune unul care a avut motorizarea asta pe modelul anterior si stiu prea bine. Acum am o buburuza dedicata orasului si daca as avea bani mi-as cumpara o electrica.

  • @@ha, joi, 10.03.2016 13:06

    Esti mai prost decat prevede legea. E imposibil sa detii masina. Pentru obtinerea permisului B iti trebuie in IQ peste medie.......... baga mare la Pitesti poate poate oi reusi . Dupa aceea iti poti trage un Gholf TE DE IU d'ala performant , ii scoti catalizatorul ca sa obtina macar datele din hartie ;)

  • mowgli, joi, 10.03.2016 13:18

    Eu sunt cu Calingura aici. Sunt pentru masuratori. Nu costa o avere, dureaza ceva mai mult timp, dar ofera informatii importante. Daca-mi spui ca Focus-ul franeaza in x metri de la 100 la 0 la ora, nu-mi spui nimic. Daca comparam cu alte 3-4 masini din clasa, deja devine o informatie foarte importanta, care, zic eu, merita obtinuta si publicata. @Mircea, ai dreptate... cred. Probabil ca nu multi cititori sunt interesati de asta, tu stii mai bine, dar ar trebui sa fie, iar cei care nu-s, ar trebui "educati" sa devina interesati de asemenea informatii. Si problema nu e ca nu le oferiti voi, ci ca nu le ofera mai nimeni. Cred ca ar trebui facut ceva in directia asta. Practic ce ne spui tu e urmatorul lucru: "altii nu scriu despre asta, nu scriem nici noi". De ce nu? Ai putea un market advantage cu chestia asta. Eu nu pricep ce-i cu noi. Ne intereseaza mai mult cate trepte de ventilare avem in scaune si daca avem port USB in masina, decat care-i distanta ei de franare in lumea reala. Articolele sunt scrise frumos, nu contest asta, dar pe mine m-ar interesa mai mult lucrurile concrete. Din test drive-ul cu Seria 7 spre exemplu, desi articolul a fost bine scris, l-am savurat, mai mult m-am gandit la Goethe decat la orice altceva, dupa ce am terminat de citit.

  • Kirotractor, joi, 10.03.2016 13:39

    Subscriu si la opinia lui @Mowgli - macar distantzele de frinare si decibelii zgomotului interior sint date f. utile oricarui cumparator serios... in sensul de cerebral. Zic asta si fiindca nu-s gasibile in prospectele oficiale (timpii de repriza 80-120 km/h in ultima treapta vad ca mai apar pe la unii - Opel de ex.) Clar ca exista acum "n" surse de informare = teste pe net, dar fidelizarea cititorilor AM si implicit numarul accesarilor n-ar avea decit de cistigat. Un.... fel de dreptate :-) are insa si Mircea in conditiile crizei de timp rezultate din criza de personal (been there, done that - 2 ani am scris singur-cuc o fosta revista Motorpresse - trist record mondial, desi a fost interesant sa si centrez, sa si dau cu capu'), insa continui sa cred ca (macar) alea doua date suplimentare pomenite n-ar implica eforturi supraumane.

  • roco, joi, 10.03.2016 13:54

    @ha Madalescu iar te-ai intors sa minti? toyota auris 1.2 116cp 0-100 10.1 vw golf 1.0tsi 115cp 0-100s 10s skoda octavia 1.8tsi 0-100 7.4s skoda octavia 2.0tsi 0-100 6.8s Cat despre honda civic 1.5 turbo 180cp n-am gasit cifre oficiale, am gasit doar masuratori de la car and driver 6.9s si motor trend 7.3s.

  • mircea, joi, 10.03.2016 13:56

    @mowgli Nu, ce spun eu este "alocarea unor resurse pentru orice element suplimentar poate fi făcută doar dacă există o logică legată de profit". Nu neapărat financiar :) Faptul că nu face nimeni în România asta e o dovadă a faptului că resursele tuturor sunt limitate. Ca termen de comparație, un test în Europa Occidentală (adică din Ungaria spre țările calde, să ne înțelegem) durează o săptămână. La noi e bine dacă prinzi mașina peste weekend, adică vreo două zile. Foarte rar mai mult. Ne-am obișnuit, dar asta nu înseamnă că e bine. Și cu mirosul de Avicola te obișnuiești după un timp. Da' tot miroase urât. You get the point :)

  • Calingura, joi, 10.03.2016 14:29

    O saptamana sa masori 5 indicatori? Probabil ca ei fac teste pe sosea sa observe si sa lase sentimentul la decantat. Dar nu e nevoie - noi ne multumim asa cum faceti voi + adaosul apreciat de poezie. Profitabilitatea, nefinaciara ce e drept, deriva din faptul ca te rugam noi frumos :)

  • mowgli, joi, 10.03.2016 14:47

    Of course I get the point, I knew the point. Asta e norma ca in orice domeniu in ziua de azi. E nevoie de un profit, de o "intoarcere" a investitiei. Stiu ca timpul, resursele, oamenii (ca eu nu bag oamenii la "resurse") sunt insuficiente, dar cum zice Calingura, nu e un efort urias, iar "profitul" poate veni in timp. Chiar daca inteleg idea, nu inseamna neaparat ca si consider ca asa trebuie sa mearga lucrurile. Ati putea incerca macar treaba cu decibelii, reprizele si distanta de franare. Just for fun, sa vedeti ce iese, cat dureaza, samd. Cum sa nu fii curios de asa ceva? mai ales cand ai 3-4 cititori care ti-au spus ca ti-s fideli, dar merg in alta parte pentru informatia asta?

  • oli, joi, 10.03.2016 16:02

    baietii au dreptate, nu toata lumea cauta acelasi lucru, unii vor sportivitate sau tehnologie, altii vor confort, unii consum, siguranta. Cu niste date mai exacte se lamureste lumea mai bine. Oricum mi se pare ca AM pune accentul cel mai mult pe condus si performante, ca de.., va plac masinile, dar sunt oameni familisti sau alt gen care cauta si altceva.

  • mircea, joi, 10.03.2016 16:08

    M-ați făcut să zâmbesc, deci vă promit că I will look into it. Ok așa? :)

  • Nelu.Pantofaru, joi, 10.03.2016 16:42

    O nota mult prea mica pentru o masina in care principalul atu este calitatea fabricatiei. Acea calitate care iti da senzatia ca masina nu te va lasa in drum in timpul garantiei. De curand ma uitam sa imi schimb masina si ma uitam evident la sh, cand am vizitat forumurile cu motoare 1.2 TSI si 1.4 TSI m-am ingrozit. Totusi VAG face masini performante insa nu mai face si masini calitative, cand am ajuns la Honda (civic) am vazut ca aveau preturi foarte mari. Oare de ce? Pentru ca se depreciaza mult mai greu decat alte masini. Si vorba se aplica mereu "cat dai atata face".

  • mowgli, joi, 10.03.2016 17:08

    @Mircea, daca te-am facut sa zambesti, eu practic mi-am atins telul in viata. Pot sa pasesc catre lumina fara niciun regret. E perfect. Cheers.

  • Andi, joi, 10.03.2016 17:25

    @Radu: Tocmai ma uitam pe wiki sa vad daca i30 a scos vreun motor turbo si am observat ca a scos in schimb un 2.0 aspirat de 175. Deja sarisem de pe scaun fericit ca au pus si ei un motor decent pe o compacta. Dar cred ca e doar pt piata americana/australiana ca vad ca in Romania cel mai mare ramanele 1.6

  • vianu, joi, 10.03.2016 19:46

    @flavius :))) multumesc ca ma citesti...dar esti departe. Cam ca magarul din ceata...faci zgomot dar nu spui nimic. Acum poti continua...

  • ScorpyonVAG, joi, 10.03.2016 20:45

    Nu stiu cum e la voi dar mie VTEC-urile aspirate imi provoaca orgasm :))))))))))))))

  • Andi, joi, 10.03.2016 21:16

    Cui nu-i provoaca Vtec-ul orgasm?

  • andrei, joi, 10.03.2016 21:54

    @ Mircea Eu zic că dacă urmărești concurența ai să vezi că acel nimeni care nu face măsurători există. Și nu e chiar unul singur.

  • Calingura, vineri, 11.03.2016 09:33

    Mircea: Vorba lui Mowgli: de acum viata mea este mai buna, stiind ca AM tine la noi. Off topic: la Geneva nu au aratat chiar deloc faceliftul lui Golf 7?

  • @roco, vineri, 11.03.2016 11:47

    Iar te-ai intor sa aberezi. Aceeasi greseala o repeti si tu ca al' de sus. vw golf 1.0tsi 115cp 0-100s 10s skoda octavia 1.8tsi 0-100 7.4s skoda octavia 2.0tsi 0-100 6.8s Sunt cifrele vechi pe care le obtinea cu norma de poluare Euro4 ...stiii tu cu softul ala meserias ca masina sa para performanta ca si cum ar fi avut norma Euro 6 fara investitii . Cu noua norma Euro6 , asa cum s-a zis si in presa , masinile lor vor avea o viteza maxima mai mica cu 10-15 km/h , va accelera in aproape o secunda mai lent si va scade si cuplul. Specificatiile care le stii tu sunt cele vechi inaintea scandalului. Honda Civic 1.5 turbo benzina face 0-100 in 6,9sec conform testelor oficiale. Adica cel mai performant motor 1.5 turbo-benzina din industria auto.

  • TC1900, vineri, 11.03.2016 12:46

    am mers cu unul la drive, si mi s-a parut ca merg cu un autobuz psd la miting benzina aspirate de la mazda, e mult mai ok oricum tehnologic motorul cred ca are 15 ani, prin us au venit cu variante mai update ale lui

  • @TC1900, vineri, 11.03.2016 15:35

    Si doctorul ce ti-a zis de pastile ?

  • roco, vineri, 11.03.2016 15:48

    @@roco - Vreau sa vad si eu datele oficiale unde zice de scaderea performantelor la motoarele respective.Trimite-mi te rog si comunicatul de presa de la honda pt motorul de 1.5 turbo 180cp cu 0-100 in 6.9s. Eu n-am gasit

  • roco, vineri, 11.03.2016 16:27

    Aaa gata, am gasit...sorry. Am vorbit baloane iarasi fara sa ma documentez .Tocmai ce vorbisem de ''caranddriver'' mai sus,. dar eu traiesc pe alta planeta. http://www.caranddriver.com/reviews/2016-honda-civic-sedan-15l-turbo-test-review 0-60 -6,8sec adica 0-62 > 6,9sec

  • roco, vineri, 11.03.2016 16:31

    M-am documentat mult mai bine. Am vazut ca 1.5 turbo benzina de pe civic este cel mai performant motor de aceasta cilindree la nivel mondial. Nici macar 1.5-ul de la BMW nu se aproprie macar de performantele celui de la Honda.

  • roco, vineri, 11.03.2016 17:14

    @roco madalescu la tine comunicat de presa cu cifre oficiale inseamna car and driver?

  • roco, vineri, 11.03.2016 18:10

    Aa scuze.....acum am vazut ca mi-ai dat un test oficial ''intrument test'' , se pare ca nu-s atat de familiarizat cu ''caranddriver''.

  • @madalina, sâmbătă, 12.03.2016 05:46

    Mascaserscu iar vorbesti singur ? Cat de psihopat sa fii sa comentezi iar porma sa-ti raspuns singur. Vorbesti si cu vata din nas la fel? Penal e putin spus. Nu comentez la ce aberezi pe acolo, oricum nu te mai nimeni in seama. Ai reusit ceva totusi , sa faci pe multi sa urasca japonezele. Felicitari.