Design
Nissan Murano a fost, inca de la prima sa generatie, un model care a atras privirile. Liniile sale de SUV-coupe si fata agresiva au atras unii dintre cei mai fideli clienti din piata, studiile realizate de producatorul japonez aratand ca foarte multi dintre cei care s-au indreptat spre Murano in trecut vor alege din nou Murano in viitor. Ei bine, pentru ca ai nevoie de argumente solide pentru a justifica un astfel de grad de fidelizare a clientilor, Nissan a schimbat la Murano exact ceea ce trebuia pentru ca acest crossover sa devina mai bun. In primul rand, modificarile esentiale la nivel estetic exterior s-au lasat asteptate, un lucru perfect normal daca avem in vedere faptul ca prima generatie Murano parea - inca de la lansare - un concept scapat pe strazi. De aceasta data, vorbim de o grila noua, de blocuri optice care s-au mutat din plan vertical in plan orizontal, de bosaje mai mari ale aripilor si de o linie laterala de profil care incepe in fata si continua pana in spate, aceasta avand rolul de a sublinia caracterul atletic al modelului nipon. Schimbarile lasa sa se vada noile linii, insa afirma apasat faptul ca noul Murano este un Murano in adevaratul sens al cuvantului. Pana la urma, schimbarile in ceea ce-l priveste pe Nissan Murano nu se refera neaparat la modelul japonez. Daca in 2003 aparea pe o piata virgina, Murano are acum o multime de adversari interesanti. Dar diversitatea promovata de Nissan implicit prin designul lui Murano este un atu al modelului japonez intr-un segment care sufera la capitolul originalitate expresiva.
Pt mine Nissan=Renault adica lucru facut de mantuiala.Aia care imi dati voturi rosii, daca nu va place de comentariul meu, ziceti si o sa vin cu argumente forte.Doar asa macar ca votul ala sa primeasca 2 voturi verzi! :D