Tinuta de drum
Nissan a schimbat suspensiile lui Murano pentru a doua generatie a modelului sau, puterea sporita a motorului gasindu-si un aliat in comportamentul dinamic foarte interesant al modelului nipon. In principiu, regula de baza pe care au marsat inginerii Nissan atunci cand au dezvoltat Murano s-a bazat pe imprimarea unui comportament stradal de top in detrimentul unui comportament off-road care sa atraga clientii determinati sa urce muntii pe plan vertical. Alfel spus, desi dispune de un sistem de tractiune integrala care in mod normal impinge cea mai mare parte a puterii inspre puntea fata, dar poate egala marimile pana la 50/50 pentru fata/spate, Murano utilizeaza acest pachet ca pe un bonus care ii imprima un comportament stradal si mai bun. E adevarat, cei care se vor trezi in mijlocul unor furtuni sau zapezi de doi metri prin munti vor putea sa incerce sa abordeze problema prin apasarea butonului Lock, care blocheaza diferentialul si transforma Murano intr-un off-roader de ocazie, insa nu aceasta este principala sarcina din fisa de post a modelului Nissan. Pe virajele luate in viteza, Murano se comporta mai bine decat multe dintre SUV-urile testate anterior de Automarket. Exista si un revers al medaliei: gropile aparute in urma iernii grele la care a fost supus Bucurestiul ne-au facut sa intelegem ca un set de suspensii polivalente este departe de a se fi inventat. O veste buna pentru inginerii viitorului.
Pt mine Nissan=Renault adica lucru facut de mantuiala.Aia care imi dati voturi rosii, daca nu va place de comentariul meu, ziceti si o sa vin cu argumente forte.Doar asa macar ca votul ala sa primeasca 2 voturi verzi! :D