Design
Restilizarea a adus o faţă modificată ușor pentru Duster, cu toate că modificările propriu-zise nu au fost dramatice sau numeroase, tocmai pentru a nu arăta o lipsă de respect faţă de clienţii primului Duster şi pentru a păstra identitatea şi capacităţile off-road ale modelului. Acum, gama de accesorii oficiale include şi un bull-bar (care nu era prezent pe exemplarul testat) utilizat mai mult pentru latura estetică decât din considerente practice.
Facelift-ul l-a schimbat pe Duster exact atât cât trebuia. Câteva culori noi, o nouă grilă faţă, alte faruri, o bară faţă restilizată şi alte mici modificări. Schimbări de efect şi economice, fix cum ne-au obişnuit cei de la Dacia de când au fost preluaţi de Renault.
-
xxx, marţi, 25.02.2014 14:07
Seful are drept la o masina de serviciu mai scumpa decat Sandero al meu (totusi sa nu foarte scumpa precum isi pot inchipui unii) deci si-a luat noul Duster si 4x4 pe deasupra deci l-am incercat (eu am acelasi lucru dar prima editie) Puncte pe care eu le apreciez: design => nu se mai vede in spate tulumba aia de la echapament zgomot =>este mult mai silentioasa in rulaj decat Dusterul meu si chiar Sandero 0,9 Ce nu apreciez: Ce nu imi place, stergatoarele tot o mizerie au ramas zgomotoase si nu sterg Cu ecranul de navigatie am mai scris si toti mi-au sarit in cap, parerea mea este: daca-l setezi stand pe loc este ok, in mers decat cel din dreapta poate sa-l modifice
-
gun cometa, marţi, 25.02.2014 14:48
Trebuie sa stii bine ce vrei daca o cumperi: are plusuri mari dar si minusuri la fel de mari. Pentru pretul asta Renault ar fi trebuit totusi cateva aspecte, precum dinamica. Sprintul este totusi prea slab desi masina nu este foarte grea (tinand cond de faptul ca este un 4x4). Insa mai sunt si alte variante de dotari si motorizari care mi se par suficient de atractive, cum ar fi varianta cu tractiune fata si motor 1,2 turbo. Aproximativ 14k euro. Un pret atragator zic eu.
-
alehandro69, marţi, 25.02.2014 15:06
Totusi sa fie clar...Este o tehnologie veche,si motorul depasit,prea slab la 110cp iar diferentialul,desigur la varianta 4x4,nu este inteligent,nici autoblocabil.... Pretul este mult prea mare si as oferi doar 10.000 euro pt 4x2,full in dotari,si chiar asa lacomii de la Renault ar face profit!!!
-
@alehandro69, marţi, 25.02.2014 16:26
Sunt deacord cu tine ca se poate da pretul ceva mai jos dar sa nu vorbim de profit ca de un lucru stigmat. Pana la urma toti incearca sa faca profit ca de nu ar sta acasa. Atat timp cat exista cerere, Dacia are cu Duster o oferta buna pe cota ei de piata tinta.
-
rzn.ozn, marţi, 25.02.2014 17:07
in sfarsit a sarit dacia de 4.0 [exceptand 1310 :)) ] ce nu-mi place: daca configurezi masina cu totul bifat, sare de 20000 euro :| vechea generatie avea un pret maxim de 18400.
-
vianu, marţi, 25.02.2014 19:20
@rzn.ozn -benzina ....totul bifat: 17.700Eu -diesel...totul bifat: 19.700Eu vechea generatie avea multe "bifari" in lipsa
-
octav71, marţi, 25.02.2014 20:02
Ce ii lipseste: - aer conditionat automat; stiu, e fita, dar e ceva ce ar trebui sa fie la banii astia; - airbaguri laterale spate, sau cortina? In ideea ca nu calatoresc doar 2 pasageri in masina, unii mai au si copii; - comenzi geamuri spate pe usi; - cotiera centrala in spate; Motorul este ok pentru ce se doreste. Consuma putin si nu sunt probleme. Nota este normala, nici prea mare, nici prea mica. Pretul (in varianta testata) este cam mare. Parerea mea este ca Dacia a incercat sa ofere cate putin din fiecare pentru a le bifa ca sunt acolo.
-
antonny, marţi, 25.02.2014 20:20
85 % din masinile plecate la export nu sunt modele de top ......Duster ataca zona 13000-16500 euro unde nu are concurenta
-
Dacia Plant, marţi, 25.02.2014 23:11
Deja 19.600 euro ? Parca imi amintesc ca inainte 18.000 si ceva era maximul posibil. L-au scumpit si pe asta ? Nici n-am citit drive testul ca in afara de interior putin modificat, stopuri si faruri nu are nimic nou.
-
Sebastian, miercuri, 26.02.2014 00:36
@Dacia Plant Diferenţa de preţ se vede în dotări. Atât în standard, cât şi în opţionale. Poţi să cumperi un Duster 4x4 1.5 dCi 110 CP cu 17.100 euro, aproape la fel ca înainte. Acum, poţi cumpăra mai multe opţionale, nu doar piele (disponibil şi pe vechiul model şi prezent pe exemplarul testat). Pe partea de off-road, Duster n-are ce discuta cu niciun model nou care costă
-
Dacia Plant, miercuri, 26.02.2014 09:21
@Sebastian: In ce dotari se vede in plus ? O navigatie care costa 300euro, comenzi pe volan (max 100euro), un tempomat (da nu cred ca functioneaza calumea - 150euro ) si un led pentru centuri (5euro) + esp (sa faca oare 1045euro) cred ? Toatea astea au marit pretul cu 1600euro. Nu prea ar fi justificati.
-
Sebastian, miercuri, 26.02.2014 10:55
@Dacia Plant Te invit să te uiţi pe configuratorul Duster de pe site-ul mărcii. (http://www.dacia.ro/modele-si-preturi/noul-duster/configurator/index.jsp?stepTo=3&modelKey=79H&userPriceType=TTC) Ca idee, ai uitat de tapiţeria din piele, pachetul Look, volanul îmbrăcat în piele, senzorii de parcare spate ş.a.m.d. Şi da, tempomatul funcţionează cum trebuie.
-
soso, miercuri, 26.02.2014 10:55
stiu un nene care ti-a luat un duster 1.5 110 full, 20 de mi. mai nene, sa fii prea prost sa dai 20k pe o dacie, cand m-am urcat in cea,,,,dacie nene, orice ar spune fanii dacia. cu 20k iti iei un tiguan din 2012 sau un x3 poftim, sau un qaschai, sau sau sau...cum sa dai 20k pe o daciiiieeee!!!!
-
gogu, miercuri, 26.02.2014 10:57
@dacia plant tempomatul funtioneaza f ok, daca e la fel cu cel de pe logan. esp era optiune de 300 euro pe modelul pre-facelift, ar mai fi senzorii de parcare spate, plus ce au mai bagat si ei ca e pe val si se vinde :)
-
soso, miercuri, 26.02.2014 11:00
m-am uitat de curiozitate pe autovit si am vazut un exemplu, doar 1 exemplu dau: Nissan Qashqai 2013 5000km, deci nou, 1.6dci 130, alta mancare de peste, si Nissan Qashqai e masina nu cutie umflata cu pompa precum dacia!!!
-
gogu, miercuri, 26.02.2014 11:02
@soso Depinde de om si ce vrea sa faca cu masina. Daca vrea sa-si faca reviziile la reprezentanta, e mai ieftina intretinerea la duster decat la tiguan sh. La fel daca vrei sa-ti faci un casco, s-ar putea ca cel pt tiguan sa fie de 2-3 ori mai mare. Plus ca, daca n-ar fi prosti care sa-si ia masini noi, chiar si dacii, n-ar mai fi destepti care sa le ia sh peste niste ani
-
mog, miercuri, 26.02.2014 11:13
prefer o kia sportage sh 2.0 diesel, 136/184 cp de 1-2 ani vechime (cu inca 5-6 ani garantie) la 19k-20k eur decat acest duster.
-
@soso, miercuri, 26.02.2014 11:40
cand vor inceta romanii sa compare nou cu sh ??????? Sa compare nou cu nou sau sh cu sh. De ce nu te uiti la Duster SH de pe autovit, ca sigur gasesti asa ceva
-
cod, miercuri, 26.02.2014 11:41
Pretul de nou este pentru cei care cumpara masini noi si compara preturi de masini noi intre ele. Pentru cei care nu ajung la struguri si vor seminte de bostan ar trebui sa compare semintele intre ele. Ca sa nu fiu rautacios in continuare cautati pe situri de second hand si comparti preturi acolo. Aici e pentru mirese virgine
-
2-10, miercuri, 26.02.2014 12:09
Tiguan sau X5 din 2012 la 20k, ambele sar de 150.000 km, in cel mai fericit caz. >90% din masinile aduse din "Germania" au km dati inapoi sau probleme ascunse.
-
mishazaitev, miercuri, 26.02.2014 12:26
Dacia chiar e pe drumul cel bun! Comparatiile cu masini sh la preturi similare sunt, ca de obicei puerile si inutile! Cand bugetul pe care il ai nu-ti permite decat un jaf cu numere de Bulgaria, e usor sa spui ca daca ai avea 20.000 de Euro de dat pe o masina, ti-ai lua SH. Cand ai insa efectiv 20 000 de euro te gandesti la garantie, la CASCO (reducerea fiind semnificativa pentru masini romanesti), la costuri de intretinere si la faptul ca nu vrei sa stai cu niciun stres legat de modul imbecil in care a fost condusa masina inainte!
-
mog, miercuri, 26.02.2014 13:13
dati voi vitejilor 20000 eur pe dacia, credeti ca banii cresc in copaci sa`i dai fara sa gandesti? la 12-14 000 e alta poveste, nu merita nimic sh si acolo duster e singura si cea mai buna alternativa pt un suv compact. dar cand ai 20 000 eur, cash eventual, te duci sa`ti iei duster full, sau o masina adevarata, de 1 an, cu km putin, in garantie inca 5-6 ani? casco se calculeaza in general la valoarea masinii, nu e diferenta mare intre o dacia evaluata la 10k eur si un renault tot la 10k eur. doar la marcile premium conteaza marca. revizii and stuff, putin mai scumpe. garantie ai si la o masina de 1 an vechime...etc. ipocriti la greu pe aici... pe net toti v`ati lua dacia dar conduceti pisicute cu nr de bulgaria.
-
mishazaitev, miercuri, 26.02.2014 14:55
@Mog Gresesti. Casco se calculeaza la valorarea masinii insa la masinile de productie interna se adauga o reducere considerabila.
-
mishazaitev, miercuri, 26.02.2014 14:55
@Mog Gresesti. Casco se calculeaza la valorarea masinii insa la masinile de productie interna se adauga o reducere considerabila.
-
@mog, miercuri, 26.02.2014 15:06
iti dau doar un exemplu, personal: dacia casco, cu allianz, full casco fara fransiza 256 de euro (o singura transa) pt suma asigurata 10.300. de aici faci tu comparatii cu ce ai tu sau cunoscutii cu alte masini
-
cip, miercuri, 26.02.2014 15:23
Octav, butoanele pt geamurile din spate sunt deja pe usi
-
Dacia Plant, miercuri, 26.02.2014 15:32
@Sebastian: Pai pachetul Look era si pe modelul anterior care costa in total 18.000 si ceva. In afara de esp, tempomat, navigatie, comenzi pe volan, senzorul pentru centura si probabil farurile cu led nu are nimic diferit. Ca au aranjat astfel bordul este partea 2-a.
-
vianu, miercuri, 26.02.2014 15:35
cati dintre voi aveti 20.000Eu cash stimabililor????? Imi place cum toti arunca cu bani in stanga si in dreapta de parca 20.000 in Romania ii faci intr-un an de munca. Viata reala e mai cruda si creditul bancar ori leasing-ul raman procedee de cumparare mult mai la indemana. Exista si SH-ul ca alternativa viabila si dupa mine cel mai inteligent lucru e sa mergi la sursa (in vest adica). Eviti tepele tipic romanesti - dar nu e garantat - de tipul: kilometraj masluit, masini reconstruite, masini lovite si polishate sa ia ochii. In tara o inmatriculezi si daca esti destul de responsabil iti poti cumpara si o garantie pe 2-3-4 ani si dormi linistit. Dar intrebarea e cati dintre noi pot face asta? Cati au timp, cunostintele si capaciatea de negociere in achizitia de afara? Am totusi senzatia ca pe fanii SH-urilor nu ii intereseaza nici garantia nici asigurarile ci doar ideea de a avea o masina "tare" (si neaparat sa fie SUV) la pretul unei Dacii bine dotate. E prilej de mandrie totala, e o dovada spiritului de "intreprinzator" si a priceperii de a cheltui "cu cap" 20.000 Eu. Apoi urmeaza numerele de Bulgaria.
-
dan, miercuri, 26.02.2014 15:40
Mie mi se pare ca preturile Dacia au luat-o putin razna. Si atentie, preturile de la noi sunt mici, sa vedeti preturi afara la Dacia, innebunesti. Cu toate astea, si preturile celorlalte masini au luat-o serios in sus, deci e un trend general. La noi la firma, dupa multe aventuri italienesti, frantuzesti sau chiar coreene, s-a cam trecut pe Dacia. Surpinzator, cele cateva Duster-uri au avut cele mai serioase probleme de fiabilitate, multe dintre ele mecanice. Sincer vorbind, in general Daciile sunt de o calitate slaba. Sunt destul de robuste, dar foarte obositoare la drum lung. Scaunele sunt oribile, iar pozitia la volan e nasoala rau. Sunt greoaie in trafic, cu o directie setata astfel incat sa te chinuie la parcari sau la manevre care necesita finete si exactitate. Sunt bune doar sa-ti faci treaba si atat, si relativ ieftine la intretinere. Modelele noi sunt clar o evolutie, mai silentioase si o idee mai confortabile, dar tot sunt departe de ce ofera orice alta companie concurenta. In afara motoarelor, totul este facut cu o taiere draconica de costuri ce n-am vazut eu la nici o masina. Daca ar fi sa aleg dupa criteriul confortului oferit mie si familiei, cu siguranta nu as alege o Dacie si nicidecum la preturile astea. Sunt inca destule masini, chiar si noi, care sunt net mai bune la acelasi pret. Intreba cineva de ce se tot compara Dacia cu SH-urile. Pai Dacia tocmai pe segmentul asta a vrut sa concureze cel mai tare si asta s-a vazut in toata Europa. Lumea a dat SH-urile pe Dacia sau alege intre un SH si Dacia. Nu am vazut pe nimeni sa oscileze intre un Polo sau o Fiesta si un Sandero, noi.
-
mog, miercuri, 26.02.2014 15:41
vianu, nu comparam acum duster de 20k nou cu x5 sh. comparam cu masini de max 2 ani vechime (gen kuga, sportage, qashqai chair si rav4 care de noi au fost 25-30k) care mai au garantie inca 3-4 chiar 5 ani. masini ca noi, cu nr mic de km. se gasesc si din astea, trebuie sa ai rabdare sa cauti. sa renunti la o masina noua, fie si ea dacia pt un bmw sau audi de 7 ani si cu 200k km, aia da, e o prostie.
-
vianu, miercuri, 26.02.2014 15:50
@mog....nu ma refeream la tine ;) ceea ce ai spus tu e perfect viabil dar un astfel de comportament de achizitie nu poate fi generalizat. Lipsa cash-ului ar fi cea mai mare piedica. Cred ca esti deacord cu mine ca cei mai multi clienti de Dacia nu au un porcoi de bani in buzunar. Urmeaza celelalte limitari printre care si...rabdarea.
-
mog, miercuri, 26.02.2014 15:56
vianu, stiu. tocmai de aia spun ca in romania se vor vinde 10 modele din astea la 20k, grosul va fii tot ala de 13-14k. acolo nu are rival, teoretic cel putin.
-
mog, miercuri, 26.02.2014 15:57
va fi*
-
@mog, miercuri, 26.02.2014 17:42
Pe bune ca renunti la un Subaru Impreza de 7 ani si 10 mii euro si alegi un Logan la acelasi pret? O prostie mi se pare sa consideri alegerile altora ca fiind o prostie.
-
mog, miercuri, 26.02.2014 17:59
in primul rand, ar fi bine sa te semnezi sa stiu cu cine vb. apoi, sa`ti raspund. DA. daca sunt un om normal care are nevoie de o masina care sa ajunga din locul a in locul B, venituri medii, nu stiu ce inseamna arbore cotit si cat cuplu la ce turatie are motorul de pe masina mea, DA. as da aia 8k eur pe leasing pe un logan nou, decat pe un sh vechi, cu multi km, mai ales daca e ceva "premium" sa vada lumea domle. altfel, daca vreau o anumita masina pt ca vreau un anumit lucru de la ea, si bugetul pt asta e 8k eur, o sa`mi iau altceva. simplu nu? intelegi? poti...?
-
rzn.ozn, miercuri, 26.02.2014 19:22
@vianu, da, asa e, s-au mai schimbat, eu intrasem pe configurator cand aparuse faceliful, dar sarise de 20000 cu cateva sute de euro. in fine. 19700 + 300 (taxa, inmatriculare, full de motorina) tot la 20000 ajungi initial. ma asteptam sa aibe acelasi pret, cum a fost si cu loganul nou, dar dusterul e mai scump decat era.
-
@mog, miercuri, 26.02.2014 19:49
Exista persoane care-si permit sa intretina un sh de 10 mii, tu poti sa intelegi asta? Nu toata lumea trebuie sa faca parte din turma care zice " Dacie noua neaparat la banii astia, altfel esti prost ", despre asta e vorba, pana una alta nu conduci o Dacia, exista pasionati de anumite modele si-si asuma riscuri mai mari cu intretinerea doar pt placerea de a le avea, nu pt lume, pt ei, nu doar pt pct A si B, pentru asta exista si transport in comun, daca doar asta intelegi prin masina, deci gandirile astea simpliste ne omoara, sunt bune si masinile noi, sunt bune si cele sh, exista piata pt amandoua, in toata lumea, nu unii sunt prosti si altii destepti doar pt ca aleg una sau alta.
-
Lache, miercuri, 26.02.2014 19:49
Ce fel de Impreza? 7 ani vechime si 10 000 de euro? Tu ai de gand sa cheltui atata pe un shit-box? Ai idee cam ce vei pati cu Subi asta? Cred ca oamenii cu picioarele pe pamant prefer masinile noi!
-
Lache, miercuri, 26.02.2014 19:50
No offence,Misha!
-
Radu, joi, 27.02.2014 09:49
Se bate azi Insignia cu Peugeot RCZ. Castiga Insignia la distanta de voturi. Nu v-au obosit ochii de cate insigne vedeti pe strada? RCZ e o masina accesibila cu pretentii sportive. Printre putinele, 2 usi..sentimente etc. Votati cu berlina plictisitoare si atotprezenta!!!!!
-
Azazel, joi, 27.02.2014 11:28
@Mishazaitev, cand vorbesti de o masina pe care iti permiti sa dai 20000 de euro nu se pune problema ca nu ai bani de Casco. Acum ca sunt si ceva exceptii si sunt idioti care isi cumpara masini pe care nu pot sa le intretina e altceva. Cu asemea specimene nu ai ce sa vorbesti... pur si simplu nu poti. Pana la urma nu vorbim de un Logan de 8000 de euro. Si nu este vorba de fudulie daca in loc de un Duster de 20000 de euro iti cumperi un Rav 4, Quashquai, ASX sau Kuga care au 2-3 ani si pana in 50000 de km. Este insa o fudulie daca iti cumperi un X5 sau Clasa M cu un ditamai motoru' si 150000 km "reali". Oricum aceasta masina nu este gandita pentru Romania, sa ne intelegem. Cati romani si cati nemti, englezi sau francezi isi permit sa dea pe o masina noua 20000 de euro?
-
mog, joi, 27.02.2014 13:52
Azazel m`a inteles :)
-
Misha, joi, 27.02.2014 14:50
@Lache -:::)) O Impreza de 10 ani in Romania costa muuuuuuuuuuult sub 10 000 de euro. Dar eu nu am inteles... El nu are Impreza? Are doar poza cu Impreza si vrea sa-si cumpere Impreza? Eu intr-un post chiar ii laudam swd-ul si el chiar nu ma contrazicea -::::))). Si de ce sa o iau ca pe o ofensa? Oricat mi-ar placea mie Subaru, prefer oricand alta marca noua (fireste nu ORICE alta) decat un Subaru SH . @ Azazel Tu chiar nu ai priceput nimic! Nu e suficient sa AI 20 000 ca sa-ti permit o masina care costa 20 000. De asta spun ca un care are 20 000 isi permite un Duster nou, dar nu-si permite un SH la acelasi pret care sa genereze costuri mult mai mari. Sa fim seriosi. Toata lumea se gandeste la costuri. 20 000 de euro e o suma care nu o are oricine in Romania. Sa nu-mi spui tu mie ca o diferenta de cateva sute de euro pe an (doar la CASCO) nu e importanta. Ai habra care e diferenta de la o anvelopa in 16 care echipeaza o masina noua de 20 000 de euro noua si una, de acelasi fel in 18 care echipeaza un sh de aceeasi valoare? Ai idee cat costa un parbriz incalzit la sh-ul ala?
-
mog, joi, 27.02.2014 15:52
lache vb si el sa se afle in treaba. o fi auzit de la un prieten care are un prieten care are alt prieten care a avut un subaru de 600 cp si frane stock si a intrat in copac cu el ca n`au mai tinut. normal ca subaru e shitbox. Misha, mai citeste o data ce am scris. nu discutam de sh uri vechi, discutam de masini cu 1-2 ani vechime, mult mai bune si mai dotate decat un duster de 20k. aici e simplu de ales, cel putin eu asa cred. in afara de casco si eventualele revizii mai ieftine, da`mi un motiv pt care sa`mi iau un duster din asta...
-
mishazaitev, joi, 27.02.2014 16:55
@Mog Strange tu 20 000 si mai vorbim.... Asa cum am spus mai sus, ce-ai face DACA AI AVEA BANII nu se compara cu ce-ai face CAND AI BANII!
-
Lache, joi, 27.02.2014 20:00
Nu stiu cat este un impreza STI in Romania.Banuiesc ca nu sunt nici foarte multe. Masina noua te scuteste de probleme cam 3 ani de zile datorita garantiei.Cel mai bine este in California.La prostii aia de americani. Garantia este de 125 000 de mile.Se strica ceva in astia 240000 de km.,producatorul este obligat sa resolve problema.
-
mog, joi, 27.02.2014 20:33
va veni curand si momentul ala, la mine (poate si mai mult de 20k). si cu siguranta nu`i voi da pe o dacie.
-
Azazel, joi, 27.02.2014 20:37
Puteti voi sa va bateti cu pumnul in piept cat vreti, pentru ca un Tiguan sau un Rav 4 nu se compara cu un Duster, ambele de 20000 de euro, unul nou si unul sh. Pana la urma Duster este un SUV low cost, iar singurul avantaj concret al sau e ca e nou. Ah, si ca are navigatie. Conteaza ca nu are caroseria galvarizata? Si vorbesti de costuri? Repet, daca iti permiti o masina de 20000 de euro nu este un capat de tara 100-200 de euro in plus. Bani care se simt printr-un confort mai bun, in niste materiale din interior mai bune, intr-o tinuta de drum mai buna... si nu in cateva puncte de rugina dupa 3-4 ani. Bani pe care oricum ii poti castiga la o revanzare, unde Duster sta clar mai slab decat concurentii lui sh. Eu nu zic ca masina e proasta, nu am spus niciodata asa ceva. Doar ca pot fi alternative sh cel putin la fel de bune. Oricum fiecare face ce vrea cu banii lui. Eu nu as da mai mult de 14-15000 de euro pe un Duster.
-
endless zone, joi, 27.02.2014 22:36
20.000E pret maxim si 4 stele trase de par la crash test= jenant. Stiu eu am ramas "socat, dus cu capu, plecat cu sorcova" dupa un accident cu un hyundai la 150km/h fara centura si unde m-am rostogolit("fara numar") pe vreo 30m distanta. Deci indiferent de masina, chiar si Dacie as cumpara cu minim 5 stele la crash test si cu aerbaguri chiar si in portbagaj.
-
joe21, joi, 27.02.2014 23:40
,,la un santa fe cumparat de nou,,acum avand 305 000 km,cutie automata,si "cipuit[cam 170-180 cp de la 150]...consuma mai putin cu un litru la suta decat acest duster!SUBSCIU,,,SCAUNELE OBOSITOARE,,LA DRUM LUNG LA DUSTER! SDINGURA CALITATE: E MASINA NOUA!
-
xxx, vineri, 28.02.2014 11:00
@endless zone Ne vorbesti din cer? sau poate te-ai reincarnat!
-
mog, vineri, 28.02.2014 12:00
Lache: ai 20 000 eur. vrei suv compact. iti iei duster nou sau (dau un exemplu subiectiv) kia sportage de 1 an si 40 km (mai ai garantie inca 6 ani la ea) ? sincer, ce ai lua? (kia 2.0 motorina, 4x4, dotari peste duster etc) apoi, ai 8000 eur, nu te intereseaza asa mult masinile, stii ca au doar 4 roti si volan, ai un salariu mediu, nu`ti permiti multe in general, dar ai nevoie de o masina. ce iei? logan nou sau un 318 din 2005 cu 200k km?
-
lache, luni, 03.03.2014 21:20
Nu sunt logat.Kia cu 6 sau 7 ani garantie este un fel de bull shit.Bmw 318 nu este Bmw.Logan ar fi ultimul in preferinte.As lua un Duster nou.
-
dsa, joi, 06.03.2014 14:37
De ce nu apar si dotarile la preturi?
-
PETREA GH, luni, 14.04.2014 19:01
A duster 4x4D sunt foarte multumit de masina, am nelamuriri privind optiunea 4x4 cand setez 4x4 chiar cu viteza mica dupa scurt timp incepe sa pilpaie afisajul si trece pe 4x2, care este modul corect de folosire a optiunii 4x4?
-
val, duminică, 17.08.2014 02:09
Subaru, tu ai in sange masinile sh .n-ai nici un motiv sa-ti cumperi o masina noua, ramai acolo unde esti...
-
Dan, marţi, 14.04.2015 13:46
In drive test se specifica la "Ne-a placut" : Preţ imbatabil şi dotări moderne ???. Sa ne uitam putin pe la Suzuki, in special la Noul Vitara.
-
Mudster Romania, marţi, 12.05.2015 12:33
Mudster Romania va ofera : modificari Dacia Duster, tuning Dacia Duster, offroad Dacia Duster, diferential autoblocant Dacia Duster, troliu Dacia Duster, anvelope Dacia Duster, scut protectie motor Dacia Duster, scut rezervor Dacia Duster, scut diferential Dacia Duster, bara metalica Dacia Duster, Snorkel Dacia Duster, kit suspensii Ironman4x4 cu inaltare +3.5cm, Faruri DLR Dacia Duster 2010-2013 etc.
Trebuiesa fii inconstient sa dai aproape 20K pe ea...