Tinuta de drum
C5 Tourer nu îşi propune sportivitate. Break-ul francezilor promite şi asigură un confort de invidiat. Mai ales atunci când vorbim de suspensia Hydractive 3+, care a făcut celebru brandul din Hexagon. Disponibilă cu mai multe trepte de coborâre sau ridicare a gărzii la sol, suspensia te transpune instant pe covorul lui Aladin, care pluteşte fără probleme peste obstacolele oraşului: gropi, şine de tramvai, borduri.
Reversul medaliei se simte însă atunci când te trezeşti prea relaxat pe porţiunile de drum virajat. E nevoie de apăsarea butonului sport, pentru o rigidizare destul de artificială a suspensiei. Chiar şi aşa, ruliul rămâne unul pronunţat, iar direcţia este departe de a fi una tocmai precisă. Se cade aşadar să ne gândim la C5 Tourer ca la o maşină ce pune pe primul plan confortul şi garantează clipe plăcute pasagerilor săi.
Arata f bine, atat exterior cat si interior, e printre cele mai frumoase din clasa, pe primul loc fiind Volvo, dupa parerea mea