Tehnologie
Si pentru ca vorbim de un model axat pe confort, era de la sine inteles ca inginerii Citroen vor incerca sa introduca in habitaclu mai multe gadget-uri si elemente utile oricarui sofer si pasager. Incepem mai intai cu cel care supune cei 120 de cai de sub capota. Sarcinile sale sunt usurate de un sistem cruise contol, cu un raspuns bun la accelerare, de mai multe comenzi pe volan, de o instalatie de spalare a farurilor si de numerosi senzori: de ploaie, de lumina si de parcare. Ambianta placuta este asigurata de un sistem de climatizare pe doua zone, dotat cu propria doza de parfum Citroen si de un sistem audio cu MP3, care poate fi conectat chiar si la un iPod. Geamurile electrice fata si spate, ornamentele cromate, tapiteria mixta si oglinzile laterale electrice si incalzite completeaza lista de dotari, impreuna cu cele amintite mai sus la capitolul "Siguranta".
Bogdan poti sa ne explici cum ai vrut tu sa il evoci pe Picasso in textul de deschidere? Ca m-ai ametit de tot... In al doilea rand se acorda si 6 stele la euroncap? "C3 Picasso nu a reusit sa obtina decat cinci stele, protectia oferita pasagerilor si copiilor fiind destul de buna insa nu suficienta." In al treilea rand, se vede ca ai scris cu tragerea de inima a unui functionar in prag de pensie...