Interior
Citroen, asemeni lui Picasso, se doreste a fi unul dintre constructorii care picteaza cele mai nonconformiste interioare. Se pare si in cazul lui C3 Picasso le-a iesit, habitaclul fiind un amestesc placut de culoare, lumina, forma si functie. Francezii au acordat o atentie deosebita materialelor din interiorul noului model, plasticul regasit in interior fiind combinat foarte bine cu pielea fina si cu aluminiul, pentru a estompa senzatia de duritate. Finisajele sunt demne de o versiune Exclusive, care, asa cum o spune si numele, pune mare pret pe individualism si pe detalii. Soferul va avea nevoie de ceva timp pentru a se obisnui cu afisajul digital, pozitionat unde altundeva decat in varful plansei de bord. Nici pozitia la volan nu este una obisnuita, soferul simtindu-se ca intr-un crossover, care ofera o dispunere a comenzilor concentrata in jurul sau. Cu toate acestea, senzatia de spatiu este omniprezenta, pe ambele randuri de locuri. Cei care vor alege sa calatoreasca in spate vor gasi suficient loc pentru picioare si cap, multumita caroseriei cu trasaturi de monovolum. Chiar si asa, spatiul in portbagaj ramane generos, 500 de litri fiind suficienti pentru bagajele a cinci persoane, inghesuite insa pe inaltime si nu pe adancime. Un element feeric, care improvizeaza plafonul cu mii de luminite al unui Phatom este acoperisul vitrat, prin care poti admira stelele intr-o noapte cu cer senin. Nu mai vorbim de lumina care umple habitaclul pe timpul zilei si de amplificarea senzatiei de spatiu.
Bogdan poti sa ne explici cum ai vrut tu sa il evoci pe Picasso in textul de deschidere? Ca m-ai ametit de tot... In al doilea rand se acorda si 6 stele la euroncap? "C3 Picasso nu a reusit sa obtina decat cinci stele, protectia oferita pasagerilor si copiilor fiind destul de buna insa nu suficienta." In al treilea rand, se vede ca ai scris cu tragerea de inima a unui functionar in prag de pensie...