Tinuta de drum
Citroen C1 are o tinuta de drum destul de buna pentru un model de oras, suspensiile acestui model fiind relativ ferme. Constructorul francez a reusit sa faca un compromis interesant intre confort si suspensie ferma prin amplasarea unor scaune moi in C1 si prin echiparea acestui model cu suspensiile mentionate mai sus. Pe langa asta, C1 are un centru de greutate coborat, ceea ce duce la un ruliu al caroseriei acceptabil. Masa lui C1 este de numai 875 kilograme, ceea ce ii permite modelului francez sa se comporte in viraje intr-o maniera similara cu cea a unui hatchback, nu a unui carucior de cumparaturi cu motor. Desi modelul nu este echipat cu un sistem ESP, acesta nu isi cere prezenta in nici o situatie tipica intalnita pe sosea. Directia lui C1 facelift este mai precisa decat cea folosita pe prima versiune a acestui model, iar usurinta in utilizare a acesteia este identica cu cea a directiei care echipa prima versiune a lui C1. Stabilitatea la vant lateral nu este unul dintre punctele forte ale lui C1, dar nici un model de clasa supermini nu se comporta exceptional la acest capitol. Manevrabilitatea la viteza redusa pe care o manifesta acest model este impresionanta, iar meritul acesteia este ampatamentul redus si ecartamentul mic. Citroen C1 poate fi parcat cu ochii inchisi chiar si de un proaspat initiat in tainele condusului, iar dimensiunile reduse ale acestuia iti permit sa treci prin spatii inguste, formate uneori chiar si de masinile care stau la stop in fata ta. C1 este atat de mic incat poate trece printre doua vehicule tipice care circula pe doua benzi alaturate, cu conditia ca modelele mentionate mai sus sa mearga la etremitatile benzilor, iar C1 sa circule pe linia de demarcatie dintre acestea.
Daca v-a placut motorul de ce i-ati dat 6 din 10? Macar 7... Am mers cu C1 si mi-a placut in mare cam tot! Aveti cam mari pretentii de la un low-cost! Pt oras e masina ideala!