Interior
Habitaclul lui Citroen C1 este tipic pentru un model din clasa sa si este caracterizat de incercarea de a folosi cat mai eficient spatiul disponibil. Din pacate, acest lucru aduce de la sine cateva neajunsuri. Toate materialele de la interior au un aspect ieftin si fragil, iar constructorul nu s-a obosit sa acopere toate elementele de la interior in material, fetele de usi nefiind imbracate complet. In comparatie cu prima versiune a lui C1, facelift-ul nu vine cu niciun element revolutionar, doar cateva elemente primind schimbari extrem de subtile. Scaunele sunt insa moi si confortabile, iar bancheta din spate reuseste sa gazduiasca, la limita si pe distante scurte, trei persoane de gabarit mediu. Confortul pe distante lungi se ridica la un nivel rezonabil gratie scaunelor mentionate mai sus, iar nivelul de zgomot din cabina este potrivit pentru clasa din care face parte C1. Unul dintre cele mai deranjante elemente de la interior este lipsa capacului pentru torpedou, precum si imposibilitatea de a acoperi prin mijloace proprii orice lucru lasat in masina. Singurul loc ramas ascuns de ochii privitorilor este portbagajul, care are o usa din sticla si un hayon din plastic subtire. Volumul oferit de acest portbagaj este de numai 139 litri, lucru care face acest model potrivit doar pentru calatorii pe distante scurte sau excursii in doi de maxim o saptamana. Portbagajul este ingust si adanc, ceea ce inseamna ca va trebui sa alegeti bagaje compacte. In caz de necesitate, bancheta din spate poate fi pliata pentru a face loc unor bagaje mai voluminoase. Spatiul de incarcare urca astfel pana la 751 de litri, care sunt folositi extrem de rar in "cariera" unui model precum C1.
Daca v-a placut motorul de ce i-ati dat 6 din 10? Macar 7... Am mers cu C1 si mi-a placut in mare cam tot! Aveti cam mari pretentii de la un low-cost! Pt oras e masina ideala!