Tinuta de drum
Un monovolum trebuie să dea dovadă de confort. Această trăsătură este pusă deasupra tuturor celorlalte atribute. De aceea, Chevrolet a mizat pe un tren de rulare discret în cazul lui Orlando, capabil să absoarbă cât mai bine neregularităţile şoselei. Nu a reuşit să egaleze rivalul Citroen Grand C4 Picasso, dar a căutat să ofere un compromis optim. Spunem compromis, pentru că Orlando se prezintă bine şi atunci când vine vorba de stabilitate. Nu poate lipsi senzaţia de ruliu în cazul unui model de asemenea dimensiuni, însă aderenţa se menţine bine chiar şi în curbele abordate ceva mai strâns. Suspensiile lui Orlando îi permit să abordeze mai multe tipuri de viraje, chiar dacă nu este ajutat foarte mult de direcţie. Din acest punct de vedere, monovolumul moşteneşte boala manifestată de generaţia pre-facelift a modelului Captiva, direcţia fiind destul de moale şi imprecisă, cu un feedback modest.
am un Fiat Linea de care sunt multumit