
Tehnologie
Chevrolet a căutat să ofere, odată cu faceliftul, şi un nivel de echipare ceva mai bogat. Astfel, SUV-ul s-a ales cu conexiune auxiliară pentru iPod şi pentru USB, Bluetooth, şi comenzi pe volan, chiar în dotarea standard. Nu lipseşte climatizarea automată, pe o singură zonă însă, sistemul audio, revizuit pentru a oferi o acustică interioară ceva mai bună. Funcţiile enumerate mai sus pot fi gestionate şi cu ajutorul unui ecran multimedia de 7 inch, cu funcţie tactilă. Ecranul oferă suport vizual şi pentru navigaţia prin satelit. În lista de dotări a lui Captiva sunt prezenţi şi senzorii de ploaie şi de lumină, scaunele încălzite, geamurile şi oglinzile electrice, adică acele dotări de bun simţ, care contribuie la confortul celui de la volan şi al pasagerilor.
Ce n-am înţeles la Captiva este lipsa de comunicare între sistemul audio şi touchscreen-ul din bord. Comanda centrală a sistemului audio nu are niciun efect asupra afişajului mare din bord, sistemul audio folosindu-se de un afişaj mai mic, amplasat ceva mai jos. Situaţia devine de-a dreptul bizară la introducerea unui stick USB în portul dedicat, fiind imposibilă o acţiune de "scroll" cu ajutorul comenzii centrale a sistemului audio, afişajul preluând controlul asupra comenzilor. Practic, cât timp foloseşti radioul sau un CD, schimbi posturile şi melodiile cu comenzile de pe volan sau de la sistemul audio, pe când utilizarea unui stick te obligă să foloseşti touchscreen-ul pentru schimbarea melodiei sau folder-ului.
Captiva are 2 tone si consuma la 120 cam cat Grand Scenic-ul de saptamana trecuta .. interesant motorul ... groaznic de scumpa masina :)