Chevrolet Camaro Convertible

Interior

3.5

Interiorul lui Camaro abundă în elemente contrastante. Imediat după ce urci în modelul american, simţi că ai mai văzut undeva lucruri care ţi se par familiare. Apoi te dumireşti: display-ul simplu de pe consola centrală a apărut pe Cruze, display-ul şi maneta computerului de bord sunt împrumutate de la Astra, iar volanul e acelaşi cu cel de pe recent lansatul Aveo. Îţi explici totul prin dorinţa celor de la Chevrolet de a pune o etichetă de preţ cât mai redusă pe modelul propriu. Începi să te obişnuieşti cu atmosfera din habitaclu şi observi lucruri faine. Cum ar fi panourile roşii şi interioarele uşilor absolut superbe, care completează perfect liniile agresive de la exterior. Comenzile geamurilor şi oglinzilor de pe uşi sunt aşezate perfect, fiind cea mai bună poziţionare pe care am regăsit-o în ultima vreme pe o maşină, indiferent de clasă. 

Începi să explorezi ca un copil maşina şi vezi că materialele sunt mai degrabă tari decât moi, chiar dacă partea centrală a bordului, acoperită cu piele de calitate superioară, salvează aparenţele. Camaro îţi oferă şi un "centru de comandă" pentru lichide format din patru display-uri analog situate în spatele schimbătorului. Ajungi la scaune şi vezi că inginerii şi designerii nu au făcut rabat de la calitate la acest capitol. Ba chiar observi detalii subtile care-ţi extrag un zâmbet, cum ar fi cureaua din piele care "reglează" înălţimea centurii. În spate ai două locuri, dar acestea sunt indicate mai degrabă copiilor. Iar în portbagajul care se deschide doar din interior sau de pe cheie ai la dispoziţie 328 de litri pentru bagaje, spaţiu ceva mai redus decât cel de care vor dispune posesorii lui Camaro Coupe. 

  • Falnic, vineri, 14.10.2011 08:56

    mai baieti voi chiar ati testat masina asta?

  • rs, vineri, 14.10.2011 09:33
    intr-adevar

    frumoasa masina, finisajele insa din ce observ in poze nu sunt prea grozave, iar volanul e cam mare...

  • Rtz, vineri, 14.10.2011 09:55
    trista

    partea trista este ca la cat consuma dupa 4-5 ani de la aparitia modelului la noi , second hand o sa ajunga la un pret de nimic undeva la 10-15k de euro. Suma care zic eu, este nedrepata cu imaginea pe care o vinde Camaro.

  • unckle, vineri, 14.10.2011 10:10

    interesanta masina .. dpdv CP/$ .. pentru ca in rest "nu ne-au placut : Consum mare; Suspensii şi direcţie; Cutie automată cu lacune" .. adica tot ce face o masina "sportiva" sa fie sportiva :)

  • antonny, vineri, 14.10.2011 10:57
    ****

    Pret : 36000 euro

  • mog, vineri, 14.10.2011 11:40
    consum mare?

    ati innebunit? pe motorul asta aspirat (are si compresor oare?) voua vi se pare mult 15%? mie nu mi se pare deloc, in conditiile in care un 330i al unui coleg de servici are un consum asemanator prin bulevardele largi si libere ale bucurestiului...

  • dan_grc, vineri, 14.10.2011 12:10

    Frumoasa masina si performanta, dar interiorul nu s-a indepartat de aspectul de ieftin dupa parerea mea.Desigur este mai ieftina decat modelele europene echivalente, dar indicatoarele si plasticele ce imita aluminiul par de la un Chevrolet mult mai ieftin

  • io, vineri, 14.10.2011 12:35
    @mog

    Amice, le-a consumat 13% extraurban pe drumuri elvetiene netede, intre Berna si Chaux-de-Fonds, nu compara cu bmw 330i care scoate 13-15% in traficul din Bucuresti. In oras cu Camaro te duci la 20% lejer

  • dan_grc, vineri, 14.10.2011 13:38

    Si era sa uit, cu lacunele : directie si suspensie si cutie nu f potrivita pt o masina sportiva care se vrea a fi sportiva, pt toti cei care exalta cand o versiune extrema a lui Camaro , Corvette, etc.. obtine timpi f buni pe circuite, pai daca nici versiunile ultraperformante nu au directie f buna si timpi buni si f buni atunci care sa mai aiba?? Adica apar comentarii de gen: "si cica masinile americane nu vireaza bine, un mit domnule"...nu este nici un mit, pt ca in primul rand sunt criticate modele obisnuite echivalente cu cele europene sau japoneze, si nici macar cele sportive standard nu se descurca f bine la capitole la care ar trebui, intotdeauna este nevoie de versiuni de top sa se descurce bine.Adica o versiune standard de Mustang, Camaro, Dodge Chalenger, modele noi sau relativ noi nu sunt chiar "prietenoase" cu virajele.

  • gogu, vineri, 14.10.2011 15:51

    Superba masina.D-abia astept sa o vad si pe soselele patriei noastre. Sunt sictirit de atatea bmw-uri,vw-uri,wc-uri si alte balarii europene.

  • costelino_mmm, vineri, 14.10.2011 16:20
    am cumparat una

    Baieti masina asta este exact cum a afost descrisa , am achizitionat una defapt prima masina din romania , directia este intradevar greoaie si putin imprecisa , se simte ca este o masina grea in demaraj , despre cutie nu pot sa spun ca este rea oricum mult mai buna decat multe europene , eu am venit cu ea din nordul germaniei cu 13,9 % consum . Cee ce nu a fost prezentat aici d.p d v. tehnologic este ca intr-un regim de mers normal masina fuctioneaza in 4 pistoane obtinandu-se astfel un cosum de 10 % ca o medie la o videza de 130 km/h. Ca design si efect optic pentru cei pe care ii intereseaza acest aspect este cu mult peste multe supersporturi , atrage atentia foarte usor . PE masina am dat 35.000 euro , 10.000 ron impozit , 2000 euro taxa ainmatriculare masine am scos-o euro 5 .Ca o concluzie , daca vrei sa fii vazut apreciat si invidiat , uitati de porsche sau ceva de gen merita incercat un camaro ...

  • AndreiRN, vineri, 14.10.2011 22:27
    Camaro

    Este un Chevrolet. Adica o masina ieftina pt tot omul de rand. Superba.

  • lionking, sâmbătă, 15.10.2011 08:59
    Camaro !

    Nu criticati inainte de a conduce sau macar de a apasa de cateva ori tip kickdown, apoi sa ne descrieti senzatia avuta! Este un MUSCLE, cum s-a descris nu o masina sprint tip Corvette!! Toate cele bune!

  • Dino, sâmbătă, 15.10.2011 15:14

    =))))))))))))))))))))))) 6,2 litri capaciticate cillindrica si doar 405 CP =)))))))))))))))))))))))),fratilor asta este o caruta nu altceva,400 de CP scot astia de la Mercedes/BMW/AUDI/Lexus/Maserati samd.Din motoare de 4-4,5 l..dintr-un motor de 6,2 litri ar fii trebui sa scoata de la 550 CP in sus,deci ori aveti bani de Corvette sau alte optiuni japoneze,europene ori dati banii pe o alta masina care are ceva calitati sportive..o compacta Golf GTI sau un sedan gen Lancer Evo cred ca il bat la fund pe obezul asta america,gresit spus sportiv musculos,este doar un grasan indopat cu Big Mac!!!!!!

  • robo, sâmbătă, 15.10.2011 17:52
    what tha?

    unde sunt tetierele pentru locurile din spate?

  • BaditzaEx, duminică, 16.10.2011 14:54
    SUPERBA !!!

    intr-adevar vrei o masina sportiva,absolut frumoasa si clar ceva DIFERIT inseamna ca tre sa-ti si permiti, nu toti agaricii cu BeMeWeuri si WC-uri Golf luate la SH & Diesel si cu nr de BHULGARIA !

  • AUTO MITA, duminică, 16.10.2011 23:56

    MULTUMESC AUTOMARKET CA IMI ANULATI TOATE COMENTARIILE DEOARECE SUNT ANTI VAG. EU INTELEG CA PAPATI SI VOI DE LA EI ,DAR TOTUSI ... SA IMI ANULATI TOATE COMENTARIILE ? BINE CA LASATI SPECIMENE INDOCTRINATE CA DINO SA POSTEZE. TINETI-O TOT ASA . VOIAM DOAR SA SPUN CA TREBUIE SA FII IDIOT(DINO) CA SA COMPARI WC CAZAN GTI CU UN CAMARO. ASTA E. V-ATI MANJIT DE TOT !!!

  • GTS, luni, 17.10.2011 09:53

    daca pentru voi 5.6 secunde inseamna o masina greoaie ,inseamna ca nu ati mers cu ceva asemanator. am condus un 330i si un astra opc si pot spune ca 0-100 in 5 - 6 inseamna foarte rapid ,cel putin pentru standardele mele de bucurestean . daca voi va ganditi la m 6, sau amg cand o comparati ,ganditi-va si la pretul de 2-3 ori mai mare.

  • Andrei, joi, 21.06.2012 22:46

    ''un kickdown sănătos dezvoltă un sunet care dezgroapă morţii şi-i face să te admire'' :)))) haios, tare as vrea sa aud un asemenea motor