Interior
Interiorul lui Camaro abundă în elemente contrastante. Imediat după ce urci în modelul american, simţi că ai mai văzut undeva lucruri care ţi se par familiare. Apoi te dumireşti: display-ul simplu de pe consola centrală a apărut pe Cruze, display-ul şi maneta computerului de bord sunt împrumutate de la Astra, iar volanul e acelaşi cu cel de pe recent lansatul Aveo. Îţi explici totul prin dorinţa celor de la Chevrolet de a pune o etichetă de preţ cât mai redusă pe modelul propriu. Începi să te obişnuieşti cu atmosfera din habitaclu şi observi lucruri faine. Cum ar fi panourile roşii şi interioarele uşilor absolut superbe, care completează perfect liniile agresive de la exterior. Comenzile geamurilor şi oglinzilor de pe uşi sunt aşezate perfect, fiind cea mai bună poziţionare pe care am regăsit-o în ultima vreme pe o maşină, indiferent de clasă.
Începi să explorezi ca un copil maşina şi vezi că materialele sunt mai degrabă tari decât moi, chiar dacă partea centrală a bordului, acoperită cu piele de calitate superioară, salvează aparenţele. Camaro îţi oferă şi un "centru de comandă" pentru lichide format din patru display-uri analog situate în spatele schimbătorului. Ajungi la scaune şi vezi că inginerii şi designerii nu au făcut rabat de la calitate la acest capitol. Ba chiar observi detalii subtile care-ţi extrag un zâmbet, cum ar fi cureaua din piele care "reglează" înălţimea centurii. În spate ai două locuri, dar acestea sunt indicate mai degrabă copiilor. Iar în portbagajul care se deschide doar din interior sau de pe cheie ai la dispoziţie 328 de litri pentru bagaje, spaţiu ceva mai redus decât cel de care vor dispune posesorii lui Camaro Coupe.
mai baieti voi chiar ati testat masina asta?