Chevrolet Aveo Sedan

Interior

4.5

Ajungem şi acolo unde Chevrolet aruncă în aer toate standardele sedanurilor de clasă mică. Modelul, destul de auster dacă privim la vechea generaţie, renunţă la straiele ponosite în favoarea unui habitaclu mult mai atrăgător, aerisit şi plăcut. Deşi materialele generale constau din acelaşi plastic dur, specialiştii Chevrolet au căutat să estompeze cât mai mult senzaţia neprietenoasă pe care acesta o poate inspira.

Combinaţia de materiale şi culori trezeşte un sentiment plăcut. Contribuie aici şi designul planşei de bord, precum şi instrumentarul furat de la Spark, inspirat de cel al unei motociclete. Ergonomia este bună, iar comenzile sunt iluminate într-o culoare "ice blue", care se regăseşte de altfel în tot habitaclul. Pe timpul nopţii, lumina ambientală creează o senzaţie plăcută şi nu stresează vizual şoferul sau pasagerii.

Scaunele nu au o susţinere laterală foarte bună şi se pot dovedi destul de rigide pe distanţe mai lungi. În ceea ce priveşte spaţiul interior, Aveo sedan poate transporta cu uşurinţă cinci pasageri, cu condiţia ca cei de pe locurile din spate să nu depăşească 1.85 metri, linia plafonului fiind în acest caz foarte aproape de cap. Portbagajul este generos, fiind capabil să înghită 502 litri. Pe lângă spaţiul destinat bagajelor, Aveo oferă pasagerilor şi o mulţime de spaţii de depozitare, dintre care cele mai utile par a fi torpedoul dublu şi locurile pentru telefonul mobil.

  • un cititor, luni, 06.06.2011 14:14

    COOLNESS EFFECT: interesanta ..... yeah right ! :))

  • Coca Cola, luni, 06.06.2011 14:29

    "Aşadar, Aveo marchează reînnoirea completă a gamei Chevrolet şi ruperea definitivă a oricărei legături cu vechiul Daewoo" Gresit.Ruperea de Daewoo a fost mai repede cand au lansat Chevrolet Captiva si Cruze.

  • raaul, luni, 06.06.2011 15:06
    astea da motorizari de autostrada.

    .

  • LauCalin, luni, 06.06.2011 16:06

    As fi vrut niste poze facute de voi, adica mai naturale, fara prelucrare in Photoshop. Asa ne-am putea da seama mai bine de aspectul masinii. Ca in pozele de prezentare toate masinile arata (mult) mai bine. Pretul mi se pare destul de bun. Ramane de vazut cat de fiabil va fi, cum se va vinde si ce va lansa Renault la anul.

  • dragos_thaci, luni, 06.06.2011 16:40
    :))

    "Acul turometrului a zăbovit DOAR în zona 4000-5000 de rotaţii"....EPIC. Baietii uita ca se afla pe sosea si nu pe CIRCUIT cu vreo sportiva, iar astfel de turatii sunt complet inutile intr-un regim normal de mers si daca nevasta nu e in travaliu pe bancheta din spate. Rup masinile in doua la teste, iar apoi se iau de constructor ca nu dau valorile corecte....din nou,EPIC.

  • Excomunicatorul, luni, 06.06.2011 17:13
    :)

    Are niste faruri supradimensionate.Nu-mi place masina asta.

  • @dragos_thaci, luni, 06.06.2011 17:50

    Nu-i logan sa se rupa peste 2500 de rotatii. Si nici ei nu-s pensionari sa schimbe la 2000.

  • slv83, luni, 06.06.2011 18:46
    GM

    Din fata e OK, insa din spate e dezastru.......disproportionata total! Portbagaj suficient si bord tipic pt. un adolescent cu mustacioara si ceva cosuri!

  • dan, luni, 06.06.2011 19:16
    superb!!

    E foarte reusita masina pt clasa ei. Partea frontala e foarte agresiva. Sigur va avea vanzari foarte bune.

  • andt, luni, 06.06.2011 19:22

    Are slob usb in torpedou?

  • razvanis, luni, 06.06.2011 20:59
    usb vs. torpedou

    tre sa stai cu torpedoul deschis cat este bagat stick-ul de memorie acolo? ar fi o mare idiotenie daca e asa

  • copilaria srl, luni, 06.06.2011 21:39

    @@dragos_thaci > cum e sa conduci masina lu' taica-tu in garaj si sa te imaginezi pilot de curse? destul de frustrant cand te trezesti la realitate, nu?

  • octav_bmw, luni, 06.06.2011 22:03

    motorul e slab tare..dupa ce ca are 155 nm ii pune si la 4000 rpm...mai au de invatat de la nemti..

  • antonny, luni, 06.06.2011 22:31
    ****

    dragos puisorule asa se conduce intre 3500-5000 rtm sa simti puterea motorului si consum bun

  • unckle, luni, 06.06.2011 23:29

    ce se-nghesuie pensionarii sa bage manute rosii la aia care zic sa mergi peste 2000rpm :)) @masina - concurent cu Logan ... spune multe ... si nu spune ca-i facuta pentru autostrada, ca face vartej in rezervor daca mergi la 139km/h cu ea ... (loganu-i masina buna, daca doar atat vrei evident, si numai in prima parte a vietii ei ... si a re o prima parte a vietii destul de scurta..)

  • antonny, luni, 06.06.2011 23:43
    *****

    @unckle ...iti spun eu la 1.4 16v 101 cp consumul la 140 km/h e 8,8-9 l gpl

  • ams, marţi, 07.06.2011 00:31
    @unckle

    ce ne-am face fara experienta ta vasta si comentariile tale pline de "profunzime"? iti spun eu: am fi mult mai bine si am avea discutii constructive... asa ca... lasa-neee, lasa-neeeeee

  • ProView, marţi, 07.06.2011 00:34

    ce tare este cand antonny ii zice lui dragos: "dragos puisorule asa se conduce" cuvantul "puisorule"cred ca am ras juma de ora..hahahahahahahahaha!!!!!!

  • octav71, marţi, 07.06.2011 00:47

    Clar un pas inainte! Nu imi place fata masinii, botul ala de muscle car, iar taietura din portiere are un unghi prea mare, preferam ceva mai ascutit. In rest, despre poze nimic, sper ca v-ati distrat in Elvetia. Totusi, prea mult "material" de la ei si mai putin de la voi. Adica, se simte diferenta intre un test facut in Ro si unul in afara. Personal il prefer pe cel din Ro. Bogdan, cat costa masina testata de voi si daca exista AC automat in gama?

  • dragos_thaci, marţi, 07.06.2011 02:21
    ...

    copilaria srl, tu stii cel mai bine. Lasa-ti frustrarile si debiteaza ceva inteligent. antonny, tie chiar n-am cum sa-ti raspund, pt. ca esti cel putin ciudat...din rasp. de pe forum si nu prea as vrea sa am tangente.... unckle, daca nu "stai" la 5000, adica sa schimbi undeva pe la 6000, nu inseamna ca esti pensionar si schimbi la 2000. Replica asta este indentica cu a pustanilor care abia si-au luta permisul si au impresia ca daca rup o masina in doua, sunt soferi. Ah, am uitat ca tu nu prea stii pe unde "cade" acul de la turometru....PENIBIL.

  • unckle, marţi, 07.06.2011 08:26

    Dragos..... termina cu prostiile baiete..... doar n-or fi tampiti baietii de la AM sa rupa in doua masinile...a fost o "expresie" . Poate ne inveti tu cum sa schimbam vitezele, ca se pare ca ai fost singur in clasa cand s-a predat lectia asta. Ia zi, la un diesel cu cuplul intre 1600 si 2500 tre sa scimbi in viteza superioara la 1800nu? @antonny: wow, destul de mult .... probabil benzina mananca 1l mai putin... dar asta la motorul de 1.4 ... alea mai mici nu prea vad cum se descurca la regim de autostrada.... noroc ca nu avem autostrazi :)

  • Marian, marţi, 07.06.2011 08:30

    Mie imi place masina si e interesant torpedoul ala dublu, dar cum mama dracu se inchide usa de sus cand am stickul bagat acolo? Merg cu ea deschisa ca la Dacia lu' tata din 80 de nu ii statea usa deschisa prin gropi? Ori il punea pe afara ori il punea paralel cu usa sa se poata inchide, ori sa iti dea un cablu care sa permita inchiderea usii si sa stea stickul prin torpedo.

  • antonny, marţi, 07.06.2011 11:29
    ****

    @dragos .....care vrea intelege care nu sa circule cum vrea , apoi vede rasplata dar se vaita ... injectoare duse ,consum mare ,ca nu trage masina , s.a.m.d.

  • Marean, marţi, 07.06.2011 11:58

    Cine este tipa din pozele cu nr. 8 si . 10??????

  • @Automarket, marţi, 07.06.2011 14:11
    cam naspa

    nu-i asa ca pe locurile din spate luneta vine deaupra capului ?

  • Bulldog, marţi, 07.06.2011 17:42
    turbo

    Cand va aparea versiunea cu 1.4 turbo de 138 cp si la ce pret?

  • asistentu, marţi, 07.06.2011 19:23
    aveo nou

    deja a aparut modelul nou in Italia,aveo sedan motor 1.2 84CP se vinde in Italia de la 12650E,mie mi se pare extrem de mult,desi par masini bune eu am un sedan 2010 1.4 si pana acum sunt multumit de el,nu cred ca vor avea mare succes la pretul asta.

  • andrei, marţi, 07.06.2011 21:06

    @ unkle, antonny, AM Sunt curios, dacă voi schimbaţi mereu la 4000-5000 de rotaţii, cam ce viteză aveţi când treceţi din a patra în a cincea? Şi cam care e viteza legală pe drumurile pe unde mergeţi voi? Sunt doar curios

  • antonny, marţi, 07.06.2011 23:01
    ****

    @ANDREI ..... eu schimb 3000,3500 rpm in oras dar am momente cand ma duc si la 4000 cand vreau sa vad puterea motorului cu adevarat .....pe autostrada merg in a4a la 3500 mai rar de obicei merg in a5a la 3500 unde am un consum bun si o viteza de rulare destul de buna pentru autostrazile noastre......

  • unckle, miercuri, 08.06.2011 09:47

    andrei, cred ca iti dai seama ca exagerezi nu? ... nu cred ca a zis cineva sa mergi intr-a 5-a la 5000rpm... dar daca esti pe nush-ce serpentine poti sa mergi intr-a 2-a la 4-5000 si sa schimbi intr-a3-a la 3-4000. @ams - va invitam pe dvs sa ne luminati :)

  • andrei, miercuri, 08.06.2011 13:50

    @ unckle, antonny Exagerez. Evident. Dar la fel faceţi şi voi când vorbiţi cu dragos. Iar Bogdan Mirică a spus că doar la turaţia respectivă a stat motorul.

  • unckle, miercuri, 08.06.2011 14:00

    a fost "poetic" si el... s-au mai vazut astfel de articole ;)

  • asistentu, miercuri, 08.06.2011 20:00
    stranu

    cum naiba schimbati voi asa tarziu eu la al meu 1.4 schimb pe la 3000 maxim 3200 ca urla de sare motorul de pe sasiu asa impresie iti da,si de la a patra la a cincea mergea mai bine matizul asta urla pana sa ajunga la 90km pe ora,are demaraj bun de la 2 in 3 in schimb,dar mie imi convine asta o am cu asta merg,eu schimb vitezele mai rapid merg un pic subturat ca asa cred ca consuma mai putin si in carte scrie nu turati motorul aiurea,masina are doar 4900km.

  • kqsty, sâmbătă, 11.06.2011 20:28
    COPIERE

    Pai fata pare un mix intre evo si volvo model nou,doar ca nervurile nu sunt asa stridente,spatele e tipic chevrolet-un pic SF,bordul nu e asa stralucit,langa turometru puteau aseza linistiti si vitezometrul stil ceas.cat despre motor nu zic nimic-e asa cum e.

  • Aki, duminică, 10.07.2011 19:31
    ....

    Deci asa vor arata taxiurile in viitorul apropiat.

  • sori, luni, 19.12.2011 18:21
    O masina f. buna

    Aki, m-as bucura sa le vad taxiuri. Totusi nu cred pentru ca este o masina f. buna. Am la servici un logan 1,2, skoda fabia 1,2 si acum aveo sedan 1,4. Aveo sedan este o masina peste skoda fabia, la toate capitolele(mai putin la consum). Cu Loganul nu o pot compara, cum nici pe fabia nu o pot compara cu loganul. Au nimerit-o cei de la Chevrolet fata de aveo modelul vechi (care, zic eu, era destul de bun la banii lui). Si la urma urmei...nu mai exista masini rele, fiecrae isi iubeste masina pe care o achizitioneaza indiferent de parerile alora. SARBATORI FERICITE!

  • sori, luni, 19.12.2011 18:25
    O masina f. buna

    Aki, m-as bucura sa le vad taxiuri. Totusi nu cred pentru ca este o masina f. buna. Am la servici un logan 1,2, skoda fabia 1,2 si acum aveo sedan 1,4. Aveo sedan este o masina peste skoda fabia, la toate capitolele(mai putin la consum). Cu Loganul nu o pot compara, cum nici pe fabia nu o pot compara cu loganul. Au nimerit-o cei de la Chevrolet fata de aveo modelul vechi (care, zic eu, era destul de bun la banii lui). Si la urma urmei...nu mai exista masini rele, fiecare isi iubeste masina pe care o achizitioneaza indiferent de parerile altora. SARBATORI FERICITE!

  • daniel, luni, 20.02.2012 14:41
    legat de schimbatul vitezelor

    intai trebuie facuta separarea benzina-motorina si motor mare-motor mic ,in primul rand o masina pe benzina o sa mergi la turatii mai mici ,in primult rand din cauza consumului ,sa va vad ca mergeti cu loganul sau chiar si cu un chevrolet si o scimbati la 5000 ture si va treziti ca va consuma 12-13 % e si normal ,cand mai mult de 3000 nu trebuie sa depaseasca (binenteles cand vrei putere atunci o turezi mai mult pt ca cuplul este undeva la peste 4000 de ture la benzina) la motorina intradeva cuplul este la turatii mai mici insa sa mergeti voi cu un diesel si sa schimbati sub 2500 ture si sa vad dupa aia cum treceti de rar cand nu treceti din cauza noxelor ,dieselul desi are cuplul la turatii mai mici trebuie turat mai mult ca o masina pe benzina pt anu se depune noxele mai ales ca ele sunt masini de alergat pe afara nu prin oras ,si depinde de capacitatea motorului ,la un logan 1.5 diesel poti sa schimbi la 3000 ture dar la o skoda de 2 l diesel cel putin la 3500,cat depre aveo mi se pare o masina ok ,un competitor al loganului ,insa asteptam raspunsul loganului la sf acestui an ,desi mi se pare ca acest aveo consuma cam mult ,la motor de 1.2 8,5 % in oras mult fata de o honda jazz motor 1.4 , cel mult 8 %