Subaru Impreza

Tehnologie

3.5
Impreza isi propune sa aduca publicului o echipare de bun simt, gata sa satisfaca orice nevoie, fara a veni cu pretentii de marca premium. Avem in dotarea standard un sistem de climatizare automat, pe o singura zona, un sistem audio cu magazie de 6 CD-uri, 10 boxe si o conexiune auxiliara pentru iPod, sistem Smart Entry, pentru inchidere si deschidere fara cheie, pornire de la buton si comenzi pe volan. Soferul mai are la dispozitie un sistem de spalare a farurilor, pentru zilele ploioase si strazile "mocirloase", lumini de tip xenon, senzori de ploaie si lumina, scaune incalzite pentru el si pentru pasagerul de pe scaunul din dreapta si nu in ultimul rand cruise control, cu un raspuns dezamagitor la decelerare. Tot la capitolul dotari trebuie sa amintim de scaunele sport si lumina ambientala a spatiilor de depozitare destinate telefoanelor.
  • Scotty, marţi, 10.11.2009 00:56
    4x4

    cica 4Motion e mai slab decat Simetrical 4x4 de la Subaru.Eu nu cred. Volkswagen are prea multi bani si prea multe resurse ca sa nu fie cei mai buni la toate. Nu de aia l-au pus si pe Caddy si pe Transporter si pe toate. Si alea sunt masini mari care trebuiesc tinute pe sosele. Eu n-am auzit de masini mari la Subaru...poate doar forester dar nu cred. Parerea mea ca un Golf 4Motion e peste Impreza 4x4

  • dan, marţi, 10.11.2009 01:11
    subaru

    Da, asa este, vw este prea tare pt oricine:))))...da poate vw face 4motion mai comerciale, adica mai ieftinute, de unde stii tu ca e mai slab sistemul de la subaru, cica daca l-a pus si pe transporter, inseamna ca e mai bun decat la subaru, care astia au castigat si niste campionate de raliuri si eu zic asa ca au experienta mai mare, da...na., vw 4 motion TDi frate:)))

  • Burtica, marţi, 10.11.2009 01:37
    ptr Scotty si 4motionistii

    Sistemul 4x4 de la Subaru este printre cele mai performante din lume...impreuna cu XDrive. Tractiunea 4Motion de pe Golf este un sistem Haldlex, nici macar nu este un sistem 4x4 propiu-zis, puterea catre punti la sistemul 4motion se transmite 80% fata 20% spate la un mers normal, foarte rar puterea se distribuie 50% 50% si asta doar la apasarea maxima a acceleratiei...este un sistem banal, nu are nimic de a face cu un sistem 4x4 performant. Este doar marketing, sa spuna romanul ca are 4x4 atata tot. Cateva exemple aveti mai jos, priviti cum se distribuie puterea la roti si veti observa ca rotile din fata se invart mult mai repede decat cele din spate, iar cand soferii apasa la maxim acceleratia deabia atunci se mai invart cat de cat si rotile din spate. http://www.youtube.com/watch?v=rQp-mqyJ_q0&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=ov6SUjKH2ew http://www.youtube.com/watch?v=JgZx-K_y9Dg&feature=related Eu zic sa priviti marcile preferate dincolo de marketingul agresiv care va spala mintile si o sa descoperiti multe chestii interesante care nu sunt asa cum credeati voi.

  • baronu_albastru, marţi, 10.11.2009 07:14
    subaru

    Subaru are experienta foarte mare in 4x4, nu cred ca VW se apropie, dar masinile sunt prea spartane...

  • CTA, marţi, 10.11.2009 09:20
    subaru

    Automarket voi ati vazut ce note ati dat la acest model...ati luat nejustificat cateva puncte ...cel putin la motor/transmisie , tehnologie, la consum e discutabil ca la orice model...dar merita mai mult...si daca si materialele de la interior sunt "de slaba calitate" atunci...

  • Cosmin, marţi, 10.11.2009 09:31
    Punctaj

    daca in impreza a ajuns sa fie comparat cu un focus, sa ne fie iertat... hahal jurnalism. Apropos, ca sa fortam comparatia pana la capat, cat costa un focus 4*4 cu dotarile si motorul imprezei? Exact, nota 3, stai jos

  • Vladdd, marţi, 10.11.2009 10:33
    Subaru nu e pentru oricine...

    Subaru nu se poate compara cu VW sau Ford. Subaru nu este pentru oricine. Pentru ca nu se poate compara cu VW si Ford nu se pot lua punctele doar ca cei doi in linie dreapta ating mai multi km sau ca ajung mai repede la 100 de km... Cu mici exceptii, articolul este bun si reflecta adevarul. Subaru s-a dedicat fanilor si numai de ceva timp s-a "deschis" pentru publicul larg. Public care in Romania nu o sa-si cumpere decat "aia" germana ca numai ea e buna... Fiecare cu ce poate, dar made in Japan = best of

  • davyd, marţi, 10.11.2009 11:07

    mda....la interior nu are materiale asa de bune dar a facut progrese foarte mari fatza de modelul precedent asa ca merita o nota mai mare la interior...cand testati o masina ganditiva si ce progrese a facut fatza de modelul precedent......cine isi ia un subaru intodeauna isi doreste sa aiba o masina sport indiferent de ce motor are sub capota fie el si diesel......nu o sa se prea uite nimeni la materialele de la interior....in plus zic eu bordu arata bn....e simplu ca la toate masinile sport....decat unu plin cu butoane multe si fara de folos....

  • slv83, marţi, 10.11.2009 11:59
    copii

    Dragi copii,nu comparati 4Motion cu sistemul de pe Subaru si lasati mitul masinii nemtesti care a patruns in suparator de multe creiere spalate de marketing si mai ales de stereotipiile romanesti!In timp ce VW e pt mase(masina poporului), Subaru e pt adevaratii cunoscatori,cei care au o cultura auto peste medie!N-am vazut melteni cu Subaru.......

  • Lache, marţi, 10.11.2009 12:15
    Subaru

    Spre surprinderea tuturor boxerul diesel la subaru este chiar bun.Ganditi-va ca e primul boxer diesel.In articolul nu se aminteste nimic si de restul modelelor.Legacy si Forester au ornamentele interioare din fibra de carbon.Motorul si cutia sunt chiar mai coborate decat modelele anterioare.In caz de impact frontal,atat motorul cat si cutia se duc sub scaune,nu afecteaza deloc pasagerii.Nu se spune nimic de intervalul de service(12500 km schimbul de ulei,11 ani antigelul).Nu se spune nimic de cutia de viteze automatica.E un CVT a dracului de buna.Uleiul nu se schimba niciodata.Un alt model mai mare decat Forester sau Outback este Tribeca.Sunt multe de spus despre subaru.Oricum un Impreza STI (ce inseamna STI,stitzi?)c.a.c.a oricand un Golf sau un focusEste o masina sport totusi

  • Lache, marţi, 10.11.2009 12:31

    Ar fi trebuit sa incerce turbo dieselul si sa vina cu concluziile.

  • unckle, marţi, 10.11.2009 12:39

    VW iz za best and dont iu der do a draiv test wiz anazar car zen a VW !!!! asta este, VW este za best pentru ca prin romanica avem foarte multi posesori de VW care posteaza aici ( aia care poseda Renault / Dacia sunt o alta categorie, la fel de mare si de frumoasa...dar nu au ce zice aici ca renault nu prea are 4x4 ). Ar trebui sa vin si io sa zic ca Mitsubishi are un super sistem 4x4 pe Evo .. vorba aia nu am Evo dar am un Mitsubishi :) @ subiect : o masina "frumoasa" pentru aia care vad peste VW-ul sau Renault-ul din curete ( ce sa fac, tre sa ma iau de ei, altfel nu ar mai posta nimeni comentarii aici ). Faptul ca poti cumpara un Diesel performant, pe o masina 4x4, cu calitati necontestabile ( desi este o masina non-premium ) pentru 26kE ( la care mai prinzi o promotie..poate ) este mai mult decat imbucurator - problema este sa poti da 26kE ... dar asta este o alta problema ( una intalnita de posesorii de VW si Renault.... trebuia sa ma iau de ei, nu puteam fara...pur si simplu nu putem :P )

  • gogu, marţi, 10.11.2009 13:06
    subaru

    un test bun care reflecta realitatea. o masina decenta cu un pret cam mare, punctul forte al acesteia fiind tractiunea 4X4, insa mai au mult de lucrat la calitatea materialelor din interior!!!! daca nu esti atent risti sa te ranesti la cat de dure sunt :).

  • Lache, marţi, 10.11.2009 13:40
    Cu 4x4 potzi sa mergi pe unde vrei,cu subaru nu prea

    4X4 sau AWD Symmetrical e acelasi lucru?e ceva total diferit.La subaru nu potzi sa decuplezi tractziunea fata,dar la un4X4 potzi.Asta ar fi o diferentza.Iar cu ranitul,daca nu esti atent,astea sunt povesti.Subaru e mai scump,pt. ca e facut in Japonia,nu?

  • Claus-Claudel, marţi, 10.11.2009 14:28
    .....

    urata

  • sonky, marţi, 10.11.2009 16:37
    sti

    Nu e urata e pentru fanii si eu sunt unul care isi doreste un STI.Putini cunosc ce inseamna tractiunea symetrical awd ,Daca o roata pierde aderenta ,puterea se transfera la celelalte 3 .La cate mii de km de probe speciale au alergat in mondial si in teste ,ar fii incompetentii sa nu aiba directie ,tractiune ,sasiu ,suspensii la un nivel peste concurenta.Partea cu interiorul ,la noi romanii ne trebuie 500 de butoane si optiuni care poate nu le utilizam niciodata .

  • roadrunner, marţi, 10.11.2009 23:20

    "Japonezii s-au straduit sa ofere cat mai mult spatiu interior, dar se pare ca au uitat complet de portbagaj, element foarte important pentru publicul roman, definit intotdeauna de verbul "a cara"." Publicul roman (nu tot insa) oricum o sa isi ia o nemteasca TDI (eventual >13ani), o franceza (cel mai probabil Renault) sau un Logan.

  • subaru rules, miercuri, 11.11.2009 15:08
    some funny facts

    STi, te-ai apropiat cu explicatia tractiunii, dar tocmai aici e chichitza cu "what makes Subaru a Subaru" (una din chichitze): sa traga trei roti cind una nu apuca reusesc multe, chestia e ca la Subaru trage si o singura roata (controlat) cind celelalte trei patineaza. S-a verificat prin test comparativ pe stand. Stiati ca modelul Impreza sport adevarat, peste WRX, peste WRX STi, este WRX STi C-Spec? Care are mai multe preparari la suspensii, frine, admisie si alte alea-alea. Sa nu va uitati cumva la ultimul prototip STi, ca puteti suferi un infarct. Stiati ca Sti si EVO sunt declarate de echipa Topgear in urma testarii drept masinile care te pot duce cel mai rapid de la punctul A la punctul B, oriunde s-ar afla ele. Pe un circuit sinuos depasesc masini de teapa Ferrari - Lamborghini, iar daca s-ar adauga si putin macadam sau ceva zapada, le-ar depasi si pe cele citeva "supersportive" ramase. O observatie personala, referitor la mici diferente de performanta intre STi si EVO (bineinteles raportate la generatiile echivalente): testele efectuate de piloti japonezi inclina in favoarea STi -ului in timp ce pilotii americani si anglo - europeni sunt pe invers (exceptie - americanul Pastrana, care maninca si doarme in Subaru). Probabil nu reusesc sa stapineasca secretele dritfului la fel de bine ca japonezii: la probe EVO scoate g-force mai bun la curbe, in practica pe traseu se schimba socoteala. Alta diferenta observata de tuneri profesionisti, de data asta referitor strict la comparatia STi - EVO, este faptul ca ambelor motoare li se pot dubla puterea si cuplul maxim, dar numai Subaru rezista acestor eforturi suplimentare uriase (chiar pina la 700 - 800 BHP) fara modificari mecanice la sistemul de transmisie. Oricum, astea nu sunt pentru muritorii de rind. Eu ma multumesc cu experienta personala. Am condus modele Subaru si Mitsubishi stoc (de duzina) de mai multe categorii si concluzia este ca Subaru imi plac foarte mult pentru ca masinile lor de serie au multe dotari asemanatoare cu modelele sport si ofera performante, siguranta si placere la condus pe orice fel de drum. Am avut chiar citeva situatii hazlii cind am zburdat cu Foresterul in jurul unor Land... sau Humm... sau altele mai dibace, ca un terrier in jurul unui rottweiler, lasindu-i mofluzi pe posesori.

  • unckle, miercuri, 11.11.2009 15:39

    @ subaru rules are Clarkson un film in care se suie intr-un evo9 si il 'urmareste pe un pilot pe circuit cu scopul de a afla daca masina in care se afla "pilotul" se poate distanta de evo9 ... si nu poate ... si mai mult acea masina era un lambo ;)

  • sti vs evo, miercuri, 20.01.2010 12:16
    aaa

    cu adevarat tari si masina mea are cate cava de la amandoua si cu tractiunea pe fata isi face foarte bine treaba sa nu mai zic de subaru sau evo ca sunt 4x4 ca sunt sigur ca se descurca mai bine

  • MF, marţi, 26.01.2010 11:35
    Tractiune

    In primul rand.. Subaru a introdus tractiunea integrala in 1972, Audi si BMW in 1980 iar de VW nu are rost sa vb. Asadar, Subaru are un avans de 8 ani fata de competitorii directi si sa nu uitam ca sunt de pe un continent nebun cu tehnologia asadar au progresat destul de mult. In al 2-lea rand, un motor boxer si o tractiune integrala se pupa mult mai bine decat un motor cu cilindrii in linie asadar intregul ansamblu este mai bun. Si era sa uit... Subaru are tractiune integrala pe toate modelele (mai putin pe micutul Justy care exista si in varianta cu tractiune fata) asa ca atunci cand pui o transmisie pe toate masinile tale cercetezi si cercetezi si te asiguri ca nu pica nimic.

  • Nuconteaza, luni, 27.12.2010 00:54
    No words

    Deci,..mama ce cometuri am putut citi aici, sant doua variante..ori sante-ti pana in 14 ani si atunci se intelege, a doua varianta......nici nu pot s vorbesc despre ea....sper sa nu citeasca nimeni ce ati scirs ...good save them..shuting them