BMW X6 facelift

3.0 xDrive35i auto

Motor / Transmisie

5.0

Fiecare întâlnire cu versiunea de motorizare 35i din gama BMW este plăcută. De data aceasta, am savurat motorizarea 3.0 turbo în compania unei transmisii automate cu opt trepte realizată de ZF, care exploatează resursele disponibile într-un mod exemplar. Cei de la BMW nu s-au dezis nici de data aceasta, X6 fiind capabil de reprize bune în orice treaptă, derulate fie într-un urlet nebun, fie într-un calm surprinzător pentru o maşină care rulează cu 200 km/h.

Deşi un motor pe benzină este o alegere atipică pentru un SUV (sau un SAC) din Europa, X6 nu este nici leneş şi nici disperat după carburant, modelul fiind relativ economic pentru gabaritul său. În plus, sunetul motorului pe benzină care echipează acest model va cuceri inimile celor mai infocaţi fani diesel de pe planetă, cu toate că BMW s-a străduit din greu să-l facă pe N55B30 cât mai silenţios posibil.

  • adycd11, luni, 30.07.2012 21:06

    Era pe facebook o aplicatie(chipurile) care iti sugera ce masina vei avea.Fara a-mi pune vreo intrebare,aplicatia mi-a spus ca voi avea un X6 si-am fost extrem de dezamagit.Nu-mi place deloc masina asta.Nu o urasc dar nici nu o vreau.Design-ul mi se pare extrem de nereusit si de neptractic iar performantele nu ma impresioneaza deloc!Cui ii place sa si-o ia,eu clar nu am sa judec(nu ca ar conta!),dar eu nu vreau sa dau bani pe masina asta!

  • slVW_83, luni, 30.07.2012 21:17

    O tablaraie fara rost, deloc practica......o struto-camila! Doar pentru ghertzoi, valutisti, fotbalisti si pasarici intretinute, ca sa fiu politicos si deontolog pan' la capat!

  • LauCalin, luni, 30.07.2012 22:04

    Am impresia ca incet dar sigur site-ul asta devine o gluma de site auto, mai ales datorita celor care nu stiu decat sa se certe care o are mai mare, mai tare, mai scula, mai rezistenta, mai "desteapta". Masina, ce credeati. Si revenind la topic, o masina cu o tehnica de top, o placere deosebita la condus pe sosea, insa in opinia mea prea scumpa chiar si pentru un BMW. In plus incearca sa impuste doi iepuri dintr-un foc: capabila on road si off road. Dar defapt este un compromis intre cele doua, pentru ca nu va avea tinuta de drum pe sosea ca un Seria 5 si nici nu va trece prin vaduri precum un Range Rover. Cam asa este masina asta in opinia mea. Insa, asa cum am zis, tehnic este impecabila. Tipic BMW pana la urma. Clar nu poti regreta o asemenea achizitie. dar totusi, de ce ai face-o? Probabil pentru impresie si prestanta.

  • antonny, luni, 30.07.2012 22:18

    Nu va placut "" Capacităţi off-road limitate".........unde ati testa voi masina ????masinuta asta nu avzut drumuri forestiere in veci ......lasati-va de teste .....ori veniti cu filmari alfel nu mai sunteti credbili deloc ........

  • unckle, luni, 30.07.2012 22:59

    @Automarket - Poate incepem sa punem urechea la treaba si sa ascultam cele din ce in ce mai multe pareri despre "comentarii" si autorii lor ... nu sunt nici singurul, nu sunt nici primul care va sugereaza sa mai puneti restrictii ... deja este penibil sa ai la orice stire de pe site un retard care spune ca toyota lui este mai tare. Sincer acum, o fi trafic pe site si alte alea, dar penibilul o sa fie daunator pe termen lung, parerea mea evident.

  • Sharks, marţi, 31.07.2012 06:27

    @Automarket: Dezamagitor, clar ca va compromiteti in fata vizitatorilor site-ului vostru. Siguranta - 5 stele pline, dar modelul nu a fost testat niciodata... cum ati reusit oare sa fiti asa de categorici? Este o diferenta enorma intre testare si evaluare, iar voi asta ati facut: EVALUARE!

  • unckle, marţi, 31.07.2012 08:49

    @Sharks - daca masinile BMW din ultimii cinci ani (sau poate mai mult) au luat toate cate 5 stele la siguranta este relativ usor de evaluat faptul ca si aceasta masina ar lua 5 daca ar fi testata. Gramada de sisteme active si pasive de siguranta aproape garanteaza rezultatul de 5 stele.

  • Paul, marţi, 31.07.2012 09:50

    @LauCatalin & Unkle De acord cu voi. Diversitatea opiniilor este binevenita, insa incet s-a ajuns la altceva. In loc de argumente avem generalizari si catalogari in functie de masina detinuta. Ceea ce e penibil. Succesul X6 nu-l poate pune nimeni la indoiala, vanzarile spun tot. De aceea si ceilalti constructori premium au planuri pentru modele in acest pseudo-segment. Mie personal imi place. Cred ca e un compromis bun intre dinamica si asigurarea unui anumit grad de confort si siguranta pe drumurile patriei. Sigut ca nu poti sa mergi cu X6 pe terene accidentat insa nici nu iti rupi pragurile si scutul pe drumurile de munte de la noi sau iarna.

  • unckle, marţi, 31.07.2012 10:48

    interesant ... masinile BMW chiar au luat cele 5 stele in ultimii ani ... ultima evaluare de 4 stele la EuroNcap este a lui X3 din 2008. Cu toate astea "cititorii", cu drept de vot, baga voturi negative cu gramada pe comentariul de mai sus. Foarte interesant sistemul asta "democratic" de exprimare a unei opinii - nu imi place ce scrii iad'acile o manuta rosie!! --- dar ce draq facem cand apar copii de 12 ani care apasa pe manutele alea, si o afirmatie, (parerea mea) perfect valida, apare ca "publicul nu este de acord si astfel este ascunsa automat pentru a nu deranja si alti cititori" ?? Ce facem cand cineva spune "imi place hyundai i30" si 30 de fani renault baga manute rosii? Ce facem cu "democratia" cand ea este mai mult daunatoare? Ce facem cand comentarii cu o exprimare de bun simt sunt anulate de voturi negative iar mizerii de genul "esti prost ba cu japita ta nemteasca" sunt aplaudate? (bine.. nea' Mafia deja a plictisit pe toata lumea si nu ii mai da nimeni dreptate cand scoate cate o japita nemteasca din tastatura ... dar intelegeti ce spun) Poate baietii de la AM, si sefii lor de la iMedia vor gasi de cuviinta sa isi puna intrebarea "nu cumva dam dreptul la vot unor copii de 8ani care habar n'au pe ce lume traiesc?".

  • Andrei_VVB, marţi, 31.07.2012 14:23

    @unckle votul negativ la comentul tau este de la mine din 2 motive: 1. nu are nicio legatura cu articolul de mai sus deci total inutil si 2. esti penibil sa scrii ceva ca sa-ti fie apreciat comentariul pe internet ca sa nu mai zic ca e si mai penibil sa-ti pese de cati apreciaza sau nu ceea ce zici tu. De fapt si mai penibil e sa te smiorcai ca nu ai primit 'manute' verzi la ce ai scris pe-aici.

  • Sharks, marţi, 31.07.2012 14:39

    @unckle Stii bancul ala cu vulpea care vroia sa faca si ea ceva similar corbului, care zbura invers si a fost surprinsa de urs? Epilogul e valabil si aici: "democratia e aici sus, acolo jos e **** pe pamant" ... Asta ca sa-ti raspund la intrebarile tale existentiale. Nu, nu despre asta e vorba, bineinteles. E vorba despre principii. Daca vrem sa facem un lucru BINE, trebuie sa respectam niste principii. Fie ca ne place, fie ca nu. Eventuala asemanare dintre X6 si X5 nu poate sa tina loc unui test real, cu toate ca nici acela nu substituie urmarile unui accident real. Daca nu a avut loc nici o testare, principiul este ca NU SE ACORDA PUNCTAJ. Simplu. Nu dezavantaja, dar nici nu avantaja. Cum ti se pare?

  • unckle, marţi, 31.07.2012 15:31

    impartialitatea este un motto in viata pentru mine :) (serios vorbind, nu prea imi place sa ma arunc in afirmatii clar subiective decat in situatii ce tin de estetica si chestii similare). Poti sa spui ca golf care are 5stele pt versiunea standard (modelul 2008) nu poate sa arunce "o umbra" asupra versiunii cabrio a aceleiasi generatii? Asta avand in vedere ca modelul cabrio are modificari semnificative ale sasiului pentru a corespunde legislatiei si a obtine o rigiditate similara cu a versiunii standard. Ulterior, la modelul curent, a fost testata si versiunea cabrio - evident 5 stele, ca si fratele sau cu toata tabla la purtator. Similar cred ca poate sa fie facuta afirmatia ca X6 va avea un comportament asemanator cu fratiorul X5 si verii un pic mai indepartati. Mutand discutia pe modul cum se evalueaza "stelele" testului AutoMarket obtinem doua "voci" - una impartiala care spune exact ca tine - nu a fost testat deci nu stim si gata, ZERO stele; si una un pic mai permisiva, poate la fel de impartiala, care sa spuna ceea ce au scris baietii in articol. "Principial" imi sta in gat sa fac o afirmatie indubitabila si sa se gaseasca unii care sa nu fie de acord doar pentru ca nu le place fata mea (sau "fontul" in cazul de fata). Motiv pentru care am scris cele de mai sus :) La fel de impartiala este, cred, si afirmatia ca intr-un x6 vei avea aceiasi soarta cu dl. Huidu .. o sa-i ranesti glezna sotiei in timp ce in masina "adversa" se moare. Motivul este destul de clar - un vapor de 2tone gaseste greu un "concurent" pe masura sa. Suna destul de nasol daca te gandesti ca in respectivul eveniment au murit trei oameni, dar daca nu era implicata o "vedeta" nu afla nimeni de ei - iar EI nu sunt doar trei, sunt sute de oameni care mor anual pe drumurile din roamania si dintre ei multi mor din cauza ca unii au vapoare iar altii masini "normale". Din pacate pentru romania normal este Loganul, care conform spuselor sefului de la Renault, nea de beof, NU AU NEVOIE DE SIGURANTA ... sa vezi acum cata ura o sa curga in texte din partea posesorilor de logan... si sa vezi impartialitate si principii ;)

  • gelu, marţi, 31.07.2012 16:45

    @unckle de beof NU a spus ca NU AU NEVOIE DE SIGURANTA".....asta spui tu incercand sa dai o alta conotatie declaratiei. impartialitatea presupune si corectitudine. Daca nu dai dovada de corectitudine nu te pot banui ca ai fi si impartial. PS. nu sunt detinator de logan

  • luca, marţi, 31.07.2012 17:47

    dacia duster ii mult peste...atat ca si tehnologie cat si ca design...aceasta tabla care porneste de la 65 de mii de euro...te lasa in drum, merge greoi, masina excelenta de carat gunoiul sau de ce nu pepene verde sau cartofi.Dusterul...ehe e masina frate, arata bine si mai ales in varianta full. Cu 290 de euro in plus, poti avea bordul nou facut pentru rusia...bmw egal dezamagire. Bmw a facut masini pana in anul de gratie 1988 si atat. Atunci s-a inchis totul...tot ce s-a facut dupa...e mult sub Dacia..parerea mea

  • Sharks, marţi, 31.07.2012 18:33

    @unkle Get to the point. Nu divagam! Lasa Loganul, Dacia si evenimentele rutiere. Sa revenim la stele si modul de acordare a lor Deci esti de acord cu mine, dar nu prea... tu ai merge pe deductii. Bune si alea, dar pana la un punct. Ma bucur totusi ca nu respingi brutal ideea mea. PS1: Propun Automarket ca "manutele" sa nu poata fi acordate decat de utilizatorii inregistrati. PS2: Tinicheaua de 2 tone cu Huidu, a fost ML, care se fabrica in USA. La Dodge Ram acasa, adica. PS3: Nu exista impartialitate sau obiectivitate la oameni, este un aspect dovedit stiintific. SUNTEM subiectivi, prin definitie, ca altfel am fi computere. Deci Automarket cam aici are o scuza, in gradul de afinitate fata de marca sau modelul testat.

  • LauCalin, marţi, 31.07.2012 20:00

    Eu nu am inteles niciodata de ce unii sunt afectati ca primesc voturi pozitive sau negative. Domnilor, ne spunem o parere. Fiind democratie asa cum ziceti voi, asta inseamna ca unii sa fie de acord cu tine si altii (multi) sa nu fie. Personal nu am cerut niciodata sa fie cineva de acord cu ce zic eu pe aici. Imi spun o parere, in opinia mea sustinuta de niste argumente... zic eu pertinente (repet, zic eu). Asa cum am mai spus, nu sunt fan BMW. Insa nu pot sa nu remarc faptul ca tehnologic sunt undeva sus si unii inca ravnesc la ce au ei.

  • @LauCalin, marţi, 31.07.2012 20:12

    Daca erau sus cu tehnologia nu mai apelau la japonezii,sa le ofere acces la sisteme hybrid Toyota.

  • dan_grc, marţi, 31.07.2012 20:32

    Daca nu erau sus nu erau numarul 1 premium domnul fara nume, chestia cu hibridele e pt imagine, cat despre toyota multumeste persoanelor apropiate de varsta pensionarii ca la ce gama de modele au era exclus sa fie numarul 1 mondial. Ai vazut acel model aruncat din avion? Ala este unul din multele modele care se vand f bine in Japonia si Asia, asta in cazul in care nu intelegi ce spun, iti explic mai bine..cu astfel de modele sunt ei in fata si cu interioare de anii 2000 pe noul Auris cu bordul iluminat cu verde, ori cine sa cumpere asa ceva decat o mare masa de oameni fara personalitate, niste roboti.

  • Sharks, marţi, 31.07.2012 21:06

    Dane, Esti agresiv nefondat. Marci premium sunt multe, unele sunt exclusiviste, altele populare. BMW este, ce e drept, no.1 mondial la clasa premium, DAR multumita Chinei. Bogatasilor chinezi le curg balele dupa o europeana de lux iar BMW ii satisface. Ca si pe romanii fara casa, servici si inglodati in datorii, dar care detin un bemvache second "rulat in germanica" cu kilometrii putini, arata ca nou, desi e din 2000... Mi se pare mie sau si tu ai asa ceva? Avatarul tau seamana cu un ursulet:)

  • LauCalin, marţi, 31.07.2012 21:06

    @@LauCalin Faptul ca existe aliante se datoreaza mai multor motive. cel mai important pentru faptul ca proiectarea si accesul la tehnologii sunt mai ieftine decat daca le-ai dezvolta pe cont propriu (si bogatii fac economii). Pentru ca, asa cum am spus si in alta parte, ca sa construiesti o masina foarte buna e nevoie in primul rand de ingineri foarte buni (pe care ambii ii au) si bani (pe care din nou ambii ii au). Dar de pe principiul "nu te lega la cap fara sa te doara" nu isi are rostul sa investeti zeci de milioane de euro in dezvoltarea unor hibride cand poti sa investeti jumi-juma cu Toyota si sa folositi tehnologiile unul de la celalalt. Reteta asta se aplica de mult timp si s-a dovedit a fi una foarte profitabila (exemplu simplu, alianta de peste 15 ani dintre PSA si Fiat pentru utilitate, sau alinata dintre GM si Opel tot pe segmentul asta, la fel cum procedeaza acum si Renault cu Mercedes).

  • dan_grc, marţi, 31.07.2012 21:17

    @Sharks Nu e ursulet, dar daca stii tu ca s-au fabricat pana in 2000...., si kilometri nu sunt chiar putini, iar ca aratat ca nou este f bine, ca daca arata ca vechi era o "rabla" , cat despre datorii si celelalte, vorbesti in sabloane ca multi...despre China, daca nu ar mai vinde nimeni nimic acolo tot sus va ramane Bmw, macar pe podium, ai uitat de SUA, in afara de Europa, iar Toyota cumva e straina de China? Iar tu vrei sa fii destul de des mai catolic decat Papa ,uitandu-ma la comentariile legate de siguranta de 5 stele la X6

  • Sharks, miercuri, 01.08.2012 00:20

    Dane, eu ti-am dat prima "manuta verde" pentru ca esti sincer si asta e o calitate. Nu am nimic cu BMW, dimpotriva chiar, dar mie personal X6 nu-mi place. Am ce am cu baietii de la Automarket, care sunt inconsecventi. Atat. PS: China a scos multe marci din mazga... BMW a avut, din totalul cresterii pe anul trecut, peste 33% datorita Chinei. Si ghice ce: Audi datoreaza in acelasi mod peste 37% tot chinezilor!

  • LauCalin, miercuri, 01.08.2012 00:49

    Corect, Sharks! Unde mai pui ca unii au versiuni de caroserie speciale pentru China si care se vand doar acolo, gen Audi A4l sau Volvo S80L, ambele cu ampatament marit.

  • unckle, miercuri, 01.08.2012 01:31

    @sharks - tinicheaua lui Huidu este similara cu X5 si X6 atat la greutate cat si la comportamentul in accident... va strivi o masina mica fara probleme, chiar si una cu 5stele dar o tona mai usoara va suferi aceiasi soarta cu loganul ala. @LauCalin - nu stransul de manute verzi/rosii este "pasional" (a se vedea cate sute de voturi negative am pe la niste stiri despre duster si lodgy :P), problema este ca vii si spui "imi place ceva" si cei carora nu le place te taxeaza urgent si .. nu contezi, la fel ca intr-o democratie. In democratie s-a demonstrat practic faptul ca multimea nu are "dreptate" cand voteaza, chiar este departe rau de adevar atunci cand voteaza ... dar o dam in politica si nu este aici locul. In ultima vreme alianta BMW-Toyota a luat fata aliantei MB-Renault (surprinzator as spune avand in vedere ca la primii sunt doar cuvinte iar la cei din urma colaborarea s-a materializat deja). Marea problema este faptul ca unii nu inteleg ce ar trebui inteles din aceste aliante (aici LauCalin a dat o explicatie foarte buna, si ar trebui sa bage multi la cap ce scrie el) ci inteleg ce le "convine" pentru a-si exprima frustrari si furii acumulate in cinestie ce fel.

  • dan_grc, miercuri, 01.08.2012 01:36

    Toata lumea vinde f bine in China, inclusiv japonezii, este o piata imensa, cine s-a miscat repede si-a construit si fabrici acolo au o felie importanta, iar dupa China vine SUA, cine s-a bazat doar pe Europa are mari probleme si se vede acum, cu toate ca marcile premium, in special cele 3 nemtesti nu stau f rau nici in Europa, fata de marcile de volum care au scaderi importante. Si Sharks, nici mie nu-mi place X6:)

  • Samba, miercuri, 01.08.2012 12:41

    Nu mai este BMW-ul ce era odata.Vin multe la service pentru reparatii mecanice,unele avand aproape o suta si ceva de mii de km.Fiabilitatea acestor motoare BMW este limpezita de mult in ochii mecanicilor .Pacat ca sunt modele frumoase,bine in afara de ( x6,5GT,si noul seria 1) in rest toate sunt reusite cat de cat.BMW seria 7 nu prea e reusit,adica e un hybrid.Vrea sa para si limuzina de lux dar si masina sport,e urata mai ales botul din fata.Interioarele ar mai trebui putin upgradate,pt ca seamana mai toate intre ele la fel (seria 5 ,5gt,seria7,x5,x6 au acelasi bord) si noile modele ( seria 1,seria3 si seria 6 la fel,acelasi bord aceeasi plansa ) si nici AUdi nu face exceptie ,la fel unele modele din gama seamana intre ele.Mercedes este singurul care sta mai bine exceptand ( noul ML si noul GL,si s class si cl) care au brdul leit.

  • Paul, miercuri, 01.08.2012 14:01

    @Samba :) Critici BMW dupa care ii iei la rand si pe Audi si Merc. Asadar, sunt toti in aceeasi oala. Ceea ce nu e departe de adevar. Pana la urma, e o chestiune de gusturi. In rest, consider ca tripleta germana este foarte apropiata in materie de calitate, performante si preturi.

  • Samba, miercuri, 01.08.2012 14:11

    @Paule,de acord cu tine.Nu am zis ca nu sta bine in materie de calitate si performane ( preturile nu are rost sa vorbim ca sunt umflate cu pompa),dar aceste marci au niste modele care seamana leit,exact ca bordurile de la Dacia.Iar fiabilitatea sa cam limpezit la acesti 3 muschetari,sunt toti dupa profit,de fapt toti europenii,(italieni,francezi,nemtii) sunt dupa profit.Toti europenii ofera o anumita garantie la motoarele lor ,iar dupa ce ai iesit din acea garantie incepe sa ia amploare diverse probleme mecanice si tehnice.Fiabilitatea marcilor europene este nivelata,poate prin comparatie cu modele vechi ,insa nici macar acolo nu mai suporta termen de comparatie,iar masinile nu mai sunt facute sa se uzeze ci sa se perimeze .Mai nou toti producatorii europeni,nu mai produc masini care sa tina o viata,ci fac masini care sa tina cat tine garantia si sa te aduca cat mai repede la srvice ,practic dupa urma inerventiilor din service le cresc si profiturile.

  • dan_grc, miercuri, 01.08.2012 14:41

    Eu am mai spus asta, europenii au un tip de afacere, adica dupa profit, iar japonezii au alt tip de afacere, de tip filantropica, profitul este pe locul 2, stapanul lor este doar clientul:)). Nu exista dragilor doar avantaje, tot timpul este si reversul medaliei, in schimbul unei fiabilitati mai bune, care se vede dupa 200 de mii de km, caz in care majoritatea posesorilor care fac parte din clasa mijlocie si le SCHIMBA, japonezii ofera motoare clasice depasite, anemice, materiale slabe, suspensii proaste( exista si exceptii) si pana sa ajungi sa vezi acea fiabilitate ai parte de aceste "avantaje", o mai tii maxim 100 de mii si o schimbi, deci inainte sa-i tot dam cu fiabilitatea in sus si-n jos, sa ne gandim la mentalitatea colectiva si la consumism, la occidentalul care vrea tot timpul masini noi, acum exsita o scadere la marcile de volum, dar global numarul masinilor vadute oricum creste, datorita Asiei, Orientului, Americii de Sud si inca a Americii. Iar ca sa inchei, daca preturile europenelor sunt umflate cu pompa, pai la o asiatica in 2012 cu interior demn de anii 2000 si tehnica si suspensie tot cam la fel, cum e? Chiar daca e cu cateva mii sub europene, supraevaluarea este proportionala, totul este calculat, nu face nimeni pomeni cum credeti unii, iar daca Bmw, Audi si Mercedes au modele care seamana leit, pai Lexus are modele care sunt super leite dupa cele care sunt ele leite de la mama lor, dar daca s-a ajuns ca unii sa confunde pe strada cele 3 marci inseamna ca sunt consumatori de marfa de calitate extra.

  • dan_grc, miercuri, 01.08.2012 15:20

    Eu cred c-ar trebui sa te uiti la clipurile sau declaratiile( nu stiu daca exista clipuri) in care cei de la Lexus recunosc inspiratia stilistica dupa Mercedes si ca pt ei asta a fost o forma de respect si parca tu nu erai fanul unei marci anume, te agiti prea tare pt unul care se da neutru, iar despre cei 3 nemti, daca o masca sau calandru de mercedes, audi sau bmw seamana intre ele, iar noul calandru de la lexus nu aduce a audi, repet, consumati marfa buna, exemple de forme aproape asemanatoare la asitici luate de la europeni sunt mult prea multe, nu ai ce face, tu vrei sa explici si ca un lup poate fi mancat de oaie dar inca n-a sosit momentul, ramai la fiabilitate si atat, si stii si tu ca nu face nimeni pomeni si avantajele si dezavantajele pe care le-am prezentat sunt reale, nu exista doar aspecte pozitive, poate doar un panou de bord iluminat cu verde ca la dacia 1310, ca tot ai amintit de ea, diferenta e ca va fi folosit la un model nou de toyota, deci un "avantaj' si-un respect imens pt client in asteptarea fiabilitatii.

  • dan_grc, miercuri, 01.08.2012 15:50

    Te intereseaza ca masina sa arate bine? Parca te interesa fiabilitatea...iar la aratat bine asiaticii sunt pe ultimul loc, exceptand Mazda si alte cateva modele de la ceilalti, iar daca nu te intereseaza declaratiile oficiale si te intereseaza doar ce spui tu, chiar despre ce mai vorbim? Iar cei 3 muschetari sunt in lupta cu ei, ce idei fura nemtii omule de la japonezi? Hibrizii? Nemtii fara hibride ar sta aproape la fel de bine, japonezii fara ele, toyota mai ales, ar fi morti, iar eu vorbeam in general ca sunt prea multe exemple de inspiratii stilistice mai mult decat evidente si daca negi asa ceva esti penibil si nu ma deranjeza culoarea verde, si nici interioare de 2000 in anul 2012, pt ca niciodata nu voi avea asa ceva, inca nu ma gandesc la pensie.

  • dan_grc, miercuri, 01.08.2012 16:24

    E vorba doar de costuri, spune-mi te rog cate modele hibrid vinde Bmw? din totalul de 1.3 milioane unitati aproximativ, mai mult de cateva zeci de mii pe an maxim nu vand, cat vinde toyota? sa facem o scadere sa vedem care se va duce in nas. Colaborarea este pt reducerea de costuri si pt imagine, asa cum japonezii vor lua motoare diesel pt Europa, nu se bazeaza f mult pe asta, chiar daca in urmatorii ani se vor vinde mai multe hibride, grosul tot cu masini clasice il va face bmw, iar viitorul nu este al hibridelor oricum, e doar de tranzitie, mai degraba full electrice unde toyota inca nu are nimic demn de luat in seama, cat despre cele clasice, daca prin Japonia sunt ca modelul aruncat cu parasuta..."superbe" modele, chiar nu este o coincidenta ca aceasta tara are cea mai mare rata de imbatranire a populatiei dintre tarile dezvoltate.

  • Samba, miercuri, 01.08.2012 16:28

    Te felicit!Treaba ta daca nu vei avea niciodata,nu trebuie sa imi spui mie ci in sinea ta..Eu am zis ''stop'',ca nu o sa ne intelegem,dar daca tu vrei asa nu-i nicio problema ca eu sunt dispus sa continui,ca doar sunt liber astazi stai linistit.Am spus ca noul LS arata foarte bine,si merita laudat ca doar este o marca premium.Tu ai inteles ca deobicei ''altceva''.Cumva te-ai matolit aseara?Nu de alta dar vad ca nu intelegi.Fiabilitatea,ma intereseaza ,dar nu mai este nevoi sa vorbim ca eu m-am lamurit demult ce marci sunt fiabile si care nu.Pe mine ma lasa fara cuvinte ineriorul si designul exterior bine desenat al noului LS.Dragule,daca nemtii ( mai ales BMW),ar fi reusit la vanzari si fara hybride,nu mai faceau alianta in specia cu Toyota ( parintele patern).Iar ca tot scoti vorba iar de japonezii,stai linistit,ca strainii nu sunt ca unii dintre romani ''candrii'.Toyota s-ar fi vandut si fara hybride datorita increderii care o au anumite tari ,si nu numai pt Toyota ci pentru toate japonezele.Asa ca eu zic sa ne oprim aici,ca nu iti va iesi zarul cu mine.

  • Paul, miercuri, 01.08.2012 22:05

    @Samba Eu apreciez foarte mult toate cele 3 marci germane si cred ca sunt departe de concurenta in toate aspectele, atat ca si calitate a fabricarii cat si ca performante si tehnologie. O dovada in plus este faptul ca toti ceilalti urmaresc sa-i detroneze. Dar iti respect parerea. Sunt insa de acord cu @dan_grc

  • LauCalin, miercuri, 01.08.2012 22:21

    "nu stransul de manute verzi/rosii este "pasional" (a se vedea cate sute de voturi negative am pe la niste stiri despre duster si lodgy :P" @Unckle, Alea de la Renault si Dacia nu se pun pentru ca iti inveselesc diminetile inversunarile unora care stiu ei 100% ceva, dar ei nu au nicio legatura cu Renault. Sunt doar simpli fani. :)))) Si eu am vazut ca iau foarte multe negative acolo, dar nu are rost sa ma mir. Doar acolo "mi se inchide gura ca mai am mult laptic de baut", iar indivizii au "fumat multi ca mine". Zau daca nu incep ziua mai bine cand aud asta si vad pliiiin de negative la mine. ;))

  • Samba, miercuri, 01.08.2012 22:26

    @Paul.Si eu! Iti respect ideea ,deoarece la urma urmei toti suntem diferiti, avem gusturi diferite. Suntem barbati, si la urma urmei cum nu ….. aceeasi nevasta, nu conducem nici aceleasi masini, fiecare se orienteaza spre marca preferata. Iar eu vad acest site din alt unghi. Trebuie sa fie o mica comunitate de pasionati auto, in care sa schimbam idei, nu sa ne ironizam si sa ne dam mai destepti decat cel ce a postat inaintea noastra.