BMW X5

3.0 xDrive40d auto

Interior

5.0

Interiorul lui X5 poate fi rezumat uşor: simplu, ergonomic, premium. Acelaşi respect când păşeşti pragul cu inserţie de aluminiu, acelaşi iz de piele fină, acelaşi lemn nobil atent finisat, aceeaşi obsesie pentru perfecţiune.

Lemnul apare acolo unde trebuie, pentru a înnobila alături de pielea fină un habitaclu care a rămas la fel de conservator, dar din ce în ce mai tehnologizat. Liniile simple, ergonomia exemplară şi funcţiile intuitive sunt elemente care caracterizează tot ceea ce găseşti în interiorul unui X5.

În cazul versiunii testate de noi trebuie să apreciem elementele oferite de pachetul M, care îşi răsfaţă clienţii cu un volan special, etichetat cu simbolul performanţei bavareze, asemeni pragurilor şi suportului pentru picior. Dacă vreţi să aprofundaţi călătoriile, scaunele sport speciale vor fi un aliat de nădejde împotriva durerilor de spate şi a oboselii. Eşti atât de relaxat, mai relaxat chiar şi decât în fotoliul de acasă. Peisajul M este completat de o serie de inserţii din aluminiu şi de capitonajul plafonului.

Nu are rost să mai vorbim de spaţiu. Este din belşug chiar şi pentru cinci pasageri, care pot veni cu orice bagaj, fără teama că nu vor încăpea în spate. Interesantă deschiderea portbagajului, care va facilita accesul, dar şi închiderea electrică a acestuia.

  • danutz9393, marţi, 05.06.2012 18:13

    O masina completa, insa la noi in tara ,din pacate, oamenii care o conduc ii strica reputatia .... In rest Bravo BMW! PS: varianta M50d are motor diesel de 3.0 litri diesel cu 3 turbine, nu 5.0 litri

  • Adi, marţi, 05.06.2012 18:26
    Masina a atins perfectiunea in clasa SUV. ...

    Nu inteleg de ce Porsche Cayenne nu a fost amintit si el ... are cel mai frumos si bun interior din clasa (peste X5). In schimb pe afata e cam banal...X5 pe afara e cel mai frumos si armonios si evident sub capota peste toti concurentii. Pachetul M, costa nejustificat de mult. 6533 de euro pt. ce ? E mai ok cu pachet M dar nu la pretul asta....cu 6500 cumperi pe langa noul X5 un 320d mai vechi. Per total masina face banii fiind un SUV premium cu traditie. Asta inseamna perfectionare in timp. Sa vedem la anu noul X5 (ma tem ca o sa il strice pe afara cu noile linii de design). Un lucru e cret. Interiorul o sa arate mai bine ca cel actual. Nu ca ar avea mare nevoie dar e sub Cayenne si asta e pacat la cum arata pe afara.

  • Sharks, marţi, 05.06.2012 18:43
    Oda (în care se exprimă elogiul, entuziasmul sau admirația față de)

    Cam asa poate fi caracterizat textul testului vostru. Sa nu vi se faca greata de la atata dulcegarie! Masina e OK, nu mai ramane decat sa visam la asa ceva. Si-acum, manutele rosii sus! PS: Citat: "Impresionant pentru profanul din dreapta va fi însă cuplul motor de 600 de Nm, gata să îţi arunce capul în tetiere încă de la 1500 Nm." Probabil ca e vorba de 1500 rpm, nu?

  • Chinezu_producatorul_de_bmw, marţi, 05.06.2012 20:05
    Chinezarie

    Made in china

  • Samba, marţi, 05.06.2012 20:08
    Text

    HMM,interesanta,da tot mai mult imi place Lexus Rx450h,si consuma si mai putin,si va fi si de partea mediului inconjurator.

  • chuck norris, marţi, 05.06.2012 20:23
    bmw x5

    bmw a facut mereu masini foarte bune si x5 facelift e chiar reusit

  • dan_grc, marţi, 05.06.2012 20:32

    @Adi Da, pachetul M este prea scump, dar nu sunt doar barele, este si garda la sol mai mica si suspensia mai rigida, dar eu nu prea inteleg dc ai vrea asta pe un X5, garda la sol se apropie de un seria 5, deci se cam duce din avantajul urcarii bordurilor, asadar fara pachetul M si fara soft-close scade pretul cu peste 7000 de euro. In rest, nu ai ce sa reprosezi la aceasta masina, mai ales daca esti adeptul SUV-urilor sportive, eu nu sunt, prefer o berlina oricand, dar chiar arata bine si nu pare mare chiar daca este.

  • Adi, marţi, 05.06.2012 21:15
    Te inteleg...seria 5 este ca un 7 (ma refer la modelul nou). X5 nu are

    tinuta de drum a unui 5 sau 7. In schimb ofera acel ceva care se numeste siguranta (senzatia ca esti protejat de o bucata imensa de metal foarte rafinata care pare o berlina mai inalta). Pt. mine X5 este singurul BMW pe care as da banii. Dar nu ami mult de 77-80 de mii de euro. Ar mai fi o varianta sa o cumperi second peste 4-5 ani cu 30 de mii bine intretinuta. E totusi un BMW....merge pana la 500 de mii de km fara probleme.

  • jan, marţi, 05.06.2012 22:00

    Cel mai complet SUV, este si cel mai frumos dupa parerea mea. Masina asta se conduce la fel de bine ca o berlina. Ramane referinta segmentului, sper ca odata cu noul X5 prin 2013 sau 2014 sa nu il strice.

  • Xen, marţi, 05.06.2012 23:20

    Un sport utility vehicle, prescurtat SUV, este un autoturism ce îmbină spațiul util al unui break cu capacități pentru teren accidentat. .........dar nu vad nimic despre cum se comporta in teren accidentat....nici macar pe un amarat de drum neasfaltat. Totusi este un SUV si ne-ar interesa si altceva in afara de comportamentul lui in oras si de pe autostrazi. Masina este grozava, dar testul este asemanator (ca sa nu zic identic) cu al unui sedan; nu-i arata deloc latura ei off-road.......sau nu trebuie???/:)

  • dan_grc, miercuri, 06.06.2012 00:06

    @Xen Mare parte dintre SUV-uri oricum merg doar pe sosea, deci dc s-o faca mai buna in off-road, pt ca e evident, mai ales asa joasa cu jantele de 20 inch, ca in teren accidentat mai serios ca e la fel ca un break 4x4

  • Xen, miercuri, 06.06.2012 00:28

    dar totusi este un suv teoretic.....practic, incet....incet paraseste aceasta sfera. mai ales ca si autorul articolului a precizat "Rigiditatea suspensiei în oraş".....at intrebarea mea e: pe un drum pietruit ne topaie rinichii in el ca intr-un tractor?

  • dan_grc, miercuri, 06.06.2012 00:41

    Pe un drum pietruit cu anvelope cu talonul mai mare fara pachetul M este rezonabil cred, nu am mers cu X5, dar facand comparatia cu seria 5 vechi, cred ca se apropie. Mai ramane atuul spatiului, oricum sunt putine SUV-uri care chiar sunt capabile in teren accidentat, nimic nu se compara cu-n tot teren adevarat

  • Coradrian, miercuri, 06.06.2012 00:41
    @Xen @dan_grc

    BMW X5 este mai mult SAV (Sports Activity Vehicle). Q7, ML, Cayenne etc sunt SUV-uri. UN SAV este facut pt sosea. Nu are sens sa il duci in offroad mai ales daca nu are suspensie reglabila. Un drum forestier si montan sunt suficiente zic eu pt. el. Cine vrea offtoad sa isi cumpere G class.

  • dan_grc, miercuri, 06.06.2012 01:14

    Cayenne este SUV si X5 este SAV? Adica Cayenne-ul este mai practic si mai capabil in off-road decat X5 iar pe sosea putintel mai slab? As zice ca sunt ambele SAV, cu plusul pt Cayenne in comportamentul pe sosea si la performante

  • Coradrian, miercuri, 06.06.2012 01:59
    @dan_grc Iti respect parerea numai ca te contrazic pt. ca am mers

    cu ele si stiu exact cum merg si ce pot masinile. Am un prieten care are un X5 din 2008 luat de nou si ultimul model de Cayenne cumparat in leasing in 2012. Cayenne este net superior X5-ului pe teren accidentat iar de confort nu mai spun....cu mult peste X5. Am multe cunostinte care au X5 printre care si cel cu 306 cp si pot spune ca este peste Cayenne pe sosea la sprint si stabilitate. Fiecare are ceva al ei. Cayenne in offroad, confort si interior luxos, X5 ca performante si agilitate. Nu se pot compara chiar de la egal la egal. Iar cine are bani de una din ele, cu putin efort isi permite inca una la acelasi pret. Le poate lua pe amandoua daca nu se hotaraste la una din ele. Cunosc foarte bine clasa SUV/SAV. Am avut noroc sa merg cu fiecare si as putea face un clasament propriu asa cum mi s-au parut mie. Ma refer acum la ultimele modele. Touareg - un suv capabil in offroad, foarte bun ca pret dar nu se va ridica la nivel de Cayenne nici full option pt. ca ceva acolo e diferit in ciuda faptului ca sunt fabricate pe aceeasi platforma. Q7 strict pt. familisti. Confortabil, elegant si luxos daca e configurat cum trebuie. Un pacget S line nu strica. ML ramane masina celor trecuti de 50 de ani. Nu ma impresioneaza ca designe decat cu pachet AMG. Confortabil si perfomante excelente. In offroad la fel de bun ca si Touareg. Totusi sigla nu te lasa sa o bagi prin vagauni... De X5 si Cayenne am scris mai sus.... Ar mai fi si Range Rover dar din pacate are o varsta de cand a aparut iar asta se simte fata de noile suv-uri la partea tenica. Spatele e urat rau si interiorul inghesiut. Daca nu ar fi Range, sincer as prefera un Touareg mai bine dotat in locul lui.

  • unckle, miercuri, 06.06.2012 09:01

    as zice ca .. SAV .. SUV... draci motati debitati de un departament de marketing... orice alt nume posibil de dat unei masini cu 4x4 si o alura de camion. . . . sunt un mare bullshit daca ma intrebi pe mine. Cayene, X5, ML, Q7, Tauregul "autohton", toate sunt masini de strada - DE STRADA ! Faptul ca pot urca o bordura si din cand in cand mai te folosesti de 4x4 (daca stii sa faci asta ... sa mergem pe Dorobanti sa le intrbam pe "pitzi" daca stiu ce-i ala 4x4 ... probabil vor spune ca-i 16) nu face dintr-o masina de strada o masina de teren. Asa cum zice un domn mai sus - vrei sa mergi pe cinestie ce coclauri - iei un G, LandCruiser, Defender etc. @Articol - prea multa poezie si prea putine treburi pe care nu le gasim in pliante. Personal speram ca va tineti de "obiceiul" de a merge cu masinile inregistrand consumul in diferite conditii de drum - autostrada, extraurban si urban. Nu ca ar conta consumul . . . dar ajuta in a face o oarecare imagine cu privire la performantele tehnologice ale constructorilor - ajuta destul de mult sa vezi ca un 330d consuma mai putin decat un Latitude in conditii similare desi masinile nu sunt comparabile. Ajuta sa vezi ca un 1.3-1.5diesel consuma aiurea de mult pe autostrada. Sau poate asta-i doar parerea mea ... iar publicul vrea telenovele in cuvinte varsate pe un site auto ...

  • @Xen, miercuri, 06.06.2012 10:09

    Cauta pe net este plin de X5 in off road. Uite unul aici destul de bun : http://www.youtube.com/watch?v=Ov1s7ZbVRWg&feature=related . Oricum frate sper ca evoluam si noi si o sa avem drumuri bune, pe drumurile de tara pot sa merg si cu loganu. Cred ca 5% din detinatori suv il baga in off road.

  • Scian, miercuri, 06.06.2012 12:49
    Made in china

    Este un suv,frumos,produs in Germania.....aaaaa pardon>in China

  • Anonim, miercuri, 06.06.2012 12:51
    Masini produse in Cehia

    O ceharie de masina,masinile germane nu mai sunt cum erau odata,sunt construite cu piese de la cehi,la fel ca si skoda.

  • chuck norris, miercuri, 06.06.2012 13:01
    @anonimu

    ba skoda s-a nemtificat prin prietenia cu vw nu bmw si vw s-au cehit

  • ScorpyonVAG, miercuri, 06.06.2012 15:41
    Q7 ?

    @Bogdan Mirica Un Q7 4.2TDI, 6.0TDI si TOUAREG V8 TDI pe cand ?

  • Xen, miercuri, 06.06.2012 21:43

    dilema mea e alta, nici de cum daca X5 e util si in afara asfaltului sau nu....problema este ca acest X5 este denumit SUV (de 5 ori sau cel putin atat am vazut eu in articolul de mai sus) si are parte de un test drive identic cu al unui sedan. d ce? de ce alte SUV-uri mai "amarate" sunt testate ca la carte sau uneori chiar peste clasa lor? nu vreau sa dau exemple pt ca o sa-mi sara multa lume in cap, dar nu mi se pare prea cinstita notarea; iar cat despre COOLNESS EFFECT: VEDETA.....arata aproximativ la fel ca cel din 1999 fara a avea o evolutie estetica spectaculoasa precum o au alte marci sau modele

  • dan_grc, miercuri, 06.06.2012 22:33

    Xen Uita-te la celalalt test cu X5 fara pachet M si vei vedea c-a fost testat si pe zapada pe undeva pe la munte, pe asta nu aveau cum sa-l testeze off-road din cauza garzii la sol prea mici, nu inteleg ce e asa de greu de inteles ca este o versiune exclusiv pt strada in aceasta echipare, cine alege asa ceva nu merge prin hartoape cu el cu jante de 20 inch

  • S.P.Pi-stul, joi, 07.06.2012 15:30

    @Scian,nu mai vb prosti degeaba,barem chinezii fac lucruri mult mai bine decat nemtii,prin faptul ca toata tehnologia produsa in China nu mai reprezinta o problema in anul 2012, tehnologia de fabricatie din China fiind in mod cert cea mai perfectionata din lume la ora actuala.

  • Copie fidela, sâmbătă, 09.06.2012 21:45

    Levierul schimbatorului,noului bmw x5 este copiat dupa Kia k9,doarece este cv mai curbat fata de cel original produs de Bmw,dca nu credeti uitativa atent la x5-ul anterior si pe urma la x5-ul prezent,iar dupa aceea uitati-va la noul k9 si o sa vedeti diferenta.

  • Sua, sâmbătă, 09.06.2012 21:49

    @Copie fidela,>ai absoluta dreptate,nici eu care sunt fan al marcii nu ma asteptam sa fie copiat de pe k9,dar dupa ce m-am uitat foarte atent la imagini,exact cum ai precizat tu,mi-am dat seama ca este adevarat,levierul schimbatorului de la noul x5 este la mult mai curbat la fel ca la k9 fata de precedentul x5 din 2009.

  • Dinu, luni, 11.06.2012 11:59

    Pt cei doi de mai sus : v-ati uitat la presuri , nu cumva sunt la fel, poate le-au copiat =))))) ?

  • ZIcu, luni, 11.06.2012 18:46

    @ SUA @ Copie fidela : cei care au copiat au fost cei de la Kia.Ia luati si comparati Kia k9 cu seria 7 si o sa aveti o surpriza.

  • chuck norris, luni, 11.06.2012 21:47

    bai desteptilor kia k9 este facuta dupa seria 5 si e normal ca x5 sa aiba unele trasaturi ca doar sunt frati

  • Samba, joi, 14.06.2012 18:57

    Mai intai comparati,imaginile si apoi sa intrati sa vb prostii>este clar copiata,au dreptate cei de sus.

  • nume, vineri, 15.06.2012 20:51

    Ce test de ***. Cum se face ca motorul a primit 5 stele la capitolul consum la X5 si doar 4.5 la X6? La fel, cu ce a fost imbunatatita versiunea cu facelift de a primit cinci stele la interior comparativ cu doar cele patru jumatate primite de varianta facelift? Iar apoi, ce *** e atat de placut la sunetul de diesel?