Tehnologie
E greu să vorbeşti despre un model care oferă absolut tot ce îşi poţi dori. Nu ştii de unde să începi şi cu ce să termini. Climatizarea pe două zone, sistemul audio profesional cu 16 difuzoare şi zecile de senzori care monitorizează ba picăturile de ploaie, ba gradul de lumină, ba apropierea de un obstacol, sunt dotări pe care orice pasionat le intuieşte. Trebuie să vorbim însă şi de artificii tehnice cum sunt scaunele încălzite şi ventilate pe trei zone, care te vor răsfăţa indiferent de anotimp. Tot la capitolul scaune trebuie să amintim de reglarea lor electrică, pe zeci de direcţii, comandată de o sumedenie de butoane, mai multe decât cele ale telecomenzii de acasă. Nu lipseşte nici pilotul automat cu funcţie Stop&Go, ceea ce se traduce în senzori de proximitate faţă de vehiculul din faţă, senzori ce măsoara constant distanţa şi adaptează viteza. Un alt element de fineţe, care va scoate din buzunarul celor pretenţioşi 537 de euro, este sistemul Soft-Close al portierelor. Atunci când eşti prea neglijent cu închiderea uşilor, sistemul preia portiera şi o apropie discret. Şi pentru ca totul să fie învăluit într-o lumină caldă de vară sau într-una rece de iarnă, este bine să comandaţi şi o trapă panoramică din sticlă, chiar dacă preţul său este de 1428 de euro.
interesant.....voi ii dati 5 stele la consum in ciuda faptului ca urban consuma 13 chiar 14 litrii??pai e diesel cei drept turbo