Tinuta de drum
Şi fiindcă tot am adus vorba despre xDrive trebuie să vorbim şi despre ţinuta de drum a SUV-ului bavarez. Cei 306 cai putere galopează într-un ritm corect şi nu pun în pericol viaţa celor din interior pentru că sunt ţinuţi în frâu de o tracţiune integrală, care repartizează eficient şi corect resursele cuplului în fiecare moment. Senzorii care monitorizează aderenţa fiecărei roţi dovedesc o eficienţă de invidiat, orice pierdere a contactului ferm cu suprafaţa de rulare fiind corectată prin redistribuirea cuplului. Garda la sol şi ungiurile de atac şi degajare fac din X5 un SUV destinat mai mult asfaltului. Chiar şi aşa, bavarezul nu dă înapoi când vine vorba despre drumuri forestiere, şanţuri nu foarte adânci şi chiar cursuri de apă cu o adâncime de până la 50 de centimeri. Echipat cu un set de cauciucuri speciale, X5, cu al său xDrive, poate oferi celui de la volan experienţe off-road plăcute, câtă vreme limitele maşinii nu sunt împinse prea departe. Nu trebuie să uitaţi că bavarezul se simte cel mai bine pe asfalt, acolo unde dă senzaţia de siguranţă chiar şi când rulaţi cu mult peste limita legală. Unele viraje mai strânse vă vor aminti însă că vă aflaţi într-o maşină ceva mai înaltă, care trădează uneori ruliul.
interesant.....voi ii dati 5 stele la consum in ciuda faptului ca urban consuma 13 chiar 14 litrii??pai e diesel cei drept turbo