Calitate / Pret
Pentru a putea respira un aer premium şi pentru a simţi din plin calitatea bavareză, românul trebuie să bage adânc mâna în buzunar. X5 nu este tocmai cea mai ieftină alternativă din segment, dar se poate dovedi fix opţiunea echilibrată pe care unii o caută. Preţul său de pornire este estimat la 58.776 de euro, valabil pentru versiunea entry-level xDrive30d. pentru cei 306 cai putere oferiţi de versiunea xDrive40d, testată şi de noi, clientul român are nevoie de cel puţin 62.992 de euro. La această sumă se pot adăuga multe opţionale, înşirate pe mai bine de patru pagini. În cazul versiunii testate de noi, la preţul de listă s-au adăugat o mulţime de elemente care au maximizat confortul, dar au urcat preţul final la o valoare de 91.774 de euro cu TVA. Cel mai ieftin Audi Q7 pleacă de la 56.410 euro, dar beneficiază de numai 204 cai putere. O versiune de 240 de cai, comparabilă cu cea entry-level de la BMW X5, ajunge tot la 58.360 de euro. Dieselul 4.2 TDI, inclus în comparaţiile noastre de mai sus, are însă un preţ de pornire de 75.940 de euro, cu mult peste ceea ce percepe BMW. Şi Mercedes ML dispune de un entry-level ceva mai ieftin, dar nu atât de puternic ca cel al lui X5. Este vorba despre o versiune de 204 cai, care costă 55.304 euro cu TVA. O versiune pe măsura entry-level-ului din gama lui X5 pleacă de la 58.776 de euro, dar dispune de mai puţină putere, doar 231 de cai. Un diesel de talia celui testat de noi, regăsit sub versiunea 450 CDI 4Matic, ajunge să scoată din buzunarul clientului autohton 77.004 euro, cu mult peste un X5 cu aceleaşi resurse. Aşadar, versiunea testată de noi, xDrive40d, este cu siguranţă cea mai atractivă ofertă a segmentului.
interesant.....voi ii dati 5 stele la consum in ciuda faptului ca urban consuma 13 chiar 14 litrii??pai e diesel cei drept turbo