BMW X5

2.0 Diesel Turbo (25d) 231CP 4x4 Aut8

Tinuta de drum

4.0

BMW X5 este un automobil excepţional pentru drumuri lungi. Suspensia adaptivă poate fi reglată în funcţie de preferinţele celui de la volan, acesta putând alege între patru setări. Aceste moduri reglează şi modul în care funcţionează motorul şi cutia de viteze, iar noi am preferat mereu modul Comfort. Suspensia este permisivă în acest mod, filtrând excelent orice denivelare, însă nu se pretează unui condus sportiv. Pentru acest stil, putem alege modul Sport, când suspensia se întăreşte, motorul răspunde prompt, iar cutia schimbă fulgerător. Însă avem şi o problemă. Direcţia este mult prea moale şi lipsită de feedback pentru un BMW. Este cumva dezamăgitor, pentru că BMW a produs mereu sisteme de direcţie extrem de precise şi perfect reglate. Cea folosită de noul X5 este însă depăşită şi ai nevoie de ceva timp să te obişnuieşti cu asta. 

  • mishazaitev, luni, 16.06.2014 12:43

    Facem pariu ca in Romania va avea un succes enorm. Audi va trebui sa instaleze urgent un 2l pe Q7 pentru ca altfel va avea avea mari probleme in a face fata tendintei romanului de a-si lua masina mare cu impozit mic.

  • Familia Bucur din Sebes, luni, 16.06.2014 12:55

    Mai bine imi cumpar o Alfa 166 sau 164 cu carisma si personalitate nu masini fara suflet ca BMW.Fanii Alfa Romeo stiu de ce!!!

  • mog, luni, 16.06.2014 13:03

    pana mea, ai 82k eur pt o masina, si iti iei 2l diesel. cand ai atata banet, te doare`n bashca de impozit, consum, rca samd. o aberatie.

  • Sam, luni, 16.06.2014 13:22

    Mda, cum zicea si mog, sigur toti bogatanii care isi permit sa dea peste 80k pe o masina o sa se bucure ca economisesc cateva sute de lei pe an la impozit. Ma gandesc ca poate au facut miscarea asta pentru China, unde au taxe enorme pt motoarele de peste 2 litri si pana si Cadillac XTS ii vandut cu un motor de 2 litri benzina.

  • unckle, luni, 16.06.2014 13:35

    chiar trebuia sa stricati intreg articolul cu remarca cocalareasco-romaneasca cum ca motorul de 2l te scuteste de taxe si cum ca in felul asta faci o schizitie "inteligenta" ... da-l in ... o fi el ce o fi dar numai masina pentru oameni care nu-s permit taxe nu este

  • mishazaitev, luni, 16.06.2014 13:44

    @mog Logic e cum spui tu. Insa realitatea cruda e alta. Banetul ala e doar ca sa arati cat esti de ciumeg! Dupa ce cumperi masina pentru asigurari si impozite nu mai raman lovele. Ce-l mult pentru doua shaorme cu care sa-ti cinstitesti tovarasii la colt, ca ti-ai luat masina vietii. @Familia Bucur din Sebes O, da! Foarte multa personalitate au masinile alea care nu se mai fabrica de ani buni. Parca vorbesti de o Giulietta Spider, un GT, un 2600 Touring Spider, sau, mai nou un 8C Competizione!' Masinile alea pe care le-ai mentionat tu au tot atat de mult suflet ca si o Alfa Romeo 430. Si iti dai seama? Cu diferenta de pret cumperi juma' de Sugag! Daca ai chef de-o bere, de ce sa dai banii pe Leffe, Corona si alte fitze de astea, cand o sticluta de 330 de ml costa cat 2l de Albacher care se face la tine la Sebes, nu?

  • gigilica, luni, 16.06.2014 13:52

    o nelamurire in privinta consumului: ”BMW-ul X5 xDrive25d a consumat 7.4 litri/100 km........ Cea mai mare parte a acestei distanţei (1700 km)....a fost parcursă pe autostrăzi la viteza legală...... Dacă am fi ales drumuri naţionale, consumul ar fi scăzut şi mai mult” OARE???

  • mishazaitev, luni, 16.06.2014 14:07

    cel

  • Razvan, luni, 16.06.2014 14:13

    In Romania masinile scumpe nu sunt cumparate neaparat de oameni cu venituri mari. In multe cazuri sunt cumparate de oameni care au vandut un teren, un apartament, etc. De toti banii isi cumpara o masina scumpa. De preferat X5, X6 sau Q7. Ei, cu veniturile lor obisnuite nu isi permit sa intretina nici macar un Logan, nu mai vorbesc de o masina precum cele de mai sus. Ei nu cumpara aceste masini pentru performante, ci ca sa vada vecinii jmecheri sunt ei. Sunt numeroase cazuri de persoane care si-au cumparat astfel de masini, dau au toaleta in fundul curtii. Pare stupid ca pentru cineva care cumpara o masina de peste 80,000 Euro conteaza ca masina consuma 7% sau 9%, ca are un impozit anual de 500 sau de 2,000 de lei. Dar multi din cei care cumpara o astfel de masina, vor costuri cat mai mici, nefiind interesati absolut deloc de performante, sau de rafinament.

  • eee, luni, 16.06.2014 14:14

    hmm, pai daca prinde suta in 8.2 inseamna ca e suficient pe suvul asta. nu vad de ce ti-ai lua de 3 litri in cazul asta, oricum iti iei diesel pentru consum mic. chiar sunt curios cum se simte acest diesel de 2 litri si 218 cp, cand avea cel de 3 litri cifrele astea se simtea super!

  • Familia Bucur din Sebes, luni, 16.06.2014 14:37

    mishazaitev nu ai bani de masinile mentionate de mine

  • Scorpionul.negru, luni, 16.06.2014 15:07

    @mog A fost odata MOG !! Acum nu te mai doare la 'bashca' cum spui tu ci la buzunar sau cont pt. ca intretinerea unui SUV sau unei maisini premium cu motor de peste 2 litri, te costa jumatate din valoare masinii in 5 ani de zile. + ca in tara noastra un motor mai mare de 2 litri e inutil la ce drumuri de rahat avem.

  • Emanuel, luni, 16.06.2014 15:07

    Prima generatie a lui X5 venea cu un motor de 3 litri diesel de 184CP... In cazul asta, indiferent de cilindree, 218CP ca motorizare entry-level este absolut suficient... Si, ca sa fiu sincer, nici eu nu m-as mai aventura la un 3 litri... Nu stiu care e diferenta de pret la achizitie, dar pentru Romania este un model de luat in seama.

  • Sorin, luni, 16.06.2014 15:30

    Pret model testat 82.500 E cu TVA.....cu obtionale....dublu fata de un GLK cu motot de 2,2 cu N obtionale. Ireal pretul.....

  • mishazaitev, luni, 16.06.2014 15:51

    @Familia Bucur din Sebes Asa e. Nu am bani DE DAT pe niciuna dintre cele doua gioarse mentionate de tine. Cat despre cati bani ai tu, nici nu mai vorbim, daca visul tau in materie de masini se rezuma la doua circuri a caror fabricatie a incetat de ani buni! Ce sa-i faci? Fiecare tartan care-si cumpare Clio Symbol, cand doarme, viseaza ca are Renault 5 Alpine.

  • Familia Bucur din Sebes, luni, 16.06.2014 16:28

    mishazaitev cand vei avea salariul tau mai baiete atunci sa ai dreptul sa comentezi pe internet legat de masini.Pe cat facem pariu ca nici nu stii ce este Alfa 164? Ai auzit de Pininfarina? El a desenat modelul 164 care este foarte recunoscut in lume ca fiind un model revolutionar pentru Alfa.Dar ce sa stii tu? Cand vii la Sebes sa treci pe la mine sa iti explic ce si cum este cu lumea auto.

  • mircea1380, luni, 16.06.2014 16:41

    Ca o parere personala, mi se pare ca cei de la BMW au cam exagerat cu acest down-sizing... Nu neg ca motorul ar fi unul capabil, dar totusi un motor de 2 litri pe o masina de 2.1 tone e cam mult. Cam sfideaza legile fizicii/mecanicii. Motorul respectiv va livra performantele specificate (acceleratie, viteza maxima, autonomie), dar oare pentru cat timp ?! Dupa 200,000km oare nu incepe sa devina mult prea oneroasa intretinerea ?! La un parcurs de 40k km pe an, ar insemna ca un posesor de un asemenea X5 sa nu mai fie interesat sa-si tina masina. Or, sa dai 80k Euro pe o masina pe care s-o folosesti 5 ani si s-o vinzi cu 10-12k Euro nu mi se pare cea mai rationala alegere... Parerea mea...

  • Fazan, luni, 16.06.2014 17:17

    O fi el un motor de 2 litri, dar e mai performant decat un x5 3.0d e53. Nu vad care e problema. Daca cineva da 82.000 de euro pe o masina de 2 litri care e problema? Pe langa banii economisiti din revizii, consum, taxe, pret de achizitie etc, un mare avantaj mare al acestui model cu acest motor e revanzarea. Fiti sigur ca se va vinde mult mai repede decat un 3.0d. In legatura cu performantele, pentru un om care nu vrea mari senzatii la volan, e arhisuficient. Nu-si ia nimeni SUV pentru performante. Motivele achizitionarii unei asemenea masini sunt cu totul altele.

  • Razvan, luni, 16.06.2014 17:18

    Pentru cei care vor o solutie rationala si ieftina de transport exista Logan 1.5 dci. E ieftina si economica. In momentul in care dai peste 80,000 de Euro pe o masina lucrurile sunt un pic diferite din punctul meu de vedere. Conteaza performantele, sound-ul, senzatia din masina, confortul, silentiozitatea, siguranta. Am mers cu BMW 535 d si masina mi s-a parut super tare. Mi-a placut foarte mult. Am mers cu 520 d si am fost foarte dezamagit. Motorul in 4 cilindri nu e suficient de rafinat, nu are suficient cuplu la toate turatiile si da senzatia de masina submotorizata. E vorba de ce primesti pentru banii pe care ii platesti. La pretul asta asteptarile sunt cu totul diferite fata de o masina de familie banala de 10-15,000 de euro.

  • @Familia penibila, luni, 16.06.2014 18:20

    Un Bmw este oricum, dar lipsit de personalitate in niciun caz, baga-te la un 164, am auzit c-a fost foarte fiabila de noua, la sh si mai bine chiar.

  • gica-fara-frica, luni, 16.06.2014 22:00

    sa-mi fie cu iertare dar la 82.500 euro as alege un Porsche Cayenne 3.0TD Tiptronic si mi-ar ramane si 12.500 euro pentru optionale , iar dupa 4 ani voi fi sigur ca-mi voi recupera in jur de 40% din investitie deoarece porsche isi mentine cat de cat bine valoare .

  • rov, luni, 16.06.2014 22:31

    Aici se vede ineptia din legea romanesca, unde la impozit conteaza doar capcacitatea cilindrica a motorului si nu valoarea masinii. E unic in lume! Este exact cum am impozita cetatenii dupa greutatea lor fizica, nu dupa valoarea veniturilor...

  • Rik, marţi, 17.06.2014 01:29

    82 K euro pe un break inaltat cu motor de 2l?! La banii astia iti iei o Toyota Land Cruiser cu toate optionalele pe care le are X5-ul lu' peste, basca ca iti mai raman si bani. Fiabilitatea Toyota in conditii de exploatare extrema este arhicunoscuta si in plus aia CHIAR E MASINA DE TEREN, NU BREAK INALTAT DE COCALARI SI FARFUZE. La 45-60 de mii euro de asemenea poti sa iti iei linistit un Land Rover Discovery 4 ultradotat sau un Mitsubishi Pajero in echipare de varf, ambele msini exceptionale.

  • mishazaitev, marţi, 17.06.2014 09:48

    @ Familia Bucuroasa de la SeBesh La faza cu salariu, prefer sa nu-ti raspund. Iti spun doar ca se poate trai si din alte surse decat din salariu. Am motive importante sa ma opresc in Sebes, dar in nici un caz ca sa stau de vorba cu tine. Marii carosieri si-au vandut serviciile companiilor care au platit mai bine. Espero a fost desenata de Bertone, Kallos parca de Giugiaro. Asta nu inseamna ca sunt super masini. N-ai ce-mi face, faptul ca nu traiesc din salariu ma face sa am aspiratii mai mari.

  • Sam, marţi, 17.06.2014 12:16

    Daca tot vorbim de ce am alege, eu as alege un Jeep Grand Cherokee facelift 3.0 diesel care costa undeva intre 50-60k de euro. Are capabilitati off-road mult mai mari decat al X5-ului(care pentru mine conteaza pentru ca traiesc in munti) si mi-ar ramane cateva zeci de mii pentru intretinere, combustibil, taxe, etc, pentru inca multi ani.

  • razvan, marţi, 17.06.2014 14:29

    Sigur greutatea este de 2115 kg ??

  • Scorpionul.negru, marţi, 17.06.2014 17:39

    @Sam Sau un X5 second din prima generatie bine intretinut ca e mai fiabil ca asta nou si sigur ramai cu multi bani de intretinere (poate pe VIATA daca o ti :))

  • dan_grc, marţi, 17.06.2014 18:08

    Daca Mercedes a introdus acum cativa ani 4 cilindri pe vechiul clasa S, la X5 nu mai pare asa un lucru anormal, oricum tot versiunile cu motoare de 3 litri vor avea o majoritate covarsitoare, cum de altfel nici vechiul clasa S cu motorizarea cu 4 cilindri n-a rupt gura targului la vanzari. In rest vesnicele discutii despre ce si-ar lua altii de aceeasi bani, cert este ca X5 domina de ani buni vanzarile la clasa lui pe plan global, si nu, nu mi-as lua X5 si nici un alt SUV, dar asta e o alta discutie.

  • @Rik, marţi, 17.06.2014 18:43

    Ok, dar un Lexus Rx ce este, ala nu este un break suprainaltat? Sa nu-mi spui ca este pt clientii cunoscatori si pasionati de Lexus, e plina America de negri cu Lexus SUV, si ghici ce, nu sunt toti doctori sau ingineri, ce va mai place sa tot repetati aceleasi placi obositoare. Sa nu uit, nu are treaba Land Cruiser cu X5, unul este tot teren adevarat celalalt este SUV mai mult de sosea, stii ca cine? Exact ca Lexus RX, este la fel de prost in teren accidentat ca si X5, dar nu se pomeneste de el sau de Infiniti FX, care e de super fite modelul ala, nu domnule, numai alea germane sunt inutile si de fite, ceilalti n-au asa ceva.

  • Lache, miercuri, 18.06.2014 21:49

    Voi chiar nu intelegeti ca mafiotul inca traieste? Partzarul Bucur din sebesh, ,@dick...head , una si aceeasi persoana cu Marin Nedelciu,sau cum dracu isi mai zice.

  • Gica, sâmbătă, 21.06.2014 22:14

    Pare o masina foarte comvenabila pentru drumuri lungi dar modelul cu toate optiunile de 82.500 euro pe o masina cu motor de 2l pare mult dar in cazul acestei masini se merita dar la acei bani iti cumperi BMW M5 V8 care probabil este cea mai buna masina din lume

  • VAG, luni, 15.09.2014 11:24

    Intr-adevar, trebuie sa fii timpit sa spui ca cei care cumpara modelul se gindesc la taxe mici. Ce dracu, de pe ce planeta veniti????

  • mihai, miercuri, 31.12.2014 00:07

    Lexus LX are cel mai mic motor V8 de 5,7litri aspirat.Aia da masina.Se vede seriozitatea celor de la BMW cand ofera astfel de masini cu motor de 2 litri(si diesel).Dar europeanul e incuiat(romanii mai ales),prosti sunt aia care le cumpara,nu aia care le fac.In tari civilizate,oamenii s-ar simti jigniti daca BMW ar veni cu astfel de oferte(nu degeaba vand atat de putine masini acolo).

  • vali, duminică, 04.01.2015 16:57

    land cruiser este o masina de taran.nu e o masina pentru un om care sta la oras si o data pe an adica iarna când pleaca la munte o foloseste in off road.

  • vali, duminică, 04.01.2015 17:01

    BMW x5 25d este o masina de familie suficient de rapida incat sa fi satisfacut de performantele ei. Aceasta masina nu este pentru pustani deoarece nu au bani sa o cumpere

  • adi, marţi, 19.05.2015 18:28

    Haideti sa va spun ceva. Spuneati ca cine isi permite sa dea 82k de euro pe o masina nu se uita la consum, taxe etc... VA CONTRAZIC...unchiul meu lucreaza la piese auto si IN FIECARE SAPTAMANA vin mari "jmekeri"cu ML X5 si Q7 care comanda citez " da-mi fratioare ce e mai ieftin ca m-a terminat masina asta"...la noi toti meltenii au x5 si stau in garsoniera...poate si asta e un motiv pentru care BMQ a ajuns sa faca motoara de 2l pt SUV-uri...si sincer, sa castig la loto 5mil de euro si tot nu mi-as lua masina asta, raportul calitate/pret lasa de dorit, iar piesele FOARTE SCUMPE

  • Cosmin, duminică, 15.11.2015 07:20

    -ca mașina de familie consider ca e Best choise , mai ales motorul nou de 231cp, motiv pt care am comandat una. - am prins promoția 50% reducere la optionale + 3% de la dealer - întreținerea e inclusă 3 ani 100000 km ( pentru cine nu știe , adică gratis) - leasingul pe 12 luni subvenționat de Bmw adică dobânda 0 taxe0 - întradevar la un 520d am schimbat distribuția pe la 120000 ca a început sa bată , dar nu a fost o avere

  • Filip, duminică, 24.04.2016 22:01

    @mishazaitev pun pariu ca esti rus din Moldova...de ce masinile au preturi mai mici acolo?