Interior
BMW a reuşit să integreze simplitate şi puţină personalitate în interiorul lui X3, fără ca acesta să fie impractic. Habitaclul este suficient de generalist încât să fie pe placul mai multor firi, iar plafonul negru Individual (opţional) i se potriveşte de minune acestui SUV. În ceea ce priveşte spaţiul de la bord, acesta este generos, fie că vorbim despre şofer sau despre vreunul dintre pasageri. În raport cu un X4, de exemplu, bancheta din spate este ceva mai confortabilă, iar capitonajul dintre bancheta spate şi portiere este şi el moale, ceea ce aduce un plus de confort la drumuri lungi pentru ocupanţii locurilor posterioare.
Scaunele faţă asigură un nivel bun al suportului lateral şi sunt plăcute, cu toate că nu sunt cele mai confortabile scaune de SUV pe care le-am utilizat până acum. Comenzile sunt la fel ca la orice alt BMW lansat în ultimii doi ani, cu o ergonomie atent studiată şi o logică în utilizare. Au fost operate mici schimbări în ceea ce priveşte amplasarea unor butoane, cum ar fi cele pentru încuierea portierelor, amplasate pe feţele de uşi frontale şi nu sub butonul de avarii, aşa cum erau înainte.
Materialele care îmbracă habitaclul dau senzaţia de solitate şi robusteţe, cu toate că sunt relativ moi la atingere. Finisajele sunt mai bune decât la versiunea ante-facelift. Inserţiile din aluminiu, crom sau lemn, în funcţie de ce alege clientul, înviorează interiorul, fără acestea habitaclul lui X3 fiind puţin prea conservator pentru anul 2014.
Tapiţeria din piele "Nevada" în nuanţa "Mocha" desăvârşeşte exemplarul testat, venind ca o ciocolată fină rasă peste fructele de pădure proaspete ce acoperă un frumos tort cu frişcă. Interiorului nu îi lipseşte nimic în materie de tehnologie, beneficiind de controller iDrive cu buton rotativ cu suprafaţă tactilă şi de un ecran generos al sistemului multimedia. Ceasurile de la bord prezintă şi ele un afişaj mai modern, cu ecran TFT pentru tot în afară de ace şi cadrane.
Portbagajul este şi el generos, atingând 550 de litri, cu mult peste ce oferă Mercedes GLK şi Volvo XC60 facelift, dar cu numai 10 litri peste volumul asigurat de cel al lui Audi Q5.
Comparat cu vechiul model arata excelent. Mini X5 chiar foarte OK!