BMW X3

2.0 Diesel Turbo (20d) 190CP 4x4 Aut8

Interior

4.5

BMW a reuşit să integreze simplitate şi puţină personalitate în interiorul lui X3, fără ca acesta să fie impractic. Habitaclul este suficient de generalist încât să fie pe placul mai multor firi, iar plafonul negru Individual (opţional) i se potriveşte de minune acestui SUV. În ceea ce priveşte spaţiul de la bord, acesta este generos, fie că vorbim despre şofer sau despre vreunul dintre pasageri. În raport cu un X4, de exemplu, bancheta din spate este ceva mai confortabilă, iar capitonajul dintre bancheta spate şi portiere este şi el moale, ceea ce aduce un plus de confort la drumuri lungi pentru ocupanţii locurilor posterioare.

Scaunele faţă asigură un nivel bun al suportului lateral şi sunt plăcute, cu toate că nu sunt cele mai confortabile scaune de SUV pe care le-am utilizat până acum. Comenzile sunt la fel ca la orice alt BMW lansat în ultimii doi ani, cu o ergonomie atent studiată şi o logică în utilizare. Au fost operate mici schimbări în ceea ce priveşte amplasarea unor butoane, cum ar fi cele pentru încuierea portierelor, amplasate pe feţele de uşi frontale şi nu sub butonul de avarii, aşa cum erau înainte.

Materialele care îmbracă habitaclul dau senzaţia de solitate şi robusteţe, cu toate că sunt relativ moi la atingere. Finisajele sunt mai bune decât la versiunea ante-facelift. Inserţiile din aluminiu, crom sau lemn, în funcţie de ce alege clientul, înviorează interiorul, fără acestea habitaclul lui X3 fiind puţin prea conservator pentru anul 2014.

Tapiţeria din piele "Nevada" în nuanţa "Mocha" desăvârşeşte exemplarul testat, venind ca o ciocolată fină rasă peste fructele de pădure proaspete ce acoperă un frumos tort cu frişcă. Interiorului nu îi lipseşte nimic în materie de tehnologie, beneficiind de controller iDrive cu buton rotativ cu suprafaţă tactilă şi de un ecran generos al sistemului multimedia. Ceasurile de la bord prezintă şi ele un afişaj mai modern, cu ecran TFT pentru tot în afară de ace şi cadrane.

Portbagajul este şi el generos, atingând 550 de litri, cu mult peste ce oferă Mercedes GLK şi Volvo XC60 facelift, dar cu numai 10 litri peste volumul asigurat de cel al lui Audi Q5.

  • BPE, joi, 10.07.2014 12:38

    Comparat cu vechiul model arata excelent. Mini X5 chiar foarte OK!

  • Scorpionul.negru, joi, 10.07.2014 12:53

    Masina e in regula cu totul. Pretul e decent de 38-50 de mii. La 65 de mii se poate cumpara un macan mai ' golas ' si e mai ok. Oricum e reusita aceasta generatie in comparatie cu prima.

  • Scorpionul.negru, joi, 10.07.2014 12:54

    Masina e in regula cu totul. Pretul e decent de 38-50 de mii. La 65 de mii se poate cumpara un Macan mai ' golas ' si e mai ok. Oricum e reusita aceasta generatie in comparatie cu prima.

  • rotila, joi, 10.07.2014 14:10

    masina este. pozele nu."artistul" iar a tras cu ochii in soare.

  • slVW_83, joi, 10.07.2014 15:08

    Poate cel mai bun SUV din segment, asta în afară de Macan ce poate concura mai degrabă cu ghebosul de X4! Aștept un Macan, alții v-au luat-o înainte!

  • Andy, joi, 10.07.2014 15:26

    65.500? WOW. Pentru cine vrea performante off-road mai bune si acelasi tip de lux (plus mult mai mult spatiu si o motorizarea mai potenta) la un pret chiar mai bun exista Grand Cherokee. X3 nu e neaparat masina de femei insa e pe acolo... Noroc cu snobii (care-s destui si-n SUA unde e mai de bon ton sa ai o marca IMPORTED) care vor prefera o masina mult mai mica si mai putin perfomanta doar pentru ca e BMW. Asa vor avea destule vanzari...

  • Scorpionul.negru, joi, 10.07.2014 16:04

    @slVW_83 Au testat si Macan. Il gasesti la teste !

  • gigi_frana, joi, 10.07.2014 16:20

    strict comparat cu x4, e opera de arta :) in rest, tot scump in draci, tot inutil, cam ca orice X de fapt... stiu ca baietii cu "WST" si "BG" pe numar nu vor fi de acord cu mine...

  • alex stg, joi, 10.07.2014 17:00

    Hai salut la toata lumea. Dupa mintea mea, puteau sa spuna ca este mic, sau scumpa varianta de baza, dar varianta testata intotdeauna va fi full si cu pretul aferent, pentru ca toti dealerii aduc masini full la test, ca sa impresioneze clientul, ca daca era una standard, nu mai atragea nici un client.

  • mog, joi, 10.07.2014 17:33

    o galagie de bani...nu multi romani si`ar permite masina asta. si ma refer la aia care muncesc cinstit, cu taxele la zi etc. si cand te gandesti ca x3 nu e tocmai o masina de lux, pe care nici vesticii nu si`o permit.

  • LR, joi, 10.07.2014 20:51

    mog, n-o fi x3 chiar o masina de lux, dar nici nu poti sa treci cu ea prin pruni, chiar daca ai avea o galagie de bani :)

  • Vabis, joi, 10.07.2014 22:34

    Îmi placea mai mult modelul din 2011, avea mai multa personalitate, ăsta da dovada de lipsa crasă de imaginatie, însa e ok pe langa acea cutie pe roti numita GLK,maşina mica si pătrațoasa, nu mi-a placut niciodata combinatia asta.B-Class si GLK cred ca sunt singurele masini de la Benz care nu îmi plac.Q5 e bun dar ceva mai vechi si oricum tot masini de femei raman. Concluzie : mai bine un x5 SH! Parerea mea

  • Andrei, vineri, 11.07.2014 02:24

    Arata foarte bine X3,e un BMW si merita banii.... reply Scorpionul Negru Macan este mai sportiv,insa mai putin incapator decat BMW X3.Acum depinde de ce vrea fiecare...un Porsche sau un BMW,avand in vedere ca Macan e la prima generatie,este putin mai exclusivist sa zic asa....

  • Ovidiu, duminică, 20.03.2016 15:36

    @dl Sebastian Toma Spuneti la un moment dat ca acul turometrului trece putin de 2000 rpm in treapta a 8-a. Trebuia a 7 -a pentru ca a 8-a nu exista la transmisia steptronic pe X3. Probabil ca a opta este treapta de marche arriere.

  • geo, vineri, 14.04.2017 11:08

    BMW = masini pentru cocalari si pitipoance !!!