Tehnologie
BMW X3 moşteneşte tot pachetul tehnologic al părintelui său german, ceea ce înseamnă că publicul nu va duce lipsa unor funcţii şi gadget-uri tot mai des întâlnite în segmentul premium. Începem cu scaunele electrice, care oferă până şi reglarea suportului lateral, cu oglinzile electrice şi încălzite, cu climatizarea automată pe două zone şi priză de aer pentru pasagerii spate, cu tapiţeria din piele fină şi cu pilotul automat de ultimă generaţie, care vine cu funcţie de frânare (doar pe versiunea xDrive35i). Nu putem uita de sistemul iDrive, care înglobează funcţiile audio, de entertainment şi navigaţie. Aceasta din urmă s-a dovedit a fi puţin depăşită pe şoselele slovene, unde ar fi fost necesară o actualizare pentru oferirea unui traseu bine pus la punct. Suntem tentaţi să credem că aceleaşi surprize neplăcute vor fi oferite şi pentru harta României. În rest, funcţionarea sistemului iDrive este una exemplară, destul de simplă şi foarte intuitivă. Dintre gadget-urile pe care BMW s-a încăpăţânat să le introducă pe X3 se cade să amintim despre camerele video pentru parcarea cu spatele (cu vedere Top View), de haionul acţionat electric, asemeni cârligului pivotant de remorcare, şi de acoperişul panoramic.
masina arata relativ ok, mi se pare cam seaca in partea frontala, dar cand vad lemnul ala inauntru mi se ridica parul in cap ...mai e cineva de acceasi parere sau sunt eu singurul cu o fobie pt lemnul ala?