Calitate / Pret
În segmentul premium suma pe care clientul este dispus să o plătească pentru o maşină de acest tip poate varia. Deşi nu poate înclina balanţa decisiv în dreptul unui anumit model, preţul are şi el greutatea sa atunci când clientul cântăreşte opţiunile din piaţă. În România, noul X3 pleacă de la 33.200 de euro fără TVA, echivalentul a 41.168 de euro cu TVA, preţ valabil pentru versiunea diesel xDrive20d. La această valoare se pot adăuga însă opţionale capabile să dubleze valoarea de pornire, semn că BMW oferă o mare flexibilitate clienţilor săi, dar la un preţ destul de piperat. Raportat la rivalii din segment, BMW X3 stă destul de bine, fiind mai scump cu doar 62 de euro decât versiunea 220CDI 4Matic BlueEfficiency a rivalului Mercedes GLK, care oferă însă cu 14 cai putere mai puţin. Aceeaşi situaţie şi în cazul eternului rival din Ingolstadt, Audi Q5, care este mai ieftin cu doar 200 de euro decât modelul bavarez, dar oferă, ca şi GLK, cu 14 cai putere în minus. De departe, cea mai bună afacere în segment o reprezintă Volvo XC60, care pleacă de la 37.944 de euro cu TVA, preţ valabil pentru versiunea D3 cu tracţiune integrală şi motor diesel de 163 de cai putere. Având în vedere că diferenţele majore nu se observă decât atunci când modelul BMW este raportat la rivalul său suedez, X3 are mari şanse să fure serios faţa competiţiei germane din segment, raportul calitate-preţ fiind superior, cel puţin pe hârtie.
masina arata relativ ok, mi se pare cam seaca in partea frontala, dar cand vad lemnul ala inauntru mi se ridica parul in cap ...mai e cineva de acceasi parere sau sunt eu singurul cu o fobie pt lemnul ala?