BMW X1

2.0 xDrive28i

Vizibilitate

4.5

Fiind un SUV, poziţia de condus este un pic mai înaltă decânt cea dintr-un automobil normal. Acest lucru te ajută în oraş unde poţi observa mai bine ce se întâmplă în jurul tău. De la volan, vizibilitatea este bună de jur-împrejur, montantul din stânga jenând uneori pe virajele mai strânse de stânga. Oglinzile retrovizoare sunt mari iar sistemul de senzori faţă-spate face din parcare o joacă de copil.

  • Vera, vineri, 16.09.2011 15:44

    Domnule Dragoş Băltăţeanu va felicit pentru articolele pe care le faceti, sunt foarte bine realizate si la obiect.

  • ..., vineri, 16.09.2011 16:15
    !

    Iarasi o masina care a mai fost testata o data!!! Penibil! N-am mai vazut nicaieri atata prostie! Aveti vreo cateva masini pe care le-ati testat de doua ori. WTF?! Cu privire la articolele bine realizate, lucru scos in evidenta de desteptul/desteapta de mai sus...pfff,e jale! In descriere spuneti de cutie automata cu 8 trepte (lucru ce se poate vedea si din poze), iar la date tehnice este trecut cutie M6. Iar cuplul maxim este obtinut la 1250 rpm, NU la 1500 rpm, asa cum spuneti in sectiunea "motor/transmisie".

  • Vasilica, vineri, 16.09.2011 16:52

    Foarte tare masina dar si 65000 euro cam mult!!

  • Bau-Bau, vineri, 16.09.2011 18:21
    ??

    Un ****** de masina la pret de apartement cu 3 camere !

  • Mihai, vineri, 16.09.2011 18:36

    Un design oribil. Parca BMW se intrece in ultima vreme sa creeze masini urate: X1, seria 1 etc. Partea tehnica in schimb este ireprosabila.

  • booo, vineri, 16.09.2011 22:57
    64.756 euro ?

    De pe site-ul vostru: Pret X1: 29.078 € - 42.036 € DDP

  • Mandark, vineri, 16.09.2011 23:40
    Erata Dragos

    "dowsizeing-ul" este de fapt "downsizing-ul". Mai bine ramaneai la romana si spuneai "reducerea cilindreei", nu-i nicio rusine sa nu vorbesti bine limba engleza.

  • Dudu, sâmbătă, 17.09.2011 09:27
    consum

    Ok, acuma inteleg ca un motor de 245 de CP nu poate sa consume chiar 10 litrii in oras, inteleg cum poate usor ajunge la un consum de 14 litrii DAR, cand constructorul da o valoare de 10,4 iar dumneavoastra scoateti in jur de 14 , deci probabil si un pic peste, e o crestere de 40% iar in aceste conditii acordati 4,5 stele ?!?!?1 PE BUNE ?! Si am vazut ca e cam la fel pentru toate masinile. Pai am vazut teste la care cu motoare diesel optimizate pentru consum, cu start-stop, ati realizat un consum cu 50% mai mare decat cel afisat de producator si din nou, ati dat 4,5 stele. Ati putea fi un pic mai expliciti in a descrie modul de condus abordat. Iar in cazul in care consumul e atat de mare la un stil de condus considerat de voi "normal" atunci va rog mai taiati macar 1-2 stele din punctaj. Toate masinile din ziua de azi primesc 3,5-4,5 stele la consum... cu ce le comparati ? cu masinile din anii 90 ? Daca intradevar le comparati cu concurenta, atunci nu mi se pare firesc ca toate sa primeasca un punctaj atat de mare. Toate cele bune

  • octav71, sâmbătă, 17.09.2011 10:56

    Dragos, sunt cateva scapari in articol. - "Motorul cu patru cilindri şi turbină de pe modelul BMW X1 xDrive28i devzoltă 254 CP la 5.000 rpm şi atinge cuplul maxim motor de 350 Nm la doar 1.250 rpm." - in alt loc are 245, hai sa fim consecventi! - poate doar calitatea asfaltului si a carburantului sa difere cu Slovenia, dar daca dealerul a oferit acest drive-test? - aseara avea punctajul de 4,6 - in aceasta dimineata a crescut la 4,7, s-a intamplat ceva de atunci pana acum? Am printscreen :) - in celalalt drive-test primeste 5 stele la consum, aici doar 4,5 - cu aceiasi motorizare, sa fie traficul de vina? Inseamna ca toate testele facute in afara Ro sunt false pentru statistica? - poti sa editezi sau nu, dar incearca sa intelegi ca (spre diferenta de ...) aici suntem mai acizi, severi, comentatori, chitrosi (u name it), sper sa nu deranjeze; dar, citim si vrem calitate, nu teste repetate ale aceluiasi model si cu aceiasi motorizare. On: masina este superba, foarte scumpa, foarte dotata. Parerea mea este ca nu face nimic exceptional care sa justifice cei 65k euro. SPor!

  • ..., sâmbătă, 17.09.2011 14:13
    Dudu

    Iti spun eu stilul de condus abordat de ei: picior de caramida cat cuprinde, de la un semafor la altul sau pe alte trasee! Cam asta fac in majoritatea timpului, ca deh, prind si ei o masina si tre' sa vada ce poate, doar din punct de vedere al sportivitatii. Numai asta au in cap. Si asa ajung sa nu-si mai da seama ce inseamna un regim normal de mers. Continua sa dea datele din fisa tehnica, ca si cum ar fi eronate si nu realizeaza ca acele cifre nu sunt realizate in acest stil de condus. Sunt absolut sigur ca daca accelerezi cu FINETE acest motor turbo, ce are cuplul maxim la DOAR 1250 rpm, mergi perfect normal si lasi cutia cu 8 trepte sa-si faca treaba, scoti un consum mult mai bun de 14% in oras. Nu zice nimeni sa nu testeze ce poate masina sau sportivitatea, dar ei nu intelg ca nu trebuie sa compare consumul in acest mod de condus, cu cifrele din fisa tehnica.

  • george, sâmbătă, 17.09.2011 22:32
    buni de pus pe rana

    Mi-a fost foarte greu sa citesc acest test. Nu zic ca celelalte ar fi fost de pus in rama, insa aici m-am poticnit de foarte multe ori in virgule lipsa, in cuvinte pocite si, asa cum zicea si octav mai sus, in date incorecte. cum sa zici ca motorul ala ofera 254, la fel ca el de dinainte. ceva mai multa atentie zic eu ca nu strica. daca nu, sa ne intoarcem toti in pesteri si sa vanam zimbri. Sariti toti de fund in sus cu consumul. ai 245 de cai, cat ai vrea sa consumi? 10 in oras. sunteti nebuni.pai atat ia un focus 1.6 care abia se taraie

  • daniel, sâmbătă, 17.09.2011 23:10
    ... error

    motor de 6 cilindri in loc de 4 (date tehnice) prea multe greseli.. mai multa atentie va rog

  • daniel, sâmbătă, 17.09.2011 23:18
    la primul drive test ati avut alt model?

    atunci se adresa celibatarilor acum familistilor izolarea fonica era silentioasa si a devenit medie PS: imi cer scuze intr-adevar e V4, modelul american X1 28i e V6

  • ..., duminică, 18.09.2011 15:54
    george

    Pai, desteptule, cam asta tehnologia avansata si scumpa. Motoare puternice, turbo, cuplul maxim obtinut foarte jos si consum mic. Voi tractoristii, tot nu realizati lucrul asta si comparati motoare obosite din punct de vedere tehnologic, aspirate, cu motoare noi si scumpe. Eu iti demonstrez la orice ora consum de 10% in oras la motoare mari. Un mic exemplu: Landcruiser de 2,5 tone, motor diesel de 3,0 litri si Golf V GTI 2,0 si 200 de cai. Bine, GTI-ul nu scade sub 11, dar totusi!!! Asa ca nu mai fa asemenea comparatii si incearca sa nu mai fii limitat!

  • dp, joi, 22.09.2011 14:31
    x1

    articolul este doar o preluare .. tradusa in ro.