Tinuta de drum
Fiind vorba de un model înrudit cu Seria 3 Touring, X1 prezintă un comportament foarte bun pe şosea. De la direcţia electro-hidraulică extrem de precisă, la suspensia fermă, dar nu deranjantă, modelul ne spune încă de la primul viraj că s-a născut să meargă pe şosea ca niciun alt SUV compact premium. Graţie centrului de greutate scăzut, modelul prezintă un nivel insesizabil de ruliu pe viraje, iar aderenţa este asigurată de sistemul xDrive.
În ceea ce priveşte capacităţile off-road, acestea sunt limitate de garda la sol de 198 milimetri şi de unghiurile de atac şi degajare mici (18.0/21.5). Unghiul ventral al modelului X1 este de 16.8 grade. Dacă un client alege şi pachetul M, capacităţile off-road scad dramatic. Am avut ocazia să încercăm modelul X1 pe un traseu off-road în cadrul evenimentului ”Campion 4x4” din 2010, unde am descoperit că modelul german poate ataca un asemenea traseu fără probleme, cu condiţia ca traseul să nu prezinte un grad de dificultate extrem de mare şi ca şoferul să fie extrem de atent pe ce şleauri să meargă.
Având în vedere faptul că traseele off-road nu sunt frecventate prea des de proprietarii de SUV-uri, în special clienţii de SUV-uri compacte premium, putem spune că modelul X1 poate fi judecat fără probleme doar după abilităţile manifestate pe asfalt, ceea ce îi conferă o notă foarte bună.
o masina inutila si urata cum a zis clarkson