BMW M6 Convertible -

4.4 Benzina Turbo (M6) 560CP Aut7

Tinuta de drum

4.5

Aici este zona unde M6 este suveran. BMW a reglat atent suspensia acestui model pe Nurburgring, unde a testat pentru mii de kilometri pentru a atinge vârful tehnologic disponibil pentru un model de acest tip în 2012. Au reuşit în mare parte, dar dacă vrei un M6 doar prin prisma performanţelor şi a ţinutei de drum, ar fi bine să nu alegi versiunea cabrio.

Deşi BMW a făcut eforturi mari pentru rigidiza caroseria, se simte că avem de-a face cu un automobil fără plafon şi că maşina este ceva mai puţin rigidă. Pentru plăcerea de a struni 560 CP sub cerul liber, trebuie însă să faci acest mic compromis. Dar, chiar şi cu o caroserie ceva mai flexibilă, BMW M6 Cabrio se dovedeşte a fi suveran pe viraje sau autostradă. Suspensia reglabilă are un mare aport la acest lucru, cel de la volan putând alege între trei moduri de reglare. De asemenea sistemul de asistare poate fi dezactivat în două trepte. Într-o primă fază poţi derapa controlat, de preferinţă pe un circuit, dar mai ai încă o plasă de siguranţă electronică care te aduce pe drumul cel bun dacă exagerezi. Dezactivarea completă a asistării necesită cunoştinţe extensive de control ai celor 560 CP, dar permite şi derapaje controlate spectaculoase. 

Dacă tot vorbim de ţinuta de drum, mai putem identifica un minus al modelului M6 Cabrio. Direcţia are un feeling cumva artificial în modul Efficient şi te poate surpinde uneori prin lipsa de feedback, mai ales dacă te decizi să trezeşti la viaţă cei 560 CP. Lucrurile se rezolvă dacă alegem modul Sport sau Sport Plus, iar cel din urmă ascute direcţia, volanul reacţionând la cel mai mic impuls din partea celui de la volan.

  • dany, marţi, 09.10.2012 19:01

    caroserie insuficient de rigida? ma indoiesc... normal ca e mai putin rigida ca a coupeului...

  • CN, marţi, 09.10.2012 19:06

    Bravo Automarket tineti-o tot asa!Sunteti cei mai tari!

  • ShelbyV8, marţi, 09.10.2012 19:57

    Ati testat multe BMW-uri... Cand vedem si un Mercedes SL sau CLS?

  • tzenu_bmw, marţi, 09.10.2012 22:48

    2055 kilograme........cam mult cu 4 persoane adulte la bord si un rezervor plin........deja sari de 2tone jumate........+ ceva bagaje....

  • dan_grc, marţi, 09.10.2012 23:01

    Despre pret ce se mai poate spune, e cu 35 de mii mai scumpa decat M5 ca pret de pornire, dar e clar ca nu este pt persoane practice, si eu as alege M5-ul, dar arata superb alaturi de varianta coupe. @Tzenu, nu este o masina pt 4 persoane adulte, in spate pot lua maxim 2 copii mai subtirei asa, chiar daca oficial este 2+2.

  • nume, miercuri, 10.10.2012 00:01

    Bolid? Alo?! Credeam ca ma aflu pe un site auto, nu la vreun post de stiri basit.

  • jan, miercuri, 10.10.2012 08:26

    Apropo de masini, am fost plecat o perioada din buc. si cand m-am intors am iesit sa ma blimb, intr-o ora jumate - doua, am vazut, Bentley, SL, Seria 6 Coupe, RS4 si nu in ultimul rand seria 3 cu Pachet Sport in culoarea aia de prezentare, albastru inchis, pot sa zic ca seria 3 pachet M este cea mai frumoasa berlina pe care am vazut-o vreodata. Seria 6 coupe trece putin mai neobservat in timp ce SL trece chiar foarte observat, naspa ca seamana mai mul cu un SLK. M6 eu zic ca este cea mai completa masina sport.

  • un oarecare, miercuri, 10.10.2012 09:44

    Frumos, dar 160 000?Cam la ce nivel trebuie sa fi sa-ti permiti asa ceva?

  • Decebal, miercuri, 10.10.2012 13:23

    La ce tara avem se potriveste 100% Cine isi cumpara asa ceva la noi in tara, unde nu exista drumuri ci numai poteci neasfaltate e un mega meltean si un hiper retard. Imi va fi mila de masina care va circula pe cararile patriei

  • AAA, miercuri, 10.10.2012 13:28

    Cu 160 de mii cumperi 911 turbo si e mai frumoasa + ca e un Porsche...

  • 911, joi, 11.10.2012 10:52

    Misto muntii de la Km 20. Mergea si un burnout! ;)