BMW M4 Coupe

3.0 431CP Aut

Tehnologie

5.0

BMW a dat tot ce avea mai bun pentru a-și dota cu tehnologie de ultimă oră noul coupe performant din clasa medie. Începând cu faptul că noul M4 este cu 80 kg mai ușor de cât precedentul, acest fapt datorându-se uzului de materiale ușoare. Axul cardanic, plafonul, elemente de rigidizare în compartimentul motor, o parte din capacul portbagajului și capota sunt fabricate din fibră de carbon. Apoi cutia automată DCT cu șapte trepte și două ambreiaje este o adevărată operă de artă. În combinație cu sistemul de control al tracțiunii, BMW oferă și funcţia de Launch Control, precum şi ceva mai hedonica funcţie Smokey Burnout. Denumirile descriu de la sine rolul acestora.

Cel de la volanul noului M4 are la dispoziție tot ce oferă industria auto mai bun în materie de tehnologie. Avem avertizare pentru părăsirea benzii de rulare, avertizare dacă automobilul din față încetinește brusc. Avem ultima generație a sistemului iDrive cu suprafață tactilă, sistem de navigație excelent și head-on display. Putem conecta un telefon prin Bluetooth și/sau mufa USB. Putem asculta radio online sau putem porni aplicația BMW M Laptimer ce va analiza stilul de condus al celui de la volan. Aplicația înregistrează viteza, accelerația laterală, accelerația longitudinală, turația motorului, treapta de viteză, unghiul de direcție, poziția pedalei de accelerație și consumul de carburant. 

Notă de subsol: pe volan vei găsi două butoane care pot fi programate pentru ca maşina să fie întotdeauna pe gustul tău. Ele se numesc M1 şi M2 şi reprezintă echivalentul scaunelor cu memorie în lumea setărilor dinamice.

  • D_A_N_Y_E_L, marţi, 27.05.2014 23:00

    Treaba asta cu sunetul evacuarii in boxe strica masina asta! Chiar nu mai stiu astia de la BMW sa faca niste evacuari de doamne ajuta!

  • Alex.Seremet.BMW, marţi, 27.05.2014 23:25

    Daniel, M3/M4 are un motor turbo. Turbina, prin recircularea gazelor, atenuează din zgomotul evacuării cel care este, de fapt, elementul principal în formarea sunetului motorului.

  • P&T, miercuri, 28.05.2014 09:31

    Ce destept e danel cunoscatorul, daca pui o toba si o gauresti cu surubelnita scoti sunet de BMW ca la dacie.....tannnntannnnn......

  • asd, miercuri, 28.05.2014 11:21

    ce inseamna "sistemul de taxi al centurii"? merci

  • mircea, miercuri, 28.05.2014 17:23

    @asd Este braţul mobil care aduce centura lâng scaun într-un coupe sau cabriolet. Fără acesta, este foarte greu să ajungi la centură, ea fiind montată mult mai în spate decât într-o berlină.

  • gabyavra, joi, 29.05.2014 10:38

    @mircea. multumesc. nu stiam ca asa se numeste :)

  • Azazel, vineri, 30.05.2014 01:15

    Pfai, ce masina, dom'ne! Cred ca este pentru prima data dupa multi ani... cred ca de la era Bangle pana in prezent, cand pot sa spun cu mana pe inima ca din nou imi place foarte mult un model BMW. Ma inclin in fata acestei masini si a inginerilor BMW! Cat despre acea "centura taxi", daca nu ma insel prima data a aparut la Mercedes CLK acum vreo 12 ani. Parca asa. Dar stiti ce? Lasati sa fie asta slabiciunea masinii. Cred ca acest punct negativ a fost trecut pentru ca altele nu prea s-au gasit.

  • M.I, vineri, 13.06.2014 13:14

    Este superba din toate punctele de vedere, iar singurul rival ar putea fi noul Lexus RC-F. Abia astept datele oficiale despre performantele lui RC-F, si un test din partea automarket la fel de obiectiv ca lui M4.

  • Ioana, vineri, 04.07.2014 10:50

    Sistemul de proiectie a informatiilor pe parbriz se numeste Head-Up Display.