Interior
Interiorul noului M4 este un loc aproape perfect şi tot ce i-am putea reproşa este poate faptul că anumite elemente seamănă prea mult cu cele ale unei Serii 4 normale. Planşa de bord foloseşte aceleaşi ceasuri simple şi clare, dar chiar nu este nevoie de mai mult. Restul interiorului însă este la superlativ.
Elemente ornamentale din fibră de carbon perfect finisate, piele moale cusută cu culorile diviziei M, un volan perfect, atât ca diametru cât şi ca grosime, şi fără prea multe zorzoane. Una peste alta, interiorul este foarte bun, scaunele au o susţinere laterală excelentă şi permit reglarea până la cel mai mic detaliu. Coupe-ul M4 este poate alegerea celor pentru care latura practică contează mai puţin. Accesul la locurile din spate se face însă destul de uşor, iar portierele sunt ceva mai lungi şi mai grele faţă de cele ale sedanului M3. Un alt minus pentru coupe este faptul că lipseşte sistemul care îţi aduce centura în dreptul mâinii atunci când te urci la volan. În lipsa lui, trebuie să bâjbâi un pic până găseşti centura.
BMW M4 poate fi singura maşină a proprietarului. Are un portbagaj mai mult decât decent de 445 litri (480 litri în cazul modelului M3), iar dacă avem nevoie de mai mult putem rabata bancheta. În spate se stă foarte bine, chiar şi în cazul coupe-ului.
Treaba asta cu sunetul evacuarii in boxe strica masina asta! Chiar nu mai stiu astia de la BMW sa faca niste evacuari de doamne ajuta!