BMW Seria 2 Coupe

3.0 Benzina Turbo (M240i) 340CP Man6

Interior

4.0

Teoretic, modelul BMW pe care l-am testat are patru locuri. De fapt, el este mai degrabă un 2+2, pentru că cele din spate sunt dedicate situaţiilor de avarie în care trebuie să-ţi transporţi încă doi prieteni care au nevoie de asta mai mult decât de aer. Totuşi, există două explicaţii absolut normale pentru această poveste: în primul rând, vorbim de modelul BMW cu cel mai mic volum interior din gama actuală, pentru că Seria 1 în versiunea sa hatchback e sală de concerte pe lângă Seria 2 Coupe. Apoi, am testat, totuşi, un coupe compact. O maşină dedicată tinerilor sau celor care nu au nevoie de spaţiu pentru a-şi schimba bebeluşii de scutece. Două uşi, spaţiu berechet în faţă şi o maşină scurtă, în care poţi pune bagaje pentru câteva zile de vacanţă în pereche.

Dacă la capitolul spaţiu am lămurit-o, materialele pe care le regăseşti în M235i fac parte din zona superioară a listei de opţiuni pe care BMW o pune la dispoziţia clienţilor săi. Ai Alcantara pe întreg volanul, iar pe zona superioară a coroanei ai în plus linii LED şi un display electonic cu care te poţi juca pe modul Sport+ pe circuit dacă vrei să te simţi la propriu ca-n Need For Speed. Scaunele sunt foarte bine concepute, cu sprijin lateral îndeajuns de sănătos încât să ţină de tine ca un prieten bun atunci când te-nclini în viraje, iar bordul şi zona consolei centrale sunt variaţiuni la scară a ceea ce regăsim pe modelele mai mari din gama BMW: de la controller-ul sistemului iDrive până la poziţionarea frânei de mână mecanice.

De notat şi faptul că zgomotele penetrează destul de serios habitaclul la viteze de peste 100 de kilometri pe oră, element deranjant dacă eşti un meloman căruia-i place să se bucure de muzică impecabilă la volan, de exemplu.

  • Adrian, luni, 11.08.2014 15:51

    60 de mii ???????????? Dublu fata de pretul de baza ? Pai trebuie sa fi putin tralala sa dai atatia bani pe un seria 2 !

  • Cornel Patrascu, luni, 11.08.2014 18:02

    N-am mai citit de ceva vreme un review atat de suculent. Deci se poate si la noi! Felicitari.

  • dan_grc, luni, 11.08.2014 19:06

    Seria 2 este deja un real succes in SUA, despre aspectele negative privind preturile din curtea Bmw s-a scris mult, dar clientii nu vor sa asculte, pur si simplu le cumpara. Acest model nu are concurenta in momentul de fata, in configuratia in care se gaseste, isi va pastra pretul ridicat si la mana a doua, la fel ca varianta hatchback, M135i, cu diferenta ca arata mult mai bine la exterior, va fi ultimul coupe compact cu tractiune spate, culminand cu varianta de top M2 care nu va fi 60 de mii, va fi cu 10-15 mii mai mult, dar pt impatimitii cu bani aceste modele sunt o adevarata binecuvantare, fara repros, evident in afara pretului.

  • Dan B., luni, 11.08.2014 19:41

    Frana de mana este mecanica, nu electronica.

  • Suleyman Cunoscatoru, luni, 11.08.2014 22:36

    @Automarket: De ce ati pus consumul la minusuri ? Mie mi se pare un super consum. Atata imi consuma poneiu meu pe benzina care are sub 1.600 cmc3 si sub 100cp, iar acesta are 330cp. Ar trebui laudata evolutia motoarelor din ziua de azi.

  • unckle, luni, 11.08.2014 22:54

    nu pricep de ce va legati de pret ... vi se pare ca masina va este adresata? in rest ... masina este "joy":)

  • mircea, luni, 11.08.2014 23:37

    @Dan B. Evident. :) @Suleyman Mașina ta de sub 100 de cai consumă 15 litri în oraș? Du-o la un ITP :P

  • tzenu_bmw, luni, 11.08.2014 23:38

    masina e criminala....nai ce face cu ea in Romania..... oricum BMW-urile au fost scumpe dintotdeauna asa ca nu ne mai mira cand vedem ca si un seria 1(120d)il poti configura ca pretul afisat sa fie undeva pe la 45k euro

  • rotila, marţi, 12.08.2014 14:02

    @Mircea masina umple golul lasat de falimentul weissman. si articolul e bun. totusi n-am inteles care-i treaba cu seringa.nu cumva??

  • BbitzZaaa, sâmbătă, 13.09.2014 04:42

    Sincer nu inteleg de ce va mirati atata de cat costa bmw-ul....eu mi-am cumparat bmw 225d,de la reprezentanta BMW banat car din Timisoara,39.000 pretul standard si cu optionale mam dus spre 60-62 de mii de euro,intradevar lam facut full option,absolut tot ce exista am pus pe el,pachet M,navigatie,sistem audio premiu,totul si sincer nu mi se pare exagerat de scump,pentru ca toate lucrurile premium,frumoase,bune costa....desigur pentru un tanar de 20 de ani (ca mine de altfel) ii aproape imposibil sa aibe bani aia pentru un bmw de genu si ca o concluzie,am observar ca in general toti opteaza pentru masinile cat mai slabe ca motorizari si pun cat mai multe optionale pe ele,deci de acolo vine si faptul ca un seria 2 cu motor de 2 litri poate costa 60.000 de euro ....

  • Un postac, sâmbătă, 12.11.2016 18:30

    @BbitzZaaa: Pune mina si adauga citeva "optionale" la limba romana: "m-am", "intr-adevar", "l-am", "sa aiba"