Tinuta de drum
730d xDrive promite un cocktail de eficienţă şi siguranţă. Adevăraţii clienţi ai acestui segment, nu cei inventaţi peste noapte de un tun ilegal, vor aprecia această caracteristică. Mai ales că sistemul de tracţiune integrală xDrive începe să devină o referinţă în clasa premium.
Şoferul are acum patru roţi care primesc cuplu, senzori care detectează pierderea aderenţei şi inteligenţa necesară depăşirii unor situaţii periculoase. Limuzina se ţine bine pe picioare, chiar dacă vremea se opune şi aruncă de sus cu ploaie sau ninsoare. Bonus, pentru cei care aleg xDrive, BMW le promite şi o rulare în siguranţă pe zăpadă.
Sub caroseria de peste 5 metri avem o suspensie adaptivă cu care ne-am obişnuit. Limuzina pluteşte peste gropi şi alte neregularităţi în modul Confort, trage extrem de bine în modul Sport şi renunţă la orice prejudecăţi, implicit la sistemul DSC, atunci când alegi Sport+.
În plus, fiecare setare vine cu o direcţie croită pe măsură. Ajungem de la una inertă la un extrem de senzitivă, gata să taie orice curbă în căutarea trasei ideale.
Chiar dacă există xDrive, modul Confort poate părea cam moale pentru un BMW, de aceea este bine să alegeţi setări potrivite ale suspensiei atunci când traseul include un drum virajat.
Automarket nu va placut dimensiunile porbagajului ???pentru ce trebuie dimensiunii mari cand masina asta e facut pentru protocol,business.....peste 80 %masina circula cu porbagaj gol ,iar 20 % cu un geamantan sau cu o geanta de umar