Interior
E ceva ce nu ştiţi despre interiorul unui BMW? Eu am tot scris, voi aţi tot citit. Am ajuns să le cunoaştem împreună mai bine decât buzunarele paltonului.
Dincolo de uşile masive, se deschide de fiecare dată un salon de meditaţie, lectură, dezbateri şi aspiraţii înalte. De această dată totul a fost înobilat de inserţiile din lemn de nuc, aidoma scrinurilor vechi din casele boiereşti. Butoanele cu inserţii ceramice, reci la atingere, au înobilat şi ele atmosfera alături de pielea fină care a îmbrăcat scaunele şi chiar bordul.
În toată această atmosferă de sfârşit de secol 19, cu acelaşi aspect monoton al planşei de bord, BMW a vrut să arate că era digitală bate la uşă. Aşa se face că vechile ceasuri de bord, clasice, precise, lizibile de orice neghiob, au fost înlocuite cu unele digitale.
E ca înlocuirea bătrânului gramofon, de al cărui sunet răguşit ne îndrăgostisem, cu un sistem home-cinema. Mulţi vor aprecia probabil iluminarea ceasurilor digitale în roşu şi albastru, în funcţie de modul în care rulaţi (Sport sau EcoPro). Eu, personal le preferam pe cele vechi.
Alte detalii ce trebuie amintite? Spaţiu interior generos pe locurile din spate, tipic pentru un asemenea model, şi un portbagaj de numai 500 de litri, mai mic decât cel al lui A8, S-Klasse şi XJ.
Automarket nu va placut dimensiunile porbagajului ???pentru ce trebuie dimensiunii mari cand masina asta e facut pentru protocol,business.....peste 80 %masina circula cu porbagaj gol ,iar 20 % cu un geamantan sau cu o geanta de umar