Calitate / Pret
Odată cu noua generaţie, BMW a decis să poziţioneze coupe-ul şi cabrioletul ceva mai sus în segment, pentru a se bate cu produse ceva mai exclusiviste. Pentru asta, BMW a crescut dimensiunile, a îmbunătăţit performanţele, dar a majorat şi preţul. Seria 6 Cabrio porneşte de la 89.342 de euro cu TVA, preţ valabil pentru versiunea 640i, de 320 de cai putere. În cazul versiunii testate de noi, vârful de gamă 650i, lucrurile sunt ceva mai piperate. Bugetul viitorului client trebuie să înceapă de la 103.664 de euro cu TVA, însă are nevoie de o limită de cel puţin 130.000 de euro, pentru a-şi putea permite lista lungă de opţionale pe care BMW o pune la dispoziţie. Dacă ne uităm în segment, un singur model este mai ieftin decât cel german. Este vorba despre Jaguar XK în versiunea cu motor V8 de 5.0 litri, care oferă 385 de cai putere şi 515 Nm. Preţul său pleacă de la 102.110 euro cu TVA. Celelalte nume din segment urcă şi mai mult preţul de pornire. Rivalul Mercedes SL pleacă de la 86.112 de euro cu TVA, însă vorbim despre versiunea pe benzină de 231 de cai putere şi 300 de Nm. Dacă ne uităm la o versiune capabilă să se dueleze cu cea testată de noi găsim SL500, cu 388 de cai şi 530 de Nm. Varianta aceasta scoate din buzunar începând cu 117.552 de euro cu TVA. În analiza noastră putem include şi exclusivistul Maserati GranCabrio, care deşi se poziţionează peste cei trei muşchetari enumeraţi mai sus, poate reprezenta o alternativă pentru cei care dispun de măcar 140.740 de euro cu TVA.
@Automarket Sunt curios cum vi s-a parut amplasarea controller-ului iDrive. Mie mi se pare din poze ca trebuie sa treci mana dupa schimbator sau peste. In rest, o masina foarte frumoasa si eleganta.