BMW Seria 6 Cabriolet

4.4 650i cabrio auto

Motor / Transmisie

5.0

Atunci când vorbim despre BMW e bine să începem cu ceea ce se ascunde sub capotă. Este paharul de tărie care îţi deschide apetitul înaintea unei cine copioase. În cazul nostru, cele 40 de grade se traduc în peste 400 de cai putere. Aţi ghicit! Este vorba despre versiunea de top a noului Seria 6 Cabrio, "benzinarul" TwinPower Turbo cu opt cilindri în V, trădat la exterior de titulatura 650i. O arhitectură grandioasă, de 4.4 litri, capabilă să livreze 407 cai putere şi 600 de Nm punţii cu care BMW s-a consacrat de-a lungul anilor. Echitaţia nu a fost nicicând un sport mai plăcut şi mai accesibil. Eşti jocheul unei întregi herghelii de armăsari Rottaler, originari din fertilele văi bavareze şi crescuţi în grajdurile celui mai galonat nume auto din Munchen. Motorul V8 este sinonim cu adrenalina, pentru că asta vei simţi de fiecare dată când vei apăsa pedala de acceleraţie. Chiar şi un simplu impuls la plecarea de pe loc ar putea să scrântească gâtul celui care a fost luat prin surprindere de cei 600 de Nm, resimţiţi extrem de devreme, încă de la 1750 de rotaţii. Plaja de turaţii obţinută de inginerii bavarezi este impresionantă. Este ca un festin ce pare să nu se mai termine, îndestulător şi savuros, până aproape de 4500 de rotaţii. Şi, de parcă toate acestea nu ar fi fost de ajuns, BMW a pregătit celor pasionaţi şi un fundal sonor de excepţie. Sunetul celor opt cilindri la peste 6500 de rpm te aruncă în primul rând al unui concert de muzică simfonică, care te ridică de pe scaun şi te face să aplauzi minute în şir. Senzaţia este şi mai puternică atunci când acoperişul din pânză este rabatat şi decizi să asculţi simfonia live într-un tunel. Părul de pe mâini se va ridica involuntar, iar adrenalina va curge necontrolat. Nemţii sunt obsedaţi de rigoare şi control, drept pentru care cei 407 cai putere sunt controlaţi atent de o cutie automată cu opt rapoarte. Liniaritatea este exemplară, fiecare succesiune a treptelor de viteze fiind făcută pe nesimţite. Răspunsul nu este unul foarte prompt în modul normal de funcţionare, însă ansamblul se trezeşte la viaţă şi devine foarte intuitiv în momentul în care selectezi treapta Sport. Acul turometrului nu se va obosi să coboare din zona roşie, iar mişcările piciorului tău pe pedala de acceleraţie vor fi sinonime cu retrogradări violente în plaja de cuplu şi putere.

  • Blue, joi, 07.04.2011 14:20
    ZZZ

    @Automarket Sunt curios cum vi s-a parut amplasarea controller-ului iDrive. Mie mi se pare din poze ca trebuie sa treci mana dupa schimbator sau peste. In rest, o masina foarte frumoasa si eleganta.

  • dac, joi, 07.04.2011 14:32
    BMW

    O masina bestiala.Din pacate sistemul iDrive are o amplasare dubioasa.Ma mir ca nu l-au pus direct pe scaunul din dreapta

  • tzenu_bmw, joi, 07.04.2011 14:51
    SERIE 6

    chiar nai ce reprosa acestei masini....... poate doar faptul ca nu costa de la 25k euro..... in rest.......jos palaria

  • tzenu_bmw, joi, 07.04.2011 15:00
    @blue @dac

    si mie mi se pare ca I-drive este aruncat la misto....... inca nu cred ca daca il puneau in spatele schimbatorului de viteze era mai comod la actionare......... la un unghi de 40-45' pozitia mi se pare mult mai buna,bratul adopta o forma mult mai liniara si inevitabil mult mai confortabila.....

  • andrei, joi, 07.04.2011 15:04
    iDrive

    Personal mi se pare amplasat corect butonul de iDrive. Oricum mana o sa fie la nivelul acela amplasata si se poate pune mana pe schimbator imediat. In spate nu il puteau pozitiona deoarece nu este o masina ff spatioasa si deci nu are consola f lunga. In rest este o bijuterie.

  • xxx, joi, 07.04.2011 15:12
    coupe/sedan

    Ca si caroserie, imi place mai mult cum arata coupe-ul. Abia astept sa apare 6 GT, versiunea in 4 usi. Echipat cu motorul 35d o sa fie de vis.

  • Marius, joi, 07.04.2011 15:24
    Locatie poze

    Salut! As vrea sa aflu, daca posibil, unde anume s-au facut pozele? Imi pare cunoscuta din alte poze cladirea, dar nu o pot repera:) Merci!

  • yo tot yo, joi, 07.04.2011 15:29

    Am citit ultimile drive testuri facute de voi si ca o paralela cu modelele fantuzesti mi se par la ani lumina in spate comparativ cu ce fac cei de la bmw nu au nimic sa ii atinga dar sa imi mai si egaleze. Ce inseamana sa faci masini si ce inseamna sa faci carute si ciurucuri. NU am BMW desi nu m-ar deranja unu.

  • dac, joi, 07.04.2011 15:47
    BMW

    Este posibil in trafic sa nimeresti mai degraba piciorul partenerei decat sistemul iDrive.Este o obiectie care paleste in fata adevaratelor argumente ale masinii.

  • agoox, joi, 07.04.2011 15:55
    @dac

    Daca poti s-o privesti si altfel, nu cred ca partenera s-ar supara daca i-ai nimeri piciorul in loc de I-Drive. mai ales ca ai so scuza, ai vrut sa umbli la butoanele alea, doar ca erai concentrat la drum :).

  • unckle, joi, 07.04.2011 16:18

    sau poti da de belele daca in dreapta nu-i partenera . . . ;)

  • Vlad, joi, 07.04.2011 16:39
    locatie poze

    @Marius Dupa cate imi dau eu seama, pozele sunt facute la "Micul Trianon" din localitatea Floresti, judetul Prahova. Este un palat care ar fi trebuit sa reproduca Versailles-ul in miniatura, insa nu a apucat sa fie terminat pentru ca a murit finantatorul, dupa care a inceput razboiul, pe urma al doilea, pe urma au venit comunistii, pe urma au venit satenii, etc. Daca dai o cautare pe google dupa el o sa gasesti mai multe informatii. Cu placere :D

  • lulu, joi, 07.04.2011 17:37
    @locatie poze

    Intr-adevar, pozele sunt facute in judetul Prahova. Am vizitat acest loc vara trecuta, am facut si eu niste poze acolo. Un test-drive bun, o masina foarte buna !

  • Vlad, joi, 07.04.2011 17:38
    poze

    As mai avea ceva de adaugata vizavi de poze: rugati-l pe cel care a facut/prelucrat pozele sa fie mai bland cu ochii nostri. HDR-ul merge in cateva situatii, iar in cazul de fata se potriveste la fel de tare ca un tricou roz la o petrecere de bikeri. Arata cumplit. Iar daca tot faci HDR, fa-l pana la capat. Dupa ce vezi asemenea poze si pe urma ajungi la una normala, ti se pare (prin comparatie) ca n-are pic de contrast (chiar daca ea, de fapt, e mai buna). Am inteles ca stie sa prelucreze pozele in stilul asta, dar sa n-o mai faca. Multumesc.

  • 120, joi, 07.04.2011 18:39

    degeaba v-ati ... (asa) pe voi cu promotorul de 1 aprilie, ca lumea zicea ca ati devenit un tabloid precum promotor, ca numai stiu ce balarii....atacuri ieftine din astea pe care le mai faceti din cand in cand.... dar promotor mereu testeaza orice masina inaintea voastra....pentru ca mereu promotor va fi no.1 apoi voi...promotor e un brand, automarket un site cu multi vizitatori si atat. si poti sa stergi mesajul asta, important e sa il vada omul ala cu caracter de.... se stie el. bafta

  • jan, joi, 07.04.2011 22:24
    0BAD

    ESte extraordinara masina. ESte mult mai buna ca rivalii directi, eu cred ca face fata cu brio si lu CL.

  • Octavian, joi, 07.04.2011 22:42

    Numai pe mine ma deranjeaza ca nu i-au pus un hardtop? Gasesti hardtop pe seria 3, peugeot, renault, volvo si nu su reusit sa inghesuie unul pe seria 6? E totusi 130k euro. In rest e SUPERBA

  • Ciprian Mihai, vineri, 08.04.2011 00:29
    poze

    vlad @ poze , nu sunt facute HDR

  • @Octavian, vineri, 08.04.2011 09:39

    O sa faca si cu hardtop, cel putin la inceput asa au zis, coupe, decapotabil cu panza si hardtop.

  • ciurik, vineri, 08.04.2011 11:10
    wtf?

    sunt singurul caruia ii place vechiul serie 6 mai mult decat chestia asta?

  • unckle, luni, 11.04.2011 15:51

    este posibil sa fii printre singurii :)

  • claudiu, vineri, 15.07.2011 15:18
    locatia?

    in ce locatie au fost facut pozele?

  • claudiu, vineri, 15.07.2011 15:19
    locatia?

    facute*