Interior
Interiorul lui BMW Seria 5 merge pe aceeaşi linie fină dintre eleganţă şi sportivititate trasată de exterior. Chiar şi un profan va simţi frumoseţea acestui interior, deşi s-ar putea să nu o înţeleagă prea bine. La debut, singurul reproş adus acestui model era că este o miniatură a lui Seria 7, în special la interior.
Noi venim cu întrebarea: de ce este asta un lucru rău? Seria 7 are un interior de top şi este un lucru bun că a fost preluat şi pe Seria 5. În cazul în care cobori dintr-un Seria 7 şi urci într-un Seria 5, vei avea un sentiment mai plăcut decât atunci când cobori dintr-un A8 şi urci într-un A6. Povestim din experienţă.
Poziţia la volan este caracteristică mărcii din Munchen şi aduce un nivel ridicat de ergonomie graţie modului în care au fost amplasate comenzile. Suportul lateral al scaunelor este reglabil electric pe o plajă generoasă, aşa că nu contează fizionomia şoferului. Antifonarea este de top, prezenţa motorului diesel fiind insesizabilă.
Singurele critici vin la compartimentului plasat pe consola centrală în faţa selectorului de viteze şi la adresa locurilor din spate. Respectivul compartiment are un mecanism de deschidere/închidere ce pare fragil, în timp ce locurile din spate ne arată, la fel ca în multe modele din segment, că producătorul respectiv are un model superior, cu şi mai mult spaţiu pentru genunchi. Oricum, cât timp nu eşti de talia vreunui baschetbalist de top, n-ar trebui să ai probleme la bord.
la cum arata... e definitia masinii