Performante
Vă spuneam atunci când vorbeam de motor că se simte diferenţa dintre un 320d clasic şi 320d EfficientDynamics. Transmisie, răspuns, comportament. Dacă pe stradă detectezi imediat schimbarea, pe hârtie avem o diferenţă de 0.5 secunde pentru 0-100 în favoarea lui 320d, viteza maximă fiind şi ea cu 5 km/h mai ridicată.
Partea interesantă este că niciunul dintre concurenţii direcţi ai lui 320d EfficientDynamics nu reuşeşte să se atingă de performanţele modelului bavarez. Dacă acesta face 0-100 k/h în 8 secunde fix, Audi A4 2.0 TDi de 177 CP vine cu 8.2 secunde, Mercedes-Benz C-Klasse 220 CDI vine cu 8.4 secunde, în timp ce Volvo şi Lexus nu coboară sub 9, respectiv 10 secunde. Deci da, avem un motor care se simte slăbit, însă inginerii BMW au avut grijă să se oprească acolo unde ceilalţi nu ajung.
-
un oarecare, luni, 05.11.2012 20:47
53 000?sa fim seriosi...
-
ryfghh, luni, 05.11.2012 21:06
E urata cu spume.
-
tzenu_bmw, luni, 05.11.2012 21:09
pretul e cam piperat....insa e un bmw......ceea ce spune multe.....
-
BaditzaEx, luni, 05.11.2012 21:41
pretul maricel si nu prea , mare pt noi dar avand in vedere ca face parte din segmentul premium si ai parte de tot ce-ti doresti, arata bine si exterior si interior, e fasneata si economica. Cineva care castiga / are un salariul de 4,000- 5,000 euro i s-ar putea parea o masina la un pret rezonabil, cineva care dispune de drumuri in tara sa, care castiga aceasta suma exclusiv de pe urma muncii sale si are o casuta unde sa o si parcheze , nu bloc sau lasata in parcarile din mall. mi s-a parut ca a schelalait Samba aici mai devreme dar ce sa faci mai sunt si din astia
-
scuderia, luni, 05.11.2012 21:52
superb. pentru cineva care are bani merita pretul asta:)
-
kretzoooo, luni, 05.11.2012 22:43
Automarket, propun sa faceti comentariile stil facebook sa scapam odata de anumiti oameni care sunt in ceata, traiesc in intuneric.
-
EfficientDynamics, luni, 05.11.2012 22:57
Sah mat!
-
west, luni, 05.11.2012 23:05
tipic romanesc ,,prea scump,,vrem ce e mai bun la pret de ford focus ,
-
cozappz, luni, 05.11.2012 23:55
4,1L/100Km ? Evident ca se poate, sa-i intrebam pe cei de la Hyundai/Kia ;P Un proprietar de BMW nu-si face probleme cu consumul incat sa se uite la zecimi de litru. Dar mai sti, cu taxele astea idioate, totul e posibil. Drum bun si sa ne vedem sanatosi !
-
AndreiRN, marţi, 06.11.2012 00:30
Si care este garantia oferita? Se apropie macar un pic de Hyundai?
-
zarnesteanu, marţi, 06.11.2012 02:03
O masina superba, la un pret excelent. Cine o vrea cu adevarat scoate banul si se bucura de viata. PS Vad ca iar au iesit maimuticile de laborator la comentat. Ca de obicei, scopul e doar de a starni comentarii, nu pentru ca ar avea ceva de spus :)
-
..., marţi, 06.11.2012 08:37
@cozappz Da' 5% dupa cum arata poza 34 e mult, nu? Pt. o masina cu motor de 2 litri si 163 de cai. In conditiile in care cei care l-au testat, CU SIGURANTA nu au adoptat cel mai economic stil de condus, ca deh, primesti o masina la teste, vrei sa vezi ce poate. Asa ce va mai place sa starniti toate rahaturile de subiecte!!! La aproape toate masinile se pot obtine consumurile din cartea tehnica. Problema adevarata e la soferii care se astepta sa mearga si sportiv, dar sa si obtina valorile din manual si la cei care sunt de-a dreptu' in pom cu soferia. De aia au si inceput sa puna indicator de schimbare a treptelor pt. mers economic la mai toate masinile, pt. ca antitalentele si logica proasta sunt majoritare. Si mai du-te pe la vreun test-drive inainte sa aberezi. Acest motor poate indica cu usurinta si 3,8% intr-un regim de mers constant, cu acul vitezometrului "inghetat". Si nu, nu sunt fan BMW, sunt chiar de partea cealalta, fan Merc.
-
Decebal, marţi, 06.11.2012 09:52
Pacat de masina imi este mila de ea la ce poteci avem noi.Nu vi se pare bizar ca exista asfaltangii si noi nu avem pe unde merge cu masini de genu asta?
-
sandman, marţi, 06.11.2012 10:06
f frumoasa masina si consumul f bun! nu este pentru romania
-
Paul, marţi, 06.11.2012 10:11
@Automarket Adica nu v-au placut fix lucrurile care o fac Efficient Dynamics: cutia de viteze, cauciucurile cu rezistenta scazut la inaintare. Trebuia sa dati si ceva minusuri. Intr-un fel e distractiv cum toate testele, indiferent de tipul masinii, se fac din postura de pilot. Testati serie 3 ED si, desi are performante mai bune la toate capitolele decat concurenta, depunctati transmisia care o propulseaza la 100 kmh in 8s.
-
mntsn, marţi, 06.11.2012 12:26
@... Ai punctat excelent. Permite-mi sa te felicit pentru gandirea sanatoasa si sa te citez: "La aproape toate masinile se pot obtine consumurile din cartea tehnica. Problema adevarata e la soferii care se astepta sa mearga si sportiv, dar sa si obtina valorile din manual si la cei care sunt de-a dreptu' in pom cu soferia. De aia au si inceput sa puna indicator de schimbare a treptelor pt. mers economic la mai toate masinile, pt. ca antitalentele si logica proasta sunt majoritare."
-
unckle, marţi, 06.11.2012 14:50
@Paul - Din pacate pneurile cu rezistenta redusa la inaintare sunt cunoscute a avea si aderenta redusa fata de cele "clasice", asa ca "nemultumirea" poate fi, intr-un fel, justificata. Pare, totusi, un pic aiurea sa fii nemultumit de echiparile care fac din 320d un 321ED ... rusinica AM ;) iar pretul ... pretul este de BMW ... iar garantia este de BMW nu de hyundai ... nici masina nu este tocmai un Hyundai, ca sa ai nevoie sa iei ochiul cumparatorului cu altceva decat cu masina.
-
mircea, marţi, 06.11.2012 15:03
@unckle Unele lucruri sunt făcute pentru compromis. Compromitem transmisia şi aderenţa pentru un consum mai bun. Lucruri asumate de ei. De asta consumul e foarte bun, iar celelalte nu. Pentru a crea o maşină bună la un capitol, trebuie să tai din altele. E la fel ca-n viaţă, nu prea poţi să faci facultatea de matematică aplicată şi Literele în acelaşi timp. Şi îţi asumi pierderile dintr-o parte. E fix atât de simplu.
-
cozappz, marţi, 06.11.2012 21:19
Enjoy: http://www.youtube.com/watch?v=itYj-5kyYkQ
-
tractor13, marţi, 06.11.2012 21:30
salutare ,da ' cine e Samba ca nu stiu ?? iar legat de pret orice dealer bmw face reducere la pretul masinii uneori chiar si de 10 % in unele conditii si poate si mai mult in cazul speciale vb din punctul meu de vedere deoarece am achizitionat un f30 in mai si am avut parte de reducere ,iar legat de consum pe masina eco pro ul functioneaza pana la 130 km/h cu un consum relativ mic asemanator cu cel specificat de producator ,io de ex am mers cu un plin 930 km si becul nu s-a aprins mai indica calc. de bord aprox .150 km de mers pana la gol ,mentionez ca am un 318 cu 143 cai ,cu rspect
-
MadaI, marţi, 06.11.2012 23:16
Nici nu ma asteptam la altceva in privinta consumului. Cred ca BMW ne invata cam prost :)) . Design fara repros din pct meu de vedere. Poate un mic - la marirea dimensiunii, parca parca se apropie de 5-ar si nu e ok. Sper sa se opreasca aici cu treaba asta pe viitoarele modele.
-
luca, miercuri, 07.11.2012 00:00
bmw...hmm...pret piperat..dupa 2 ani si 1 luna cade turbina, dupa 4 ani apare rugina...dupa 7 ani rematul ....la dracu cu rahatul....MAI BINE O DACIA SANDERO NEW GENERATION...1.5 dci 90hp...interior piele...masina de vis...
-
Razvan, miercuri, 07.11.2012 10:40
Nu inteleg de ce as cumpara varianta asta in detrimentul variantei 320d - 184 CP. La o masina de 50,000 Euro conteaza atat de mult 0.5 l/100 Km? In plus anvelopele gen Energy, sunt niste mizerii. Degeaba e masina sportiva daca anvelopele sunt praf. Dupa parerea mea e o masina de imagine, atat..
-
IRS, miercuri, 07.11.2012 21:46
LOL "logica apariţiei acestui motor în linia Seriei 3" are in spate modalitatea de taxare si impozitare in majoritatea tarilor din vestul europei (in functie de putere, emisiile de CO2 etc.). Urmatorul palier de putere (peste 120kw, adica surpriza 163 CP) este in general de ordinul 1000-1500euro -> logica existentei acestui motor, nu povestile inventate de automarket :) Fiind un site serios, poate ar trebui sa tineti cont ca, om fi noi buricul pamantului, dar nu exista numai piata romaneasca...
-
IRS, miercuri, 07.11.2012 21:53
A se citi in comentariul precedent "cu 1000-1500 de euro" mai scump, vorbind doar de taxa de inmatriculare. La aceasta se adauga diverse taxe anuale, asigurarile, etc. facand masinile cu puteri de ex peste 120kw mult mai scumpe de intretinut, lucru important atat pentru particulari cat si mai ales pentru flote (care adauga deducere fiscala, de asemenea pe paliere de putere si poluare).
Mai Samba, pana acum veneai cu TDS-ul din "99, acum vii si spui ca 3 modele de seria 3 model nou cu aceasta motorizare au venit la tine la service? Bai penibilule, da tu lucrezi la service-ul reprezentantei Bmw?Daca au probleme de noi au garantie si n-aveau ce sa caute la tine la service-ul de Honda sau la care esti tu, da-ti cateva palme.