BMW Seria 3

320d EfficientDynamics Edition 163CP

Calitate / Pret

4.0
BMW practică o politică foarte corectă când vine vorba de preţul versiunii EfficientDinamics în comparaţie cu cel al variantei clasice 320d. Preţul de pornire al celor două versiuni este identic (35.898 de euro cu TVA), BMW considerând că minusul de cai pe de o parte şi plusul de tehnologie şi schimbările subtile de la nivel vizual pe de altă parte se elimină reciproc. Totuşi, dacă optaţi pentru concurenţă, preţul va fi ceva mai coborât: minus 1000 de euro pentru C-Klasse şi minus 4000 de euro pentru A4. Rămâne la latitudinea fiecăruia dacă consideră că un consum mai bun şi performanţele superioare justifică diferenţa de preţ.
  • Ionut, luni, 22.11.2010 21:42

    superba masina din toate punctele de vedere!

  • Lamborghini, luni, 22.11.2010 21:54

    chiar nu credeam intr-un asemenea consum cand am vazut prima oara...dar vad ca s-a adeverit...

  • Tomi, luni, 22.11.2010 22:25
    @adio

    Ce vreti voi dintr-o masina de 25 000 euro ? Sunt masini care ofera mai multe optiuni la asa pret ? Vreti calitate si tehnologie la maxim luat seria 6 F13 , seria 5 F10 , acolo seria 7 F01 , Voi ati luat o masina mica seria 3 e printre startul BMW-urilor , pana nu demult inainte de aparea seria 1 seria 3 era cel mai mic si mai ieftin BMW. Si daca nu are luminitile care le are un A4 nu inseamna ca SERia 3 este in URMA DE AUDI. PUNCTUL G intr-un BMW e pozitionat mai in centrul masinii ca la AUDI , ceea ce il face mai stabil si niciodata un BMW nu va lua teapa de la un Audi ,. Voi stiti cu totii ce inseamna BMW , BMW nu inseamna luminiti si led-uri BMW inseamna STABILITATE , PUTERE si PLACERE .

  • Cosmin, luni, 22.11.2010 22:52
    NU

    nu mi-as lua niciodata un seria 3 in aceasta configuratie.Nu are volan sport,nu are scaune sport ,nu are iDrive....pur si simplu nu are personalitate,x-factor. cred ca 320d ed e mai mult un exercitiu tehnic.DA bmw poate face cele mai economice masini , dar pur si simplu nu e cazul sa sacrifici cei 21de caluti. BMW = putere si sportivitate. Si inainte sa imi sara cineva in cap mentionez ca am condus un 320 d 177 CP cu aceeasi echipare interioara ca acesta si nu am cuvinte sa va spun cat de mult mi-a displacut.Volanul asta e oribil.

  • Cosmn, luni, 22.11.2010 22:55
    completare

    Sa nu ma intelegeti gresit...masina e superba la condus.Motorul lui 320 d 177 CP face toti banii.Agila,stabila,precisa :)

  • lui, luni, 22.11.2010 23:20
    bmw-consum

    nu comentez masina. dar cei de la bmw sint cei mai mari mincinosi , legat de consumul declarat vs cel real. in testul auto motor und sport ( germania ) diferenta e cu 40 % mai mare. oficial,in medie 4,1 l/100km, real 5.7l/100km.

  • Hadouken, marţi, 23.11.2010 00:42

    @tomi, limba romana te depaseste... @ciprian mihai, putina atentie la redactarea textului si s-ar evita cacofoniile si literele mancate

  • unckle, marţi, 23.11.2010 08:18

    unde are omu' 35k pentru un BMW ... se mai gasesc 5k pentru scaune, iDrive, volan, si altele.... ( desi primii 4000 ar trebui sa se duca pe o cutie automata si pe piele.. parerea mea :P) DAR - exista un mare DAR - cum sa te duci sa iei un BMW pe 35k, "chel" , cand poti sa iti iei un Passat "fulopshans" ? @automarket - se vede o diferenta sanatoasa intre review-urile "facute" si cele "copiate" ... poate conducatorii destinelor AM ar trebui sa ia asta in considerare si sa nu mai bage ca "test-drive" pliantele primite de la producatori ;)

  • stefanel, marţi, 23.11.2010 09:13

    Din punctul meu de vedere, e printre foarte putinele masini care le are pe toate, adica si o eficienta ridicata a consumului, si o sportivitate tipica marcii bavareze. In testul Autobild au scos un consum SUB cel indicat de fabrica, cu respectarea indicatiilor de mers de la bord. Eu nu cred ca momentan are un rival serios pe segmentul eco-sport din clasa berlinelor medii, C 200cdi BE sau A4 TDIe fiind niste compromisuri prea mari. Daca as avea posibilitatea, as cumpara-o.

  • Victor, marţi, 23.11.2010 12:16
    BMW

    Pai bai fratilor,tehnologia hibrid este viabila numai pt masinile puternice!!cu motoare V6,V8 mai mari de 3l,cum sunt Lexus LS,Cadillac Escalade,Mercedes S400 samd.Si aici se va ajunge,masinile cu motoare pana in 3l vor ramane in configuratie clasica iar cu motoare peste 3l cu sisteme hibrid.De la aceste masini puternice incepe sa devina viabil un sistem hibrid,de ex un Cadillac Escalade clasic costa 60 de mii iar unul hidrid 70 de mii,dar consumul de carburant este de 12% fata de 20% pt sistemul clasic si difereanta de pret raportata la pretul masinii nu este una deosebit de mare,dar in schimb pt un VW Golf de ex,nu prea mai renteaza sa aiba un pret de 25 mii E,chiar si cu un consum de 2% in orasi,si unde mai punem ca valorice de consum ale masinilor Euro 5 sunt foarte buna iar cele din jurul anului 2020 vor fii cu 20% mai economice decat actualele cea ce este excelent,un sedam de clasa medie care sa iti consume 4%in orasi sau un SUV cu 8%.

  • mars, marţi, 23.11.2010 13:50

    Stabilitate pe m*sa ....... nu o sa ajunga BMW la performantele unu Audi quattro toro niciodata. Sincer nu am vazut pe strada niciodata un audi accidenta in schimb BMW la greu...de ce? pt ca sunt conduse de cocalari inculti si de stabile ce sunt cu tractiunea lor prapadita pe spate. Mare rahat autonomia lu peste de 1000 km... EU la A4-ul meu rezervor mai mare cei drept cu 9l( 70l) fata de acest bmw si cu motorina Premium OMV am autonomie 1250 KM......asa ca ma p** pe BMW care mai este si urat ca alceva in interior .plin de plastic chinezesc ( in special seria 3). Iar daca vreti sa scoatem untul din masini de ani buni in coace cele mai fiabile masini din lume pret/consum/intretinere sunt Cele JAPONEZE.

  • @@@, marţi, 23.11.2010 14:24
    km/h ?

    cred ca sa omis viteza medie de parcurgere a traseului... care a fost aceasta ? una e sa ai consumu asta la viteza media de 90 -100 si alta e la vm de 60-70... asa cu orice masina diesel scoti 5.5 chiar si cu o benzinara ... cat despre ECO, sa zica BMW cata poluare produce pt fabricare masini nu cat nu polueaza, de fapt ECO nu inseamna numai sa nu scoti noxe ci si sa produci masina cat mai ECO...ori pana acolo BMW mai are de lucrat fff mult.

  • lucyanoo7, marţi, 23.11.2010 14:38
    ...

    cum sa va placa interioru daca ati luat'o pe cea mai naspa

  • Rio, marţi, 23.11.2010 15:28

    Superba masina. Asa cum se zicea si mai sus, are cel mai mic consum comparativ cu competitorii, dar nici unul nu se tine de el la sportivitate. Bravo lor, o treaba bine facuta inca o data din partea BMW. @Mars Nu denigra masina din cauza celor care o conduc. Este adevarat ca vezi multe BMW-uri prin santuri, dar asta este din cauza ca oricine isi poate cumpara un BMW dar putini stiu sa il si "struneasca". Cat despre comparatia cu al tau A4, exagerezi. Nu scoti un consum mai bun decat 320ED nici daca il impingi, iar despre performante n-are rost sa vorbim, BMW este cu muuuult peste. Singurul avantaj al A4 este sistemul Quattro care este extrem de util pe zapada dar sa fim seriosi, cate zile pe an avem noi drumurile complet inzapezite? Toate cele bune

  • pt rio, marţi, 23.11.2010 20:22
    quattro

    Rio sistemul quattro de pe audi nu e doar extrem de util pe zapada. fa o comparatie pe uscat poftim . un quattro intotdeauna va pleca mai rapid .. nici daca iti compar TT RS quattro de la audi 0-100 4.6 fata de 5.5 la BMW 335 i si totusi TT are motor doar de 2.5 si greutatea e aproape egala 1.550 TT 1.600 BMW ... Nu tin cu audi .. Nu tin nici cu BMW. Imi plac Jaguar, SAAB si Lexus

  • pt rio, marţi, 23.11.2010 20:26
    comparatie

    daca vrei poti sa compari si M3. unde in linie dreapta pierde in fata unui RS5. M3 4.7 sec-RS5 4.6 sec si totusi RS5 are 1.800 kg fata de 1.680 M3 .. Totusi nu sunt mai destepti oameni care fac testele decat calculatoarele care dau rezultatele.

  • @ pt roi, marţi, 23.11.2010 21:54

    In primul rand Audi RS5 este mai nou, are 30 CP in plus fata de BMW si pe la toate testele si-a cam luat-o de la BMW si , apropo vezi ca nu toate drumurile sunt drepte.

  • JAN, marţi, 23.11.2010 22:00

    Extraordinara performanta. Putere , tinuta de drum si bineinteles consumul.

  • mowgli, miercuri, 24.11.2010 03:04
    @TOMI

    Amice si eu sunt fan BMW, dar punctul G e mai in centru? nush frate ca eu tot le-am gadilit pe acolo pe langa cutia de viteze intre scaune unde e mai umed dar nu s-o excitat deloc masina... stii tu ceva ce noi restul barbatilor nu stim? Da auzi? daca le dau un telefon celor de la Bavaria si ii intreb unde e punctul G al masinii o sa-mi zica oare?

  • Rio, miercuri, 24.11.2010 14:29

    @pt rio Normal ca pleaca mai rapid pentru ca are tractiune 4x4, mai multa aderenta etc. Si vezi ca TT-RS are 1450kg, iar BMW 335i are 1610, iar diferenta asta se simte. Nu contest faptul ca Audi nu ar avea motoare si masini bune, ba chiar sistemul Quattro este extrem de revolutionar dar totusi, BMW este putin deasupra. Comparatia care ai facut-o nu este foarte corecta, motorul de pe TT-RS fiind impins pana la limite. De asemenea RS5 este mai rapid, dar nu uita ca are motorul de 4.2 comparativ cu 4.0 de pe M3. Toate cele bune

  • lucyanoo7, miercuri, 24.11.2010 15:54
    ...

    cum sa va placa interioru daca ati luat'o pe cea mai naspa (ma refer la bord nu la model)

  • Darius, miercuri, 24.11.2010 19:51
    Greseala

    "Aruncaţi-i în faţă o şăsea plină de viraje - cum este cea dintre Braşov şi Târgu Mureş - şi BMW 320d ED vă va oferi o experienţă plăcută." Am crezut ca nu vad bine prima oara cand am citit..se mai intampla sa gresesti, oricum ar trebui corectat, ca nu e singulara. De masina ce sa zic, e o masina care te face fericit daca o ai.

  • Esan, miercuri, 24.11.2010 20:00
    Automarketisti!

    Avem aici o adunatura de couch-based experts! Baieti asteptati si voi sa ajunga E90 la pret de E46, poate atunci o sa o conduceti si voi, pana atunci continuati sa visati si sa va imaginati cat de proasta este masina! Nu o mai fortati cu Audi si Mercedes ca nu-si au locul langa E90, avand in vedere ca cel mai economic BMW cu motor 2.0, le da clasa la performante, aici ma refer la orice va imaginati voi la cap. performanta si la consum, aici ne suparam si pleaca toata lumea acasa. @ Cosmin: O sa o cumperi tu, asa este, dar SH, peste multi ani! Daca aveai bani crede-ma, cumparai un BMW, nu te legai de dotari, daca vrei sa simti si tu cum e sa ai BMW, ii pui o timona si tot nu te faci de ras, app de volan, la ce te refereai tu. Nu ai tu cum sa ma minti ca ai condus un BMW, poate erai pasager in alta masina si mergeai paralel, imi mai spui ca e agila, stabila, precisa, Nu...hai, serios? @ Mowgli: mi-ai oferit portia sanatoasa de ras pe ziua de azi, bravo, bine punctat! :))) @ Automarket, sincer nu stiu ce sa cred, spuneti de masina ca e cam out-dated, dar la felul in care notati/punctati modelul asta e rusinos! Ii oferiti motorului 4 stele, cand este etalon in clasa ei, acum hai argumentati ca exista motorul de 2.0 l tot la BMW care ofera o putere mai mare si eu va spun ca motorul acela nu are cu cine sa concureze inca, deci intr-un fel BMW e din alta galaxie! App de Audi, daca VW ajunge la un stand-still, in ceea ce priveste motorizarea, ca e adevarat ca sunt mai limitati, Audi, ramane pe bara, dar nu domne, noi suntem premium, cand nici nu putem sa concuram la motoare, ma refer aici la cel de 2.0 170 cp, care de doi ani e exploatat la maxim( A4;A6;Passat;SkodaRS;Exeo), Automarket, vorbeati de masini care si-au trait viata?

  • [email protected], sâmbătă, 18.02.2012 15:48
    bmwv mercedes audi

    *exista fani pt. fiecare marca fapt care este perfect normal,dar ideal pt a se obtine o parere reala ar fi ca fiecare dintre noi sa aiba ocazia sa conduca aceste masini cu aceleasi motorizari si acelasi nivel de echipare si uzura(daca sunt sh), ceea ce este foarte greu pt majoritaea dintre noi *numai un dealer auto de clasa premium are genul acesta de oportunitate (deoarece exista training-uri in domeniul auto ''am participat si eu'', si unde se aduc masini de drive-test pt comparatiii intre ele) ,si vanzatorii au ocazia sa conduca masini din clasele concurente fapt ce-i ajuta ulterior la locul de munca *mai sunt si acei samsari care aduc foarte multe masini din strainatate si au ocazia de-a lungul anilor sa conduca multe modele la drum lung.. *restul care au auzit pe la scara blocului de la vecinul sau au fost pasageri intamplatori in diverse masini ar fi bine sa renunte in a-si impune pct. de vedere deoarece sunt subiectivi.. *asadar comparatii corecte se pot face si pe net intre bmw x drive 2.0d, audi quattro 2.0 d, si mercedes 4 matic 2.2d (nu au mai mic)evident cu acelasi nivel de echipare ( atat pt motiv de rafinamet cat si de greutate deoarece orice optionala in plus pe langa bani atrage si o mica greutate adaugata masinii respective.. *ulterior se face drive-testul pe acelasi traseu si de preferinta acelasi sofer (same weight) si se obtine o statistica reala.. * asadar dupa cum bine se stie si se poate verifica la acest motor de 2d si 2.2d la mercedes, in urma testelor la capitolul tinuta de drum sportivitate si consum a iesit lider bmw , dar la comfort si siguranta este lider mercedes, audi ramane in continuare marca care vrea sa obtina cate ceva din amandoua, si inca isi mai cauta identitatea in piata premium *nu vreau sa critic audi ,personal imi place foarte mult brand-ul ,insa e oarecum normal ca fiind sosit mai tarziu in zona premium, sa mai aiba putin de lucru in a-si trasa o imagine distinsa printre ceilalti 2 concurenti ai sai din Europa