BMW Seria 1

Calitate / Pret

3.5

BMW 118i are un preţ de pornire de 28.084 euro cu TVA inclus pe piaţa din România. Modelul este mai ieftin decât Audi A3 Sportback 1.8 TFSI 160 CP M6 Ambiente cu mai bine de 1.000 de euro, în timp ce este mai scump decât Delta, Giulietta şi DS4 cu aproximativ 1.000 de euro.

Când facem această comparaţie trebuie să ne reamintim cum s-a descurcat BMW 118i la capitolele consum şi performanţe, iar preţul devine deodată rezonabil, cu toate că este o sumă care nu poate fi trecută uşor cu vederea.

Apreciem nivelul ridicat de tehnologie oferit de cei de la BMW, singurii care oferă ceva similar fiind cei de la Alfa Romeo, care au integrat cu succes sistemul DNA, sistem care are acelaşi efect de "schimbare totală" a maşinii. Cei de la BMW se bucură şi de integrarea internetului la bord, dar şi de o simplitate remarcabilă a comenzilor, ceea ce ajută orice şofer familizarizat cu modelele mărcii să se descurce cu comenzile odată urcat la bord.

  • pacpac, vineri, 23.09.2011 14:19
    aa

    stopurile parca sunt luate de pe polo si partea din fata e seria 5 si o carca de bani

  • sandman, vineri, 23.09.2011 16:10
    seria 1

    nu pot sa zic ca imi place cum arata la exterior, dar este o masina buna, la un pret destul de piperat. in banii astia pot sa imi iau un golf 6 sau un leon si mai raman si cu bani de concediu:) bmw ramane o masina exclusivista pentru cei care si-o permit.

  • 1923`, vineri, 23.09.2011 16:19
    serie 1

    hidoasa masina... generatia trecuta era ok! pe asta au facut-o sa arate groaznic...

  • emicald, vineri, 23.09.2011 16:43
    articol pe linga adevar

    O gramada de bulls**t in acest articol, si o nota mult exagerata. Portbagajul de 360 de litri e relativ mic, cu doar 10 litri mai mult ca la Golf, sub DS4, care are 370. Consumul masinii in regim de utilizare sportiva e mult mai mare, minciunile producatorilor se stiu... Masina arata oribil, total nereusita. Spatiul interior e mic, la fel ca la versiunea pe care o inlocuieste (si aia urita). Pretul e urias, doar pentru ca are sigla BMW. Singurele aspecte pozitive sint motorul (reusit, intr-adevar) si tinuta de drum pe sosele bune. Scorul acordat este MULT prea mare.

  • Sebastian Toma, vineri, 23.09.2011 17:05

    Vorbeşti de parcă ai fi testat maşina. Mă rog, ceva versiune virtuală, disponibilă atotştiutorilor de pe internet. Cu toate acestea, îţi răspund ca să îţi clarific anumite aspecte pe care nu le-ai observat/înţeles. DS4 are un portbagaj de 359 de litri. Seria 1 nu se ”bate” cu Golf, cu toate că ambele sunt în clasa compactă. Cât despre consum, vorbesc de o valoare în ciclul mixt (după cum am menţionat şi în articol), obţinută într-un stil mai sportiv. Totuşi, eram pe stradă, există legi, alte maşini.

  • Catalin, vineri, 23.09.2011 19:22
    Critici inutile

    Vulpea care nu ajunge la struguri spune ca sunt acri. Imi place atat de mult masina! Arata bine! Arata mai matura ca generatia trecuta. Nu vorbesc despre interior, unul pur nemtesc, mult negru presarat cu cateva fire rosii, parca sunt vene cu sange prin ele..simti asa ca este vie. Eu laud stilul lor..sunt unici. NU sunt atat de comerciali precum sunt altii..si imi pare rau pentru cei care gasesc tot felul de asemanari (partea cu stopuri de polo e penibila prietene!). Sunt atat de multe masini incat e inevitabil ca alocuri sa nu semene una cu alta. La fel ai putea spune despre oameni..sa fim seriosi! Apreciati un lucru bine facut, nu ceva facut la duzina sa se vanda bine pe bani putini. Stima celor care duc din ce in ce mai sus BMW!

  • Marius, vineri, 23.09.2011 20:41
    Respect pentru designerii italieni din trecut

    Baiatul asta care este designer sef la BMW, afirma ca masinile italiene din anii '60 sunt adevarate opere de arta in materie de design si viziune. Si are dreptate. Dar, in cazul de fata, imi pare un amestesc de nou cu clasic, de stil rece si exuberanta latina. Poate e o noua filosofie de design, dar intermediara din pacate. Ca sa fiu mai clar, ori baiatul asta e un adevarat vizionar in materie de design auto modern iar noi comentam ca niste papagali, ori totul e o vrajeala sau un upgrade misto de a lua banii bogatasilor. PS: In tehnica, ca si in domeniul auto, este o regula de aur. Mercedes deja o aplica. Regula asta spune cam asa - cand nu stii cum sa mai evoluezi cu designul pe viitor, o dai pe linii clasice, simple si curate, tipice anilor '60. Mai concret, o dai pe stilul retro. Respect pentru designerii italieni si pentru fastul si exuberanta lumii latine. Poate ca nu fac ei cele mai fiabile masini, dar cu siguranta sunt adevarate opere de arta. :P

  • Marius, vineri, 23.09.2011 20:49
    @Sebastian Toma

    @Sebastian Toma "Vorbeşti de parcă ai fi testat maşina. Mă rog, ceva versiune virtuală, disponibilă atotştiutorilor de pe internet." Hmmm, o fi ea masina noua, o fi ea BMW, o fi ea scumpa.......dar daca nu are tzatze si nu clipeste din gene tot un fier spoit ramane. :P Nu's daca m-ai inteles. Nu ne spune tu noua ce sa comentam si ce sa nu comentam. E doar un BMW Seria 3 si nu Rolls Royce. ;P

  • unu, vineri, 23.09.2011 23:41
    Sistemele de siguranta de pe BMW

    nu fac foarte multi bani pe asfalt umed. Conduc un e90 si pe ploaie trebuie sa fii atent, ori esti cu masina pe latul soselei destul de repede.

  • rzn.ozn, sâmbătă, 24.09.2011 00:00

    @emicald: tu zici numai tampenii, isi merita si nota maxima masina asta. Portbagajul e relativ mic? E HATCHBACK! nu MCV. Consumul in utilizare sportiva e mult mai mare, la orice masina se aplica regula asta, dar bmw sunt cei mai buni la capitolul asta asa, chitzaie tu orice alta masina de aceeasi categorie si sa vezi ca consuma mai mult decat acest bmw. Masina nu arata oribil, e ALTCEVA in materie de design daca intelegi ce vreau sa zic ... nu prea arata ca nici un alt bmw din noul tipar, sau alta masina. Pretul e urias? pt romani orice masina peste 10000 de euro e scumpa, bmw stiu sa faca masini adevarate, masini care se conduc cum ar trebui sa se conduca, nu numai sigla costa. @Marius: tu te contrazici singur :)) si sub rolls royce ce se afla? :)) nu cumva un seria 7? bmw si mercedes sunt cele mai premium masini pt mase. pun pariu ca toti de aici visati la un bmw :))

  • Catalin, sâmbătă, 24.09.2011 09:59
    vise

    Prietene..unii mai viseaza si la discutii serioase. Uite..nu este o discutie de pe messenger si atitudinea ta nu este una de laudat. Ajung la vorba ta "aia cu romanii"..esti ungur?

  • dion_vrg, sâmbătă, 24.09.2011 11:04

    E tare masina ....ca orice BMW!

  • Andrei, sâmbătă, 24.09.2011 12:11
    @unu

    Cred ca e timpul sa cumperi cauciucuri noi la E90-ul ala. Am un E92 cu motor de 3.000cmc, tractiune spate si nu am emotii cu el nici pe asfalt ud, nici pe zapada. Parerea mea ca BMW-ul actual este o masina pe care te poti baza in situatii limita. Niciodata nu se comporta altfel dacat ar trebui.

  • BMW, sâmbătă, 24.09.2011 12:46

    O mizerie....

  • Vlad, sâmbătă, 24.09.2011 14:16
    M Sport

    Politica celor de la BMW din ultima vreme este sa ofere un design "prea cuminte" pt modelele "normale" a.i. te obliga sa iei pachetul M Sport care ii confera masinii o agresivitate subtila! Motorul are performante si consum excelente, probabil cea mai buna alegere pt Romania daca esti fan benzina. Nu sunt de acord cu minusurile acordate, versiuni de peste 200 cp vor urma in scurt timp, 128i cu 245cp va fi cu siguranta una dintre ele. Pretul nu poate fi mai mic pt ca altfel nu ai mai diferentia marca premium de popularul Golf.

  • Bau-Bau, sâmbătă, 24.09.2011 14:33
    Unde este masina?

    O masina mica in care stai ingehsuit portbagaj cam nu are in schimb pret super mare doar ca are sigla BMW. Oricum in romania BMW este masina de bizoni

  • unu, sâmbătă, 24.09.2011 14:33
    @andrei

    Cauciucurile sun noi (Conti), am 10k Km cu ele. Daca tu nu ai avut surprize, watch out. Sistemele sunt functionale, se aprind martorii de bord si se "simt" cand intra. @automarket, nu inteleg de ce a trebuit sa stergeti comentariul meu.

  • dman, duminică, 25.09.2011 21:24
    dezamagire

    Am vazut masina la salon si am trecut-o la capitolul dezamgiri alaturi de civic. Nu mi-a placut nici la exterior nici la interior unde materialele si finisarile mi s-au parut sub asteptari (tinand cont de pret si de aerele de premium). Este genul de masina pe care o cumperi ptr ca vrei neaparat un bmw.

  • Alin, marţi, 27.09.2011 11:49
    urata rau

    Indiferent cat de manevrabila este pt cei care cumpara o astfel de masina aspectul conteaza f mult ; .pt ca la calitate au crescut enorm si rivalii (alfa, audi..) Cand maj oamenilor care o vad zic ca e urata rau nu ai cum sa zici ca designul este ,,discutabil'' :)) pur si simplu e o bazaconie parca e broasca Asteptam noul Mercedes A klasse care dc o sa fie ca in pozele aparute va rupe tot

  • valone, luni, 21.11.2011 12:54

    M-am dat cu ea, modelul 118i. este o bestie dar nu pentru toti soferii. doar cine are talent la pilotaj stie sa se dea cu ea. restul aleg golf.

  • BMW FUN, marţi, 10.01.2012 17:21

    Vad ca nimeni nu zice nimic de faptul ca la testul euroncap-pole test a luat calificativul weak-adik foarte periculos!Nu stiu cum ati dat voi cinci stele cu felicitari!D p meu de vedere este o mare problema sa cumperi o masina in 2012 pe care sa dai 30 000 si sa obtina weak la pole test!Si de unde ati scos voi ca are "adaptive drive"? cu siguranta nu stiti ce inseamna si cat costa optiunea asta!In realitate arata foarte bine masina, m-am suit in ea!