BMW Seria 1

2.0 118d xDrive

Calitate / Pret

4.0

Fiind vorba de un BMW, preţurile nu sunt mici. Modelul testat de noi are un preţ de bază de 28.086 euro (TVA inclus). Peste acest preţ s-a adăugat preţurile opţionalelor. Pachetul Advantage Plus costă 3.100 euro (TVA inclus) şi conţine volan îmbrăcat în piele, comenzi pe volan. cotieră, sistem de spălare a farurilor, senzori parcare, faruri ceaţă, faruri bi-xenon, aer condiţionat automat şi alte câteva dotări. Apoi cutia automată cu opt trepte costă 1.240 euro (TVA inclus), iar jantele de 17 inch sunt şi ele 938 euro. Scaunele sport costă 604 euro, iar dacă vrem şi încălzire mai scoatem din buzunar încă 344 euro. Iar sistemul de navigaţie Professional costă 2.074 euro. Plus o listă lungă de alte dotări duc preţul maşinii testate la 41.887 euro (TVA inclus).

În ceea ce priveşte concurenţa, am folosit configuratorul Automarket pentru a ne raporta la preţul de bază. Aflăm astfel că noul Audi A3 TDI 140 CP este mai scump, preţul de bază fiind de 32.030 euro. Noul Mercedes-Benz A200 CDI are un preţ de pornire de 27.218 euro, dar oferă doar 136 CP. Un Volvo V40 D3 150 CP porneşte de la 27.776 euro, iar o Alfa Giulietta de 140 CP are cel mai mic preţ de pornire de 23.700 euro (TVA inclus).

  • gelu, luni, 13.08.2012 18:23

    Serie 1...ca design e odios ca si tehnica e...bmw

  • P_N, luni, 13.08.2012 18:35

    Hai ca ne-ati plictisit de atatea BMW-uri,si mai ales de atatea dieseluri.Nu imi mai simt plamanii.Mai oameni buni,sunt si alte marci cu mare valoare si mult mai aratoase decat acestea. on-topic:Prin acest model eu nu vad decat copie la greu dupa Polo.

  • un oarecare, luni, 13.08.2012 18:47

    42 000 de euro?:))) mor de ras!pt cine nu stie sunt seria 5 pe stoc ,520d, automat, xenon, piele,prktronic, exact la 42 000 tva inclus!exorbitant e putin spus!

  • ShelbyV8, luni, 13.08.2012 18:55

    Daca tot aveti "confuguratorul Automarket", nu are rost sa va raportati la pretul de baza, ci la un model concurent cu dotari asemanatoare.

  • edi80, luni, 13.08.2012 19:19

    o fi el bmw dar sa platesti mai bine de 50% din pret pentru firma aia care pe unii ii face mai potenti...mi se pare grotesc!! sa nu mai vb de motorizarile diesel 2000 care nu au ce cauta pe o masinuta de marimea ei..dar ma rog atat pot 2000 143cp....suntem in 2012 wake up!!!!!!!!

  • ScorpyonVAG, luni, 13.08.2012 19:23

    42.000 cusca asta ? Oare cand o sa testati si voi ceva masini de buget, care isi permite tot omu ? De exemplu un test de anduranta cu Logan 1.2 de 75cp si 1.6 de 85cp sa faceti o deosebire intre motorizari, mai multe teste comparative cu dacia vs alte masini sau orice altceva, dar nu masini din astea scumpe care nu le cumpara nimeni si pe langa pretul urias sunt si urate (Juke,Seria 1,etc) !

  • BMW, luni, 13.08.2012 20:19

    Sa dai atatia bani pe o caricatura de masina!!??????

  • slVW_83, luni, 13.08.2012 21:10

    @ Automarket Masina e buna pentru cine si-o permite! Dar oare cine si-o permite? Nici unul, dar NICI UNUL dintre voi si nici unul, dar NICI UNUL dintre noi! Poate doar cei ce fac afaceri cu statul sau cu cocaina..... Parerea mea, impartasita si de alti useri precum ScorpyonVAG e ca ar fi bine sa testati si masini abordabile ca pret, decente financiar. A fost doar o parere...........!

  • gelu, luni, 13.08.2012 21:19

    cam de unde credeti ca vin banutii?

  • tractor13, luni, 13.08.2012 22:30

    eu am un 318 d si fuge relativ repede pana 212 km\h apoi se opreste aici si mai mult nu vrea, am aproximativ 3300 3400 rot \min in viteza a 6 a .cu respect

  • antonny, luni, 13.08.2012 23:49

    la banii astia cat costa bomba asta ......poti cumpara doua bijuteri care nu tie rusine sa cobori din ele ex , Infiniti G37 si Lexus CT 200h

  • antonny, marţi, 14.08.2012 00:07

    am uitat sa spun ca Hyundai Veloster Turbo e superba fata de Bmw seria 1

  • P_N, marţi, 14.08.2012 01:02

    @antonny.Ai mare dreptate,numai ca g37 costa 46.500 ,motorizarea de baza.Dar eu zic ca merita,este o masina superba ,atat la motoare cat si pentru urechea muzicala a soferului.

  • octav71, marţi, 14.08.2012 08:48

    In primul rand, multumesc pentru poza cu locurile din spate. Apoi, designul - cum a facut Mercedes cu generatia A, actualul A fiind o evolutie, poate mergea ca si BMW sa mai schimbe cate ceva pe la forme? 42.000 euro pe 143CP, este culmea fitei supreme! @ScorpionVAG: nu iti doresti un test cu Logan de 1,2 16V.

  • andy, marţi, 14.08.2012 10:23

    Masina ca masina ca e hidoasa din toate unghiurile. Dar cand mai vezi si pretul... ai impresia ca vor sa-si bata joc de clienti si nu stiu cum.

  • antonny, marţi, 14.08.2012 12:50

    @P_N........dai in plus 4500 euro si cumperi ceva ce e baza ,dar totusi ce are masina asta merita ....... INFINITI G 37 PRESTIGIU şi RESPECT,. IMAGINE şi PERSONALITATE URBANĂ

  • unckle, marţi, 14.08.2012 13:02

    Ar trebui punctat faptul ca motorul de pe noul A are doar 1800cmc ceea ce ii da un raport de putere/litru si cuplu/litru mai bun decat acest 2.0BMW

  • P_N, marţi, 14.08.2012 13:38

    @antonny,stiu.Am condus-o mai demult,de fapt primul model.Si am ramas cu o parere f buna despre acest g37.Este o masina extraordinara,cu un motor de senzatie normal aspirat fara turbina si fara compresor.Adica are un motor care nu este dopat cu aer comprimat obtinut din compresor si din turbina,ci exclusiv din ceea ce poate motorul acesta.Si bineinteles mult mai fiabil (doar este vb despre o japoneza).

  • Sylv, marţi, 14.08.2012 15:04

    Eu am 3 BMW-uri in familie luate in ultimii 2 ani. De curand am cerut pret la reprezentanta la un 328 noul model. 44 mii plus TVA. Dupa ce au aflat ca mai aveam 3 masini luate, noul pret a fost 32 mii + TVA. Ce am vrut sa spun cu asta? Ca dealerul castiga monstruos de mult, a lasat 12 mii euro la prima strigare. 42 mii pe serie 1 ? sa fim seriosi. e culmea fitei germane...dar sa vedem si cine da atat.

  • dan_grc, marţi, 14.08.2012 16:38

    Pai dealerul castiga monstruos de mult, toata lumea stie ca vanzatorul castiga mult mai bine la o masina vanduta decat producatorul, dar avantajul producatorului este ca produce multe si-si permite sa castige o mie sau doua la o masina produsa, dar asta e valabil pt orice produs, vanzatorul castiga mult mai bine decat producatorul. Cat despre pretul acestui serie 1...este f mult intr-adevar, in conditiile in care iti poti lua lejer un seria 3 cu peste 40 de mii, iar in jurul a 50 de mii un seria 5, dar ei sunt liberi sa puna ce pret vor. Acum poate unii inteleg dc prefera unii un model sh dupa cativa ani la jumatate de pret, in afara de vesticii care au cateva mii pe luna si-si permit sa faca rate, cum fac 90% ( eu si cu cateva mii pe luna tot sh mi-as lua, imi place sa raman cu niste bani in buzunar, cel putin 20 de mii in minus acopera si mama problemelor de fiabilitate, ca sunt proaste, ce sa-i faci) . Dar cu toate astea, seria 1 actual nu se vinde prost, preturile medii nu sunt peste 40 de mii, dar peste 30 de mi da, ca si concurenta de altfel, sa nu credeti ca ceilalti sunt la jumatate de pret, deci exista clientela si pt aceasta clasa.

  • P_N, marţi, 14.08.2012 16:52

    Concurenta ofera preturi mult mai bune sa stii. Noua Honda Civic, care are sistem audio premium si fiabilitate renumita,conta doar 26.000.Sau Lexus CT200h care este primul hatchback premium din lume care foloseste o propulsie hybrid costa 45.000 si este si fiabila. Ha,ha. toata stima!

  • dan_grc, marţi, 14.08.2012 16:58

    Si eu am toata stima pt tine, Civic este premium spui tu? Eu zic ca nu prea,cel putin nu actualul model, CT intr-adevar este mult mai ieftin la 45 de mii, isi face toti banii.

  • Vasilica, marţi, 14.08.2012 17:11

    Daca iti ei Honda civic sau orice caricatura odioasa de la Lexus ca si pupicuristi marcii in sepcial in fata un BMW e clar ca nu esti sanatos la cap si trebuie sa mergi la un control, eventual exilat pe o insula in urmatorii 30000de ani

  • dan_grc, marţi, 14.08.2012 17:20

    Trebuie sa declare si altii in afara de Lexus ca ei sunt "cea mai de top" in toate privintele, deci chiar ei au declarat asta? Atunci asa este... Harman Kardon ce este? nu e de top? Iar faptul ca este rara nu-l transforma in vreun Rolls, asa sunt Lexus-urile in Europa, f rare, dc? Pt ca europenii sunt melteni si nu stiu ce pierd, noroc cu firmele de inchirieri.

  • dan_grc, marţi, 14.08.2012 17:37

    Eu nu stiu dc mai vorbesc cu tine, eu am spus de cateva ori ca unii sunt pur si simplu prea "inteligenti" dar e vina mea. Cei de la Lexus pot declara ce vor ei, nu este important asta, importanta este realitatea, trebui s-o vada si altii asa cum declara ei. De exemplu, daca tu spui ca esti destept, trebuie sa te cred si eu? Si vezi ca la cont acolo, la sectiunea Top " se v-a observa din comentarii" ....daca nu stapanesti bine gramatica reformuleaza si tu, mai apare si la cont asta, e ca o stampila asa, dar uite cum se aseaza lucrurile, chiar ca S-A observat din comentarii:)

  • dan_grc, marţi, 14.08.2012 18:05

    Sa stii ca nu este o idee rea, ideea lui Cuantic s-ar putea sa prinda pana la urma, mi-ar face placere sa ne intalnim sa-mi faci o poza, uite cu-n aparat japonez, si cu amicul tau mafia sau suedezul, oare puteti sa veniti toti 3 in acelasi timp? Ar fi o chestie extraordinara.

  • LauCalin, miercuri, 15.08.2012 22:06

    Cand un lucru este scump si nu ti-l permiti evident ca ii vei gasi alternative mai ieftine. Multi dintre noi nu isi permit sa dea in general 20000 de euro. Ce sa mai zici atunci de un BMW care niciodata nu a fost o masina ieftina... Eu nu imi permit o asa masina, dar probabil ca daca as avea bani sa imi cumpar un BMW poate ca nu voi face ochii asa mari cand voi vedea preturile. Multi uita un ;ucru: BMW niciodata nu a facut masini ieftine. Iar cine a condus un BMW a inteles si de ce costa atat de mult. Viata o vezi si in functie de cat iti permiti sa platesti pentru confortul tau. Asa se face ca cel care are o masina de 10000 de euro o considera una foarte buna. Si la fel o considera si cel care a dat pe ea 40-50000 de euro. Apropo, nu sunt fan BMW. M-am urcat in masina asta (din pacate nu am putut sa fac un drive test), iar senzatia de calitate si sportivitate se simte inca de cand pornesti mototul: pozitie la volan joasa, scaune cu un foarte bun suport lateral, volan care se simte placut in mana, un sistem audio superb, finisari si inbinari impecabile si un sound al motorului, care, desi e diesel, nu se aude ca un simplu diesel. Cam astea sunt avantajele mele pe care le vad fata de masinile de volum (ca tot zic unii ca mai bine iti iei altceva). Este o masina care inspira calitate, lucru bine facut, dar si scump in multe prvinte. Va recomand o aaliza "la rece" si apoi sa spuneti cum de este "mai masina" un Hyundai Veloster. Cu un lucru insa nu pot sa ma impac deloc la masina asta: designul. In rest, jos palaria! O treaba foarte buna facuta de BMW. Defapt asta nu e o noutate. Mereu am admirat marca pentru modul in care construieste masini, desi culmea, nu sunt masini tocmai pe gustul meu.

  • Vlad, sâmbătă, 18.08.2012 18:48

    Pachetul M Sport ii schimba complet look ul. BMW stie sa obtina banii de la clienti oferind f multe optiuni si astfel posibilitati de configurare ample. Nu poti compara un produs premium cu unul "popular" sa zicem. Daca nu ar exista clienti, n ar mai lansa astfel de produse. Pt multi pretul pare exagerat, dar trebuie sa luam in calcul cui se adreseaza acest produs.

  • mircea, luni, 20.08.2012 11:44

    Motorul si manevrabilitatea sunt o placere dar are spate si stopuri de polo, mutra micuta...sincer pe afara arata saracacios, design interior sobru si util nu ca la caricaturile asiatice. Pretul e aberant. Hai sa vedem cate o saapara pe strazi. La o scurta privire tot pe strazi, observ multe seria 3, 5 si chiar 7 luate de noi, culmea, Romania tara saraca :) Insa greu imi vine sa cred ca un cumparator de bmw nu va alege un model din gama superioara, la aceiasi bani

  • narcis, sâmbătă, 27.10.2012 13:18

    e prea mare pretul

  • M788, vineri, 15.03.2013 07:47

    @ Mircea: zici tu "design interior sobru si util nu ca la caricaturile asiatice". Deci experienta ta e atat de vasta, incat ai vazut interioarele la toate masinile asiatice! Hmmm....oricum e de apreciat ca la final recunosti ca de fapt judeci dupa ce vezi pe strada, si nu dupa ce conduci!

  • Eugen, marţi, 14.11.2017 17:13

    Eu stiu ca 118 d xdrive si 318 d xdrive nu au posibilitatea de a opta pentru cutie automata...