Tinuta de drum
Dacă pe S4 şi S5 diferenţele între comportamentul dinamic în modurile Dynamic, Auto şi Comfort al sistemului Audi Drive Select sunt de-abia sensibile la rularea pe şosea, în cazul RS-ului vorbim de o abordare complet diferită. Da, poţi să-ţi individualizezi cum vrei direcţia, răspunsul motorului şi suspensiile apelând la setarea individual, dar pur şi simplu nu e nevoie de aşa ceva în acest caz. Ajutându-se de un diferenţial sport care este opţional, dar pe care nu trebuie să-l rataţi şi de ultimul nivel evolutiv al sistemului de tracţiune integrală quattro, RS4 stă lipit pe şosea în modul Dynamic şi se transformă într-o maşină de familie cu ceva mai mulţi cai atunci când e nevoie în modul Comfort. Direcţia electromecanică este corectă, dar ar putea să te "lege" ceva mai mult de asfalt, mai ales în modul Comfort, când ea pare cam moale pentru ce are nevoie un jucător de familie.
Audi RS4 este creat pentru a te ajuta atunci când nu ştii şi pentru a te îndrepta atunci când eşti aproape să o dai de gard. Pe scurt, are îndeajuns de mult strat "cuminte" pentru a putea fi pilotat de cei care nu au păşit niciodată pe circuit, dar este sportivă (fără să-şi iasă din fire) când e strunită pe viraje. De fapt, după ultimele teste cu modelele Audi, observ că filosofia nemţilor este de a-ţi oferi maşini care nu explodează, dar care "deblochează" sportivitate în funcţie de nivelul la care te afli ca pilot.
Pentru că le-am testat pe circuit, trebuie să subliniez special frânele cu discuri de 365 de milimetri care vin cu un profil interesant: "cercul" superior nu este rotund, ci vălurit, tocmai pentru ca diferenţele mari de temperatură la nivelul acestora să nu le transforme în fiare inutile după câtva zeci de mii de kilometri de utilizare sportivă.
cred ca Audi stie sa faca break-uri... deci pretul nu mai conteaza