Tinuta de drum
Audi Q5 facelift se prezintă în faţa clienţilor cu două noutăţi absolute care vor face deliciul celor care pun preţ pe comportamentul dinamic al maşinii. Astfel, pe lângă ultima generaţie a sistemului de tracţiune integrală quattro - cu tot ceea ce înseamnă acesta - noul Q5 vine cu noul sistem de direcţie electromecanică care şi-a făcut apariţia în gama Audi odată cu lansarea lui A4 facelift şi cu Audi Drive Select, prin care cel de la volan îşi poate personaliza suspensiile în funcţie de preferinţe.
Noua direcţie electromecanică este un pas evident în faţă pe Q5 faţă de vechea direcţie hidraulică, feedback-ul fiind mai exact şi mai rapid. la capitolul suspensii, pare că inginerii germani au marşat uşor înspre confort, însă diferenţele sunt abia sesizabile. Chiar dacă există loc de mai bine din punct de vedere dinamic, cei care vor confort sporit de la propria maşină nu vor fi deloc dezamăgiţi de noul Q5. Asta pentru că amortizoarele reglabile prin Audi Drive Select nu te lasă la greu, oferindu-ţi opţiunea de a alege între Comfort, Automatic şi Dynamic. Nu te satisface niciunul dintre acestea? Treci pe Individual şi îţi personalizezi maşina în funcţie de preferinţe.
O mica precizare, rivalul bavarez al lui Q5 ar fi Bmw X3, pt ca daca se considera X1 e clar mai ieftin.