Audi A8

3.0 TDI 250CP quattro tiptronic

Calitate / Pret

4.5

Audi A8 pleacă de la 88.640 de euro cu TVA inclus în România. Cel mai ieftin model din segment echipat cu un motor diesel de 3.0 litri este BMW 730d, care pleacă de la 79.236 de euro cu TVA inclus. Mercedes-Benz S350 BlueTEC 4Matic pleacă de la 83.700 de euro cu TVA inclus, în timp ce Jaguar XJ costă 81.207 euro cu TVA inclus în versiunea entry-level.

Exemplarul din imagini, finisat într-o nuanţă perlată numită "Nachtblau", are opţionale în valoare de 25.406 de euro. Mult, dacă privim suma în sine, dar puţin în comparaţie cu preţul final al modelului - 115.336 euro cu TVA inclus. Scaunele ventilate cu funcţie de masaj costă 1.914 euro cu TVA inclus, la care se adaugă pachetul Comfort, de 2.292 de euro, dotari pe care vi le recomandăm atunci când vă configuraţi un A8. Cea mai ieftină dotare opţională costă doar 71 de euro, fiind vorba de posibilitatea de dezactivare a airbag-ului pasagerului de pe locul din dreapta faţă.

  • mda, miercuri, 22.06.2011 20:35
    Zau???

    "Audi A8 pleacă de la 88.640 de euro cu TVA inclus în România." "si reprezintă vârful gamei în ceea ce priveşte produsele VAG pentru oamenii de rând." Maaaai, sincer mi-as dori si eu sa fiu un "om de rand" care-si permite sa dea atatia bani la achizitia unui autoturism, ca sa nu mai zic de intretinerea lui.....

  • Excomunicatorul, miercuri, 22.06.2011 20:59
    :)

    Ce sa zic si eu,un test bun,o masina pe masura,multe poze frumoase si nu in ultimul rand,placerea de a conduce. Audi m-a impresionat cu acest model,avand la dispozitie motorul testat de voi.E o combinatie foarte buna si atragatoare.Consum mic,tinuta de drum interesanta,performante decente,interior de lux[nu agreez combinatia de culori al modelului din test,dar sunt si alte optiuni...].Cam tot ce ti-ai putea dori de la o masina de genul asta. Foarte tare frate ! :)

  • stefan, miercuri, 22.06.2011 21:29

    ca sa vin in sustinerea afirmatiei ca e pt oameni de rand...am vazut multi...'cunoscatori'...in phaeton...care in mod normal costa un pic mai putin decat a8...dar SH iti gasesti unul putin rulat la 13-14000..

  • antonny, miercuri, 22.06.2011 21:58
    *****

    nu va placut ca e dificila la parcare masina......pai daca ati spus ca e facuta pentru autostrada ....ce cauti cu asa masina in oras mai ales cu motorul asta de 3.0 tdi ???

  • Power Diesel, miercuri, 22.06.2011 22:12
    Power V6

    Bun testu, frumoase imagini, buna masina, bune motoarele la VAG, cuplu bun, dar parca prea multa lauda, si-n defavoarea celorlalti competitori (ti-ai luat bani pt postare cumva?). Pana la urma gusturile nu se discuta.Si la faza cu manageru, e pt un manager de afara, sau un hot ,parlamentar (de fapt e tot una) , un peste de romania :)

  • dragos_thaci, miercuri, 22.06.2011 22:22
    ....

    LOL, antonny. Se refereau la faptul ca e mai placuta la condus pe distange lungi si la viteze mari. Asta nu inseamna ca de acum nu mergi si prin oras, lucru imposibil de altfel. Si stai linistit ca tdi-ul asta de 3,0 nu consuma mai mult decat al tau 1,6 pe gaz, dupa cum ai si vazut....daca ai citit. AM spune: "De la sistemul de climatizare, până la ventilaţia şi încălzirea scaunelor, toate au un efect asupra consumului acestui model". Suna un pic aiurea, de parca doar la aceasta masina se intampla lucrul asta, lucru fals, binenteles.

  • eu, miercuri, 22.06.2011 22:25
    nemtii vietii....

    astia si la o masina de 88k euro iti cer 71 pt dezactivarea airbag...bine ca nu cer in plus si pt volan si roti... NU contest masina ci doar pretul si modul in care au dresat lumea sa plateasca pe o masina cat pentru o viluta frumusica. P......nu e cine cere.

  • Andrei, joi, 23.06.2011 00:05
    Vesnici cruzi

    Citind rapid acest material am ramas cu urmatoarea dilema: Ori baietii de la automarket se autosatisfac in cerc in comentarii (cel mai probabil), ori calitatea cititorilor automarket este foarte slaba, nu inteleg cum poate cineva sa categoriseasca acest test drept "bun" in conditiile in care ineptiile apar mai des decat numele brandului disecat. Trei m-au lovit in retina absolut instantaneu: 1. "Nu ne-a placut: Cea mai ridicata masa din segment" Gresit, cu exceptia lui Jaguar XJ cu motorizarea corespondenta, A8 3.0 TDI are cea mai "coborata" masa din segment si este, fara exceptie, cel mai usor model cu tractiune integrala din clasa sa. De Audi Space frame nu s-a auzit la automarket?! 2. "Audi A8 3.0 TDI quattro şi reprezintă vârful gamei în ceea ce priveşte produsele VAG pentru oamenii de rând." yeah right, poate va referiti la oamenii de rand care au rezidenta la Monaco 3. "Fiind vorba de un model premium, care aparţine segmentului limuzinelor de lux" - exista si modele nepremium care apartin in segmentul limuzinelor de lux? Mai baieti mai puneti si voi mana pe o revista straina, sau Mircea nu ii mai lasa sa ii faca de cap singuri ca se pare ca vor ramane vesnici juniori!

  • antonny, joi, 23.06.2011 00:11
    ****

    @dragos...nu era vb de consum .....ma referam k e o masina cu un motor mare .... sa te bucuri de masina asta locul ei e pe autostrada nu intr-un oras aglomerat si fara parcari

  • Hadouken, joi, 23.06.2011 01:46
    @antonny @automarket

    3 litrii e cel mai mic motor... modelul fiind cel mai rapid din categoria sa la "nişa" diesel de maximum 3.0 litri. Nici măcar Jaguar XJ, cu ai săi 275 CP, nu poate să-i ţină piept lui A8, fiind cu 0.3 secunde mai lent de la 0 la 100 km/h. Mercedes S350 BlueTec 4Matic are nevoie de 7.1 secunde pentru a atinge 100 km/h, în timp ce BMW 730d necesită 7.2 secunde pentru această acţiune. si totusi Audi-ul in cat timp ajunge la 100?

  • Ivanoff, joi, 23.06.2011 07:58
    Lexus LS 460h L

    In banii acestia iti iei un Lexus LS 460hL hibrid si cu ampatament marit de 450 CP si consum de hibrid insa cu un pachet de dotari net superior si marele castig e ca nici nu mirosi a tractorist... Pe langa asta,spre deosebire de Audi,nu-ti iei o masina de unica folosinta (garantie 2ani),Lexus oferind 5 ani (din bara in bara).

  • isav, joi, 23.06.2011 08:59
    @Sebastian Toma

    Design de 4.5 stele... hai sa fim seriosi... ce au facut astia asa special de merita punctaj asa mare?? "sobrietatea si eleganta" de care vbiti voi e o caracteristica a clasei, nu inventeaza Audi roata. Diferenta e ca Jaguar XJ si chiar S Class vin cu niste artificii de design interesante, nu se limiteaza doar la a lua "una bucata forma limuzina" si a o burdusi cu tehnologie.

  • Tika, joi, 23.06.2011 10:00

    O masina....sau mai bine zis o super masina. Din ce am citit si pe net in afara de BMW si Mercedes restul sunt la ani lumina in spate, nu prea are rival. Daca mergem pe principiu cum pot ajunge din A in B iti poti lua o flota de logani cu banii astia dar este adevarat ca senzatii de logani o sa ai.

  • dragos_thaci, joi, 23.06.2011 10:03
    ...

    @Andrei Poti sa-i pui tu ce denumire vrei la tehnologie, ca tot nu-i cea mai usoara din segment. S 350 Bluetec 4-Matic are 2065 kg, asa ca, baietii au dreptate. Ca e mica diferenta, asta-i alta treaba. @Ivanoff In primul rand, hibrid nu exista decat la LS 600 si are un consum mediu declarat, de 9,3 %. Parca-i ceva mai mare, nu ? In al doilea rand, ma indoiesc ca-ti va lipsi ceva semnificativ din pachetul de dotari la acest A8 si vei gasi la acel Lexus. In al treilea rand, trebuie sa zaca niste frustrari maxime in tine, ca sa zici ca poti "mirosi a tractorist" intr-un diesel al zilelelor noastre si mai ales intr-o asemenea masina. Chiar si la figurat, folosita, aceasta expresie este cel putin ipocrita. In ceea ce priveste design-ul, intr-adevar, se integreaza bine in gama. Atat de bine, incat daca te uiti de la distanta, s-ar putea sa-ti dai greu seama daca-i A4, A6 sau A8. Asta nu inseamna ca n-arata bine.

  • Sebastian Toma, joi, 23.06.2011 10:41

    @Andrei 1. Din cauze ce nu ţin de mine, am avut în faţă detalii tehnice incorecte. Versiunea testată are o masă de 1.915 kilograme, nu 2.070 cum am crezut la data redactării testului. Îmi cer scuze pentru eroare. Cel mai greu model cu tracţiune integrală din acest segment este S 350 BlueTec 4Matic, cu o masă de 2.065 kilograme. Abia versiunea V8 TDI (4.2 litri) a lui A8 are masa de 2.070 kilograme. BMW 730d (fără tracţiune integrală) cântăreşte 1.940 kilograme, în timp ce 740xD are o masă de 2.025 kilograme. 2. Sper că ai sesizat ironia din fraza respectivă. Oricum, dacă îţi imaginezi că persoanele care îşi permit un A8 sunt înstărite, de cei cu Bentley ce să mai spunem? Ştim că nu îşi permite oricine un A8, e normal, de unde vine şi titlul testului. 3. Există o limuzină de lux care nu este construită de un constructor premium, dar nu se vinde la noi. Chiar şi aşa, nu există limuzine de lux non-premium, deci afirmaţia ta este corectă. Mulţumim pentru atenţie şi pentru sesizare, apreciem că avem cititori care se uită la detalii. @Hadouken Noul format al secţiunii de drivetest afişează fişa tehnică a versiunii testate, unde poţi vedea informaţiile respective.

  • unckle, joi, 23.06.2011 11:27

    bun titlul :) cam greu imi explic cum poate acest A8 sa accelereze MULT mai repede pana la 100km/h in raport cu competitia directa ... ca nu are o supercutie de viteze care sa dea un plus de 15% acceleratiei, in conditiile unui motor mai slab (cuplu semnificativ mai mic decat S350 spre exemplu)

  • Andrei, joi, 23.06.2011 12:15
    @dragos_thaci

    Tocmai mi-ai oferit raspunsul la dilema, se pare ca problema nu este la baieti de la automarket.

  • dragos_thaci, joi, 23.06.2011 12:50
    @Andrei

    Mda. "Bravo" mie ca am luat de buna informatia lor fara s-o verific. Nu prea fac asta. Pt. S 4-Matic, o stiam de mai mul timp... . Sa "curga" degetele in jos :).

  • OPC, joi, 23.06.2011 13:38

    ca motor observ un progres fabulos pentru audi ,practic mercedes si bmw au ce invata de la ei (desi nu suport vag trebuie sa fiu corect).masina per ansamblu arata bine ,insa daca pui un a 7 si un a 5 sportback langa acest a 8 o sa iti ia cateva momente sa iti dai seama care cum e.pacat ca nu are o imagine puternica cum se intampla cu mercedes( ca si bmw cu 7-arul lor care este fantastic nu scapa de asta ,noul seria 5 seamana cam mult cu seria 7 dar luate separat ca si audi arata excelent ,totusi 7-arul nu e chiar atat de "confundabil") .Mercedes insa se diferentiaza clar,ca si Lexus LS ,iar Jaguar XJ din spate si lateral arata bine de tot ,dar din fata mi-e foarte greu sa imi dau seama de la distanta daca e XF sau nu. Ce se intampla cu toti constructorii ? Chiar nu exista o soltuie de design care sa inlature ambiguitatea asta ?

  • Ivanoff, joi, 23.06.2011 14:08
    Si totusi...

    Si totusi,fara a mai scoate zeci de mii de euro pe optionale,in STANDARD,masina asta are ceva pe ea?...

  • Sebastian Toma, joi, 23.06.2011 14:22
    @Ivanoff

    Citez din fişa tehnică a modelului, primită de la importator: ”Dotari standard ► 2 suporturi de pahare in consola centrala fata + 2 in cotiera centrala spate ► Adaptive air suspension Suspensie pe perna de aer, reglabila electronic pe fiecare roata; regleaza automat garda la sol si amortizarea. Se actioneaza prin Audi Drive Select. ► Airbag-uri fata integrale, cu deschidere in 2 etape ► Airbag-uri laterale fata si spate, integrate in spatarele scaunelor ► Airbag-uri pentru cap, pe toata lungimea ferestrelor laterale ale autoturismului, pentru protectia pasagerilor din fata si a celor de pe locurile exterioare din spate in cazul unei coliziuni laterale ► Alarma cu protectie la tractare; monitorizeaza autoturismul cu ajutorul senzorilor de la usi, portbagaj, capota motorului si a celor interiori, are posibilitatea dezactivarii senzorilor de interior sau a senzorului de tractare. Contine si imobilizatorul electronic si sirena independenta de circuitul electric al autoturismului. ► Anvelope 235/60 R17 ► Audi Drive Select, adapteaza caracteristicile autoturismului la conditiile de rulare prin reglarea suspensiei pneumatice, a directiei, a pedalei de acceleratie si a modului in care sunt schimbate treptele de viteza. Disponibil cu 3 setari pre-configurate: Comfort, Automatic si Dinamic + un mod Individual in care soferul poate face singur setarile dorite ► Audi hill-hold assist, activeaza automat frana de parcare in momentul stationarii. Plecarea de pe loc se realizeaza fara a fi necesara actionarea butonului franei de mana. ► Audi pre sense basic, analizeaza datele furnizate de sistemele de siguranta si ia masuri preventive in cazul detectarii iminentei unui accident (strange centurile de siguranta, activeaza semnalele de avarie si inchide geamurile si trapa (daca a fost comandata) ► Audi Soundsystem: amplificator 6 canale, 10 difuzoare inclusiv difuzor central in plansa de bord, subwoofer, putere totala 180W ► Bancheta spate cu 3 locuri si cotiera centrala rabatabila cu spatiu de depozitare si loc pentru pahare ► Bloc lumini spate cu tehnologie LED pentru lampile de pozitie, semnalizare, lampa frana; lampa marsalier cu iluminare alba, 2 lampi de ceata, a treia lampa stop integrata in luneta spate ► Buton Start-Stop motor in consola centrala, permite pornirea si oprirea motorului fara utilizarea cheii de contact. Este insa necesar ca o cheie originala sa fie prezenta la sofer. ► Caroserie Audi Space Frame® (ASF) - constructie inovativa din Aluminiu si Magneziu cu rigiditate crescuta, care asigura o dinamica si o stabilitate superioara in timpul rularii ► Centuri de siguranta automate, in 3 puncte, cu limitator de forta si intinzator pirotehnic, asortate culorii interioare. ► Cititor DVD- integrat in MMI®; amplasat in consola centrala, compatibil Audio (MP3, WMA si AAC) si video (MPEG-1, -2, -4, WMV, si Xvid)/ Redarea fisierelor protejate (DRM) nu este posibila. ► Computer de bord cu ecran color 7" aflat in raza vizuala a soferului, intre ceasurile de bord, cu indicarea informatiilor furnizate de sistemele de asistenta, a treptelor de viteza, a temperaturii exterioare si a altor informatii disponibile in functie de echiparile optionale comandate (navigatie, asistent vedere pe timp de noapte, Audi adaptive cruise control cu functie stop&go, meniu telefon). Functia de iluminare este automata. ► Concept MMI® integrat, cu ecran color 8", escamotabil din plansa de bord cu elemente decor pianno ► Controlul electronic al stabilitatii (ESP): face legatura intre ABS, EBV, ASR, EDS si senzorii proprii si, prin compararea datelor din timpul rularii cu datele de referinta, intervine asupra managementului motorului si/sau franeaza rotile independent, indiferent de viteza, pentru a asigura o stabilitate marita ► Cotiera centrala fata rabatabila ► Covorase fata/spate din Velour ► Cruise control,mentine constanta viteza dorita, incepand cu 30 km/h. Actionarea se face cu ajutorul unei manete amplasate in spatele volanului, viteza setata este afisata pe computerul de bord. ► Diferential blocabil electronic (EDS) franeaza automat rotile motoare care patineaza in situatii de aderenta diferita intre roti si asigura astfel un comportament de drum impecabil. ► Faruri cu Xenon "Plus" si reglare automata a bataii farurilor, instalatie spalare faruri ► Frana de parcare electromecanica, include functia de frana de parcare, ajutor la plecarea de pe loc si frana de urgenta in timpul mersului pe toate cele 4 roti. ► Geamuri laterale si luneta termoizolante cu tenta verde ► Inchidere centralizata cu telecomanda ► Inchidere servoasistata a capotei portbagajului. In cazul in care nu este completa, inchiderea capotei este asistata electric. ► Inchidere servoasistata a capotei portbagajului. In cazul in care nu este completa, inchiderea capotei este asistata electric. ► Indicarea modelului si a tehnologiei motorului (FSI,TDI) ► Indicator uzura placute franare fata, cu afisare pe ecranul computerului de bord in caz de nevoie ► Instalatie de climatizare automata cu ventilare indirecta si reglaj automat in functie de intensitatea soarelui, cu reglare separata a temperaturii pentru zona picioarelor si a capului, atat pentru sofer cat si pentru pasager. Contine functie de recirculare normala si automata, filtru de praf si polen si are 3 tipuri de reglaj pre-configurat: delicat, mediu si intensiv. ► Jaluzele actionate electric pentru geamurile spate si pentru luneta. ► Jante aliaj 8Jx17, design 6 brate ► Lampi de frana adaptive, cu activarea lampilor de avarie in cazului unei franari de urgenta ► Literatura de bord in limba romana ► Motor turbo diesel 6 cilindrii, 3.0 l/184 kW/ 255 CP 24V V6 TDI, common rail ► Norma de poluare EURO 5 ► Oglinda interioara cu functie automata antiorbire ► Oglinzi exterioare incalzite, rabatabile electric cu functie automata antiorbire si functie de memorie (daca este comandat pachetul de memorie scaune fata). Carcasele oglinzilor sunt vopsite in culoarea caroseriei ai au semnalizatoare LED integrate ► Ornamente din aluminiu pentru pragurile usilor ► Ornamente inferioare negru "glossy" ► Ornamente interioare din lemn de nuc ► Pachet decor aluminiu in interior (duze ventilatie, ornament ecran MMI, buton actionare frana electromecanica) ► Pachet fumatori cu scrumiera si bricheta iluminate ► Pachet lumini interioare si exterioare cu halogen si lumina rece "Polar". La interior contine banda de lumini in plafon, lumini de citit cu tehnologie LED pentru locurile fata si spate, lumini make-up, benzi de lumina pe partea laterala a plafonului, elementele actionare usi + tapiterie + spatiile de depozitare din usi iluminate, podea fata si spate iluminate, lampi de acces in usi. La exterior contine iluminarea spatiul din dreptul usilor si manerele iluminate cu tehnologie LED. ► Parasolar fata cu oglinda make-up iluminata ► Parbriz din sticla termoizolanta ► Plafon din stofa asortat la culoarea interiorului (argintiu sau bej) ► Prezoane antifurt ► Protectie laterala in caz de impact compusa dintr-un sistem de bare fixe, greu deformabile, integrate in usile laterale ► Racire suplimentara motor ► Reglaj anti-patinare (ASR) – asigura o tractiune mai buna impiedicand patinarea rotilor la pornire ► Reglaj electric pentru volan, atat in adancime cat si in inaltime, cu setare automata la urcare si coborare ► Roata de rezerva de dimensiuni reduse ► Scaune fata cu reglaj electric in 12 directii (inaltime, adincime, inclinare sezut si spatar, reglaj lobar) ► Scaune fata incalzite atat pe partea centrala cat si pe cea exterioara ► Schimbator de viteze cu tehnologie Shift-by-wire, imbracat in piele de culoarea interiorului ales ► Semnale de avertizare acustica si optica pentru centura de siguranta si pentru luminile aprinse ► Senzor de lumina si de ploaie, actioneaza automat farurile (in functie de luminozitate) si stergatoarele (in functie de aparitia stropilor de ploaie) ► Servotronic - directie reglabila automat in functie de viteza; pentru parcare asigura o manevrare usoara a volanului; la viteze mari coloana de directie este mai dura si implicit mai precisa. Creste astfel agilitatea autoturismului care raspunde spontan la comenzi. ► Sistem antiblocare (ABS) cu distributie electronica a fortei de franare (EBV) si asistent de franare hidraulic ► Sistem franare dublu-circuit in diagonala, sistem antiblocare ABS cu distributie electronica a fortei de franare EBV, sistem electronic de stabilitate ESP cu asistent de franare, discuri frana fata/spate ► Sistem inteligent de recuperare a energiei. Voltajul alternatorului creste in fazele de franare pentru a converti energia cinetica in energie electrica. Aceasta energie este folosita pentru a diminua utilizarea alternatorului in fazele ulterioare de accelerare si asigura o reducere a consumului cu pana la 3%. ► Sistem pentru monitorizarea presiunii pneurilor ► Sistem prindere scaun copil ISOFIX pentru locurile din spate ► Sistem radio integrat in MMI® cu doua cititoare de card SDHC, Jukebox (compatibil MP3, WMA, AAC, MPEG1-, -2, -4, WMV, Xvid). Muzica si fisiere video se pot copia in memoria existenta. Redarea fisierelor protejate (DRM) nu este posibila. ► Sistem Start/stop, reduce consumul de carburant si emisiile de CO2 prin oprirea motorului in stationare, de ex. la semafor. Pentru repornirea in conditii optime, aceasta este initiata deindata ce este eliberata pedala de frana iar turatia necesara este deja realizata in momentul in care a fost angrenata treapta 1 de viteza (doar la 3.0 TDI) ► Sistem tetiere integral In cazul unei coliziuni, multumita conceptiei scaunelor, partea de sus a corpului este retinuta de centurile de siguranta iar capul este sprijinit din timp. Se diminueaza astfel riscul unui accident la coloana vertebrala. ► Spatii depozitare in usile laterale, in manerele usilor fata, in cotierele fata si spate, pe spatarele scaunelor Confort sau Confort-Sport ► Suport ochelari pe plafon, deasupra oglinzii retrovizoare ► Tapiterie din piele Valcona ► Tiptronic, 8 trepte cutie de viteze automata, cu schimbare dinamica a treptelor de viteze, cu posibilitatea actionarii manuale inclusiv de la padelele de pe volanul multifunctional. Include si un program suplimentar sport. ► Torpedou iluminat si racit ► Tractiune integrala permanenta quattro® cu distributie a cuplului asimetric-dinamica si diferential central autoblocabil + diferential electronic ► Trapa din sticla reglabila electric ► Trusa de prim ajutor si triunghi reflectorizant ► Trusa medicala si triunghi reflectorizant ► Volan multifunctional imbracat in piele, design 4 spite, cu padele pentru schimbarea treptelor de viteze”

  • dragos_thaci, joi, 23.06.2011 14:26
    Sebastian

    :) ) ) ) Acum era sa fac si eu acelasi lucru. Ma intrebam daca o sa-mi incapa copy-paste-ul in mesaj. @Ivanoff, ce zici ? Crezi ca-ti ajung ?

  • Sebastian Toma, joi, 23.06.2011 14:38
    Dotări opţionale Audi A8

    Din nou, citez din lista furnizată de importatorul mărcii. De data aceasta, vorbim de exemplarul testat. ” 4UF Airbag pasager fata cu functie de 58,-- 71,92 dezactivare. PCH Audi side assist inclusiv Audi pre sense 767,-- 951,08 spate - Audi side assist: Sistem de supraveghere al spatiului din spatele si din lateralul vehiculului, prin tehnologie radar, care informeaza soferul cu ajutorul unui indicator cu LED-uri montat in oglinda laterala daca se afla un vehicul in unghiul "mort" sau daca se apropie un vehicul din spate. Acesta este un sistem de asistenta pasiv care nu intervine in operarea vehiculului. Poate fi activat printr-un buton pe usa soferului si este activ doar la viteze mai mari de 30 km/h. - Audi pre sense rear: foloseste senzorii spate de la Audi side assist pentru anticiparea unei coliziuni din spate. Daca autoturismul este echipat cu scaune electrice cu memorie, acestea se modifica intr-o pozitie mai sigura pentru pasageri. Daca autoturismul este echipat cu unul din pachetele confort (PS8, PS1), sunt umflate sustinerile laterale. 8RY BOSE Surround Sound 1.103,-- 1.367,72 - Surround-Sound cu 14 difuzoare, inclusiv difuzor central si subwoofer, amplificator pe 12 canale cu o putere totala de peste 600W - Audi-Pilot, potriveste sunetul in fata de zgomotul interior - Surround-Sound 5.1 - tehnologie Acoustic Wave, permite redarea precisa a basului cu ajutorul un difuzor amplasat in usile fata PXB Faruri Xenon plus, inclusiv adaptive 767,-- 951,08 light cu reglaj progresiv al luminii. Intensitatea luminii este adaptata in functie de conditiile de trafic cu ajutorul unei camere montate in spatele oglinzii retrovizoare, de la lumini de intalnire la lumini de autostrada. Sistemul regleaza automat distanta iluminata in functie de viteza pe 3 nivele: - Lumini oras (intre 5 si 50 km/h) - Lumini drumuri nationale (intre 50 si 110 km/h) - Lumini de autostrada (la rularea cu peste 110 km/h un timp mai indelungat sau la depasirea a 130 km/h) Sistemul asigura deasemenea si urmatoarele functii suplimentare: - Lumina adaptiva dinamica (regleaza fascicolul de lumina in functie de directia de mers). Functioneaza intre 10 si 110 km/h. - Lumina statica pentru schimbarea directiei de mers (lumineaza spre noua directie de mers odata cu activarea mai lunga a semnalizarii). Functioneaza la viteze sub 70 km/h. - Lumini "all weather" (farul din partea stanga este orientat usor spre exterior iar aria generala de acoperire este usor redusa). Aceasta functie inlocuieste proiectoarele de ceata. - Lumini de intersectie (se aprind la intrarea intr-o intersectie cu conditia ca vehiculul sa fie echipat cu sistem de navigatie plus (PNG) - Mod "Turist" (se adapteaza fascicolul de lumina diferit pentru tarile cu trafic pe partea stanga cu conditia ca vehiculul sa fie echipat cu sistem de navigatie plus (PNG) PRK Jante aliaj 9Jx20, design 10 spite 3.452,-- 4.280,48 paralele, partial polisate, cu anvelope 265/40 R20 6G0 Magazie DVD/CD-uri 624,-- 773,76 amplasata in torpedou, pentru 6 DVD-uri sau CD-uri, cu posibilitate redare MP3, WMA, AAC, MPEG-4. Nu pot fi redate fisiere cu protectie DRM PNQ Navigatie MMI plus cu MMI touch 2.781,-- 3.448,44 Contine: - hard disk intern, 20 GB utilizabili pentru muzica, - Radio-DVD cu posibilitatea de citire MP3/WMA/AAC si filme pe DVD, - MMI touch, ecran tactil pentru comanda functiilor MMI®; se pot introduce litere si cifre fara a muta privirea de la drum; foloseste si pentru a accesa pana la 6 posturi radio memorate pe cadran; feedback acustic - harti 3D, - 2 cititoare de carduri SD, - conexiune AUX-IN, - comanda vocala, - Audi music interface. GS4 Optica aluminiu extins pentru interior: 402,-- 498,48 - Butoane din aluminiu (cele incadrate de ornamentele inferioare), - Reglajele duzelor de ventilatie cu insertii de aluminiu si cu ornamente laterale din aluminiu - Butoanele de deschidere a spatiilor de depozitare din usile laterale fata din aluminiu. - Protectie incarcare portbagaj din otel inoxidabil GT4 Ornamente inferioare din aluminiu 365,-- 452,60 argintiu. 7TL Ornamente interioare din lemn 402,-- 498,48 "Eschemaserholz samtbraun/Fine grain ash velvet brown" PS8 Pachet comfort pentru scaunele fata 1.849,-- 2.292,76 - 22 moduri de reglaj pneumatic pentru inaltime, lungime, rabatare, reglaj lombar, reglaj pentru tetiere si intaltimea centurii de siguranta - scaune, tetiere si cotiera imbracate in piele Valcona uni - capitonaj usi imbracat in Alcantara - functie de memorie pentru scaunele fata, volan, oglinzi exterioare, tetiere si centuri pentru locurile fata. QQ1 Pachet lumini ambientale 508,-- 629,92 iluminare in tehnologie LED, pentru : - plafon - manere sustinere - spatii depozitare in usi - spatiu picioare - comenzi usi - consola centrala - praguri usi Trei culori la alegere: Polar (alb), Ivory (alb-galbui) sau Ruby-Polar (rosu-alb), intensitate reglabila pe 20 de nivele . 7HC Pachet piele advanced cu piele Feinnapa 2.013,-- 2.496,12 cu cusatura pentru: - consola centrala - capitonaj inferior usi, inclusiv cotiere usi si spatii depozitare usi - partea inferioara a bordului, inclusiv capac torpedou - capacul airbagului de pe volan. PKB Pachet portbagaj 105,-- 130,20 Contine: plasa pentru bagaje, carlige de fixare, plasa pe partea dreapta a portbagajului, priza de 12V, spatiu pentru umbrela. 7X8 Parking Control Plus cu camera video 1.209,-- 1.499,16 spate: Asistenta cu avertizare acustica si optica la parcarea cu fata sau cu spatele, cu afisaj pe ecranul MMI. Include si o camera video pentru asistenta la parcarea cu spatele, integrata in capota portbagajului 4E7 Portbagaj cu deschidere/inchidere 566,-- 701,84 automata cu actionare electrica. 3X1 Sac de ski si clapeta pentru transportul 325,-- 403,-- obiectelor lungi 4A4 Scaune incalzite fata si spate (locurile 413,-- 512,12 laterale) 4D5 Scaune ventilate cu functie de masaj 1.544,-- 1.914,56 pentru locurile fata - partea interioara a scaunelor este ventilata, reglabila pe 3 nivele de intensitate - Tapiteria interioara a scaunelor fata/spate este perforata - Functie de masaj reglabila pe 5 programe, realizata cu ajutorul a 10 perne de aer dispuse in interiorul scaunelor. 9ZW Telefon Bluetooth Audi 833,-- 1.032,92 (fara receptor), permite conectarea aparatelor compatibile Bluetooth la modulul GSM al autoturismului, copierea agendei telefonice si accesarea functiilor telefonului din MMI® sau cu ajutorul volanului multifunctional. Include un cititor SIM. Sistemul permite si utilizarea servicilor online: navigare cu ajutorul hartilor Google Earth, cautare online POI (Point of Interest), WLAN-Hotspot. Nota: Doar pentru telefoane cu SIM Acces Profile. Traficul de date nu este inclus si necesita un abonament separat cu furnizorul dvs. GSM. Datorita volumului mare de date se recomanda un abonament cu taxa fixa si fara limita de trafic. VA2 Tetiere comfort pentru locurile spate cu 240,-- 297,60 sustineri laterale reglabile manual care asigura un plus de confort si siguranta. 1XX Volan multifunctional sport, imbracat in 163,-- 202,12 piele, design 3 spite cu padele pentru schimbarea treptelor de viteze Total optionale: 20.489,-- 25.406,36 7X7X culoare: Albastru "Nacht" perlat 1.040,-- 1.289,60 KN tapiterie: Piele, Titangrau 0,-- 0,-- culoare plansa de bord: Titangrau culoare mocheta: Titangrau culoare plafon: Argintiu”

  • xxxx, joi, 23.06.2011 14:48
    putere

    cel mai puternic diesel din segment e 740d twin-turbo 306 cai ;)

  • Sebastian Toma, joi, 23.06.2011 15:19

    Vorbim aici de motorizările comparabile ( 3.0 TDI, 730d, 350 BlueTEC şi unitatea 3.0 D de la Jaguar). Pentru 740d există A8 4.2 TDI şi altele.

  • Radu, joi, 23.06.2011 18:54
    consum

    In sfarsit ati facut aproape perfect rubrica "Consum". Observ ca ati luat aminte la zecile de critici din comentariile cititorilor.

  • unckle, joi, 23.06.2011 23:18

    @radu - au facut testul de consum aproape "perfect" ... dar este "aproape" inutil sa vorbesti de consum la o masina de 120000Euro :) @ST ... mai bine dadeai un link :)

  • tomita, vineri, 24.06.2011 21:55

    "treapta a 8-a" hmm...daca o tin tot asa in curand vor adapta de pe tiruri sistemul de cutii de viteze :D Sa fie oare acesta compromisl pt oras si autostrada? adica sa ai si acceleratie si top speed. bagi cat mai multe trepte. nah...sa vedem ce ne rezerva viitorul. in 2020 cutia DSG^2 cu 16 trepte de viteza pe motorul triplu-V 2.0 TDI, varf de gama-500cp... sper ca se intelege ironia referitor la evolutia destul de ciudata a domeniului auto. in loc sa se lasa liber tehnologiile mult mai avansate de cat motoritarile cu combustie interna

  • mars, vineri, 24.06.2011 23:29

    O masina deosebita ca si ceilalti frati precedenti, sincer Audi mi se par cele mai frumoase masini. Vb unuia mai sus, la 13.000 euro gasesti bijuterii de A8 cu interior crem de piele din 2002-2003, cautati pe mobile.de. Si eu sunt unul din posesorii al acestei marci, in viitor as dori un model quattro 2.0TFSI sau 2.5TDI . Pacat ca nu avem sosele pt ele...........

  • madymaftel, vineri, 01.07.2011 10:39
    Salutare!

    Probabil,dacă ar fi fost să mă orientez spre un model de clasă mare premium,mi-aş bifat pe listă şi un Phaeton!

  • audist, sâmbătă, 16.07.2011 00:34
    lol

    1. de cand se compara a6 cu s class??? nu fac parte din acelasi segment. :) 2. pe a6 cel mai mare motor este de 3.0 tdi. 3. @maddymaftel phaeton nu se mai fabrica de destui ani :) 4. a6 nou este o masina scumpa spre foarte scumpa si intradevar este pentru oamenii normali care sunt executive class chiar si in germania sau vorba cuiva au domiciliu la monaco. aici automarket sincer ati gresit. 5. designul este strict o chestie de gust. a6 are un design clar si testat, jaguar este oarecum o masina exotica cu niste costuri de intretinere fabuloase deci isi permit sa isi faca de cap cu designul.

  • audi, marţi, 21.10.2014 11:19

    Vorbesti numai prostii! imi iau lexus daca sunt neam cu patriciu sau daca e tata vreun seic din arabia saudita, cu tot cu hybridul ala tot consuma 20 % pe benzina si pentru ce sa platesc 7000 de lei impozitul la masina ?